young63

Kotieläimet: kissat Kotimaa: Kanada Koulutus: --- Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: retired laakari Ase tai siviilipalvelus: mika se on? Yhdistykset/kerhot: ? Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Email: [email protected]
Aloituksia
17
Kommenttia
83
- Suomen kielestaLopettakaa kayttamasta turhia sanoja: No,KYLLA, se/ etta, toki, TOTA,NOIN,ja muita turhia sana lauseissa. Se/siita etta0188
- Fake news, untold kertomattomia uutisia.lentokone suistui rinteeseen Portucalissa.uutisissa kerrotiin kaikki lahtivat ulos vahingoitumatta. Kuinka? Sita ei kerr2191
- Suomen kielen turhat sanatMiksi kaytatte paljon turhia sanoja: siihen/sita etta, no kylla( on pahin mika ei tarkoita mitaan), siis,tota/noin, toki0214
- 1199
- Huomaatteko tyhjia suomen kielen sanojaTV haastatteluissa he alkaavat sanoilla "no kylla" . Kylla sana on turhin mika ei tarkoita mitaan.Muita ilmaisuja on: ta0142
- MOT TV.NETOnko tama vaarallista: katselin mot tv tutimuksen sateilysta puhelimissa. Koko maapallolla tulee avaruudesta trillioonia0192
- Sieni aika nyt.........Taalla Canadassa kasvaa trillioonia sienia, niita vaan kukaan ei keraa kun eivat ole tottuneet. Eivatka tunne syotavia,1102
- Onko kukaan kuullut uusi UnivesumSuomen lehdissa on aina juttua Miss Universum kisoista. Nyt ei ole yhtaan. Canadian native intiaani voitti.0102
- Ja muuta vali,valiKotisuomalaiset valittavat kaikesta. Ravintoloissa pitaisi olla mm yleisimmat erilaisuuksien ruokia, juutalais, muslim ,0100
- Ihme mita meilta puuttuu.,Atlantin takana tekisi varmasti kauppaa 3 suomalaista juomaa. Muistan ne pukkupoikana kun asuin suomessa. Long Drink, t0144
- Kumela maljakkoSuomesta vuosia sitten tuotu painava lasinen maljakko, kirkasta lasia cobaltinsininen sisalta. Signeeraus A. Jacobimo, O1332
- Satojen kananmunien kuoriminenAjattelin kun tein katkarapu leipia joita olen suomessa syonyt ja vallankin laivoilla. Ajattelin kuinka ja kuka kuorii n7312
- Minua huvittaa nuo mainokset.Hammasharja ja tahna,suuvesi...Kaikilla on kuvissa ylivalkaistut Hollywood hampaat. Vanhemmilla ihmisilla myos joka ei o6232
- OljykeittimessaOnko sinulla oljykeitin tai kattila missa voi oljyssa paistaa? Mina teen joskus Scottish munia: keitettyihin kuorittut m0119
- Chat ei toimiNimittain vieritys ei toimi chatissa. Se hyppaa joka kaksi minuuttia eteenpain muttei vieri niinkuin pitaisi. Minulta va5142
- Posters Ateneumista, Muutama vuosi takaisin olin Suomessa, Ateneumissa ja ostin putiikista kaksi posteria kuuluisista tauluista. Kehystin n0102
- PanzerottoNe ovat kuin teidan lihapiirakoita, sisalla kumminkin pizza aineita joita tavallisesti laitetaan pizzan paalle. Itse pid0121