Että painukaa juntit suolle
Vastaukset 7
- Ylempi tutkinto
Moni meistä käy suolla; töissä tai vapaa-aikanaan. Mukava harratus, suosittelen.
- härönarut sulle pel,
Sinäkö ne viitat suolle laitoit, tovoen kaltaisiasi sinne saapuvan
- Ylempi tutkinto
Kyllä, minä ne sinne laitoin, mutta valitettavasti luetun ymmärtäminen ei kaikilta luonnistu. Laitan kuva-aiheiset lisäksi, niin pääset sinäkin paikalle.
- HETERO olen
Juu näin kuvasi rutttalaisessa alan gay lehdessä, siellä poreerasit työkalut esillä jonkin börjen kanssa.
Joten riittää tälläerää sinun kuvasi.
- Ylempi tutkinto
Arvelinkin, että kuvat kiinnostavat sinua. Mukava kuulla, että olet myös kansainvälisesti aktiivinen. Jatka harrastustasi ja ole rohkeasti itsesi.
- skoda...
tilatkaa kaksikerroksinen huussi harryltä sinne suon reunaan,pysyy luonto siistinä.
- Ylempi tutkinto
Se on tilattu jo kauan sitten ja on paikoillaan. Tervetuloa tutustumaan lajivalikoimaan ja tunnistamaan kasveja sekä katsomaan opinnäytetöitä. Oikeinkirjoitukseen opastaa paikallinen kirjasto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid145958En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44687Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124609Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21608- 65568
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154526Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni29508Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34508