Valuuttakurssi paikapäällä?

Parin viikon päästä

Hei! Paljonko on tällä hetkellä suunnilleen liiran kurssi paikanpäällä vaihdettuna?

15

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffhtyu

      Eurolla 2.6 liiraa...

    • teşekkür ederim

      2,68, eli todella hyvä. Kannattaa nostaa pankkiautomaatista tai vaihtaa pankissa. Automaatilta toki vaikka muutaman päivän tarpeeseen kerrallaan, joka nostosta kun menee toimitusmaksu.

      • T. S

        eıpa oo ollu enaa parıın vııkkoon 2,68 nyt 2,6.


    • parin viikon päästä

      Kiitos tiedoista! Kurssi näyttää tosiaan kivalta.

    • eemeli10_

      En osunut yhteenkään paikkaan, jossa ei olisi eurot käyneet. Turhaan vaihdoimme rahaa.

      • dfgy

        Nämä euroilla maksajat, kotimaassa Forexista vaihtavat, Antalyan kentällä rahan vaihtajat, pankkikortilla automaatista nostajat jne. kuuluvat kaikki samaan kategoriaan. Eli kykenemättömät huolehtimaan järkevästi omasta taloudestaan. Ei kannata jakaa näitä tyhmiä neuvoja muille, jotka eivät halua tehdä aina kaikista kalleimpia ratkaisuja.


      • :):)
        dfgy kirjoitti:

        Nämä euroilla maksajat, kotimaassa Forexista vaihtavat, Antalyan kentällä rahan vaihtajat, pankkikortilla automaatista nostajat jne. kuuluvat kaikki samaan kategoriaan. Eli kykenemättömät huolehtimaan järkevästi omasta taloudestaan. Ei kannata jakaa näitä tyhmiä neuvoja muille, jotka eivät halua tehdä aina kaikista kalleimpia ratkaisuja.

        Näitä besserwissereita on joka paikassa, aina he vaihtavat rahansa parhaassa paikassa. Kävelevät vaikka 5 kilometriä, jos saa kolmee liiraa enemmän :)

        Loppujen lopuksi ne ovat niitä pahimpia törsääjiä, jotka tunkevat rahansa krääsään ja turhuuksiin ja vielä leuhkivat "Katsokaa kuinka paljon mä sain..."


      • Miljonääri
        :):) kirjoitti:

        Näitä besserwissereita on joka paikassa, aina he vaihtavat rahansa parhaassa paikassa. Kävelevät vaikka 5 kilometriä, jos saa kolmee liiraa enemmän :)

        Loppujen lopuksi ne ovat niitä pahimpia törsääjiä, jotka tunkevat rahansa krääsään ja turhuuksiin ja vielä leuhkivat "Katsokaa kuinka paljon mä sain..."

        No kun ei edes tarvitse kävellä parhaan kurssin perässä, koska kaikissa rahanvaihtopisteissä on sama kurssi. Jotkut tosin perivät komission, mutta vieressä on jo toinen, joka ei peri. Ei kai sitä niin pöllö tartte olla, että maksaa enemmän kuin on tarvis ja sitten valitetaan, että onpa kalllista.


    • gfutf.oug

      Millä kurssilla laskevat kadulla euron kurssin?

    • Siden ja Manavgatin kaupoissa 10e = 25 liiraa. Takseissa sama 27 liiraa. Juuri viime viikolla.

      • laskuoppia

        Ei tunnu isolta erolta, jos 10 euron ostos tulee euroilla maksettaessa 1 liiran kalliimmaksi, mutta:
        100 € = 10 liiraa kalliimpaa
        1000 € = 100 liiraa kalliimpaa

        Koko loman budjetti huomioiden se alkaa siis jo olemaan merkittävä ero...


    • 2andahalf

      2,63 oli juuri kun ulkona käväisin, ja elekää tosiaan hyvät ihimiset vaihtako Suomessa tai lentokentällä, nostako automaatista tai maksako euroilla. Ei se oikeasti vaan ole järkevää. Jos teillä on niin paljon turhaa rahaa ettei tarvi välittää niin mulla ois yks tilinumero johon ne ylimääräiset tiliä kuormittavat pennoset voi ohjata :) Ottakaa illaksi villatakki mukkaan, on tullu vähän viliponen viimesen viikon - parin aikana! :)

      • Itsekään en ymmärrä, miksi niitä liiroja pitäisi olla sotkemassa lompakossa, kun niitä ei oikeasti tarvita. Itse vaihdoin 100 e liiroiksi Suomessa ja ihan turhaan.


    • ei bisnes

      kurssi vaihteli viimeviikolla useina päivinä siten, että oli aamulla 2,68 ja illalla 2,60 ja joitaintuhannesosia vielä päälle.

    • Mita sen kurssin tieto hyodyttaa, sille et voi mitaan. Olin Suomessa kesalla Otosta sai rahaa, paremminkin minua kiinnostaa mita esim. 100.00e saa. Tai jos pullo olutta on baarissa 4.00E tiedan suunnilleen hintatason.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe