young63
Vapaa kuvaus
Kotieläimet: kissat Kotimaa: Kanada Koulutus: --- Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: retired laakari Ase tai siviilipalvelus: mika se on? Yhdistykset/kerhot: ? Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Email: [email protected]
Aloituksia
17
Kommenttia
83
Suomen kielesta
Lopettakaa kayttamasta turhia sanoja: No,KYLLA, se/ etta, toki, TOTA,NOIN,ja muita turhia sana lauseissa. Se/siita etta0114Fake news, untold kertomattomia uutisia.
lentokone suistui rinteeseen Portucalissa.uutisissa kerrotiin kaikki lahtivat ulos vahingoitumatta. Kuinka? Sita ei kerr2121Suomen kielen turhat sanat
Miksi kaytatte paljon turhia sanoja: siihen/sita etta, no kylla( on pahin mika ei tarkoita mitaan), siis,tota/noin, toki0152- 1122
Huomaatteko tyhjia suomen kielen sanoja
TV haastatteluissa he alkaavat sanoilla "no kylla" . Kylla sana on turhin mika ei tarkoita mitaan.Muita ilmaisuja on: ta083MOT TV.NET
Onko tama vaarallista: katselin mot tv tutimuksen sateilysta puhelimissa. Koko maapallolla tulee avaruudesta trillioonia0121Sieni aika nyt.........
Taalla Canadassa kasvaa trillioonia sienia, niita vaan kukaan ei keraa kun eivat ole tottuneet. Eivatka tunne syotavia,161Onko kukaan kuullut uusi Univesum
Suomen lehdissa on aina juttua Miss Universum kisoista. Nyt ei ole yhtaan. Canadian native intiaani voitti.054Ja muuta vali,vali
Kotisuomalaiset valittavat kaikesta. Ravintoloissa pitaisi olla mm yleisimmat erilaisuuksien ruokia, juutalais, muslim ,049Ihme mita meilta puuttuu.
,Atlantin takana tekisi varmasti kauppaa 3 suomalaista juomaa. Muistan ne pukkupoikana kun asuin suomessa. Long Drink, t088Kumela maljakko
Suomesta vuosia sitten tuotu painava lasinen maljakko, kirkasta lasia cobaltinsininen sisalta. Signeeraus A. Jacobimo, O1207Satojen kananmunien kuoriminen
Ajattelin kun tein katkarapu leipia joita olen suomessa syonyt ja vallankin laivoilla. Ajattelin kuinka ja kuka kuorii n7234Minua huvittaa nuo mainokset.
Hammasharja ja tahna,suuvesi...Kaikilla on kuvissa ylivalkaistut Hollywood hampaat. Vanhemmilla ihmisilla myos joka ei o6166Oljykeittimessa
Onko sinulla oljykeitin tai kattila missa voi oljyssa paistaa? Mina teen joskus Scottish munia: keitettyihin kuorittut m066Chat ei toimi
Nimittain vieritys ei toimi chatissa. Se hyppaa joka kaksi minuuttia eteenpain muttei vieri niinkuin pitaisi. Minulta va585Posters Ateneumista
, Muutama vuosi takaisin olin Suomessa, Ateneumissa ja ostin putiikista kaksi posteria kuuluisista tauluista. Kehystin n059Panzerotto
Ne ovat kuin teidan lihapiirakoita, sisalla kumminkin pizza aineita joita tavallisesti laitetaan pizzan paalle. Itse pid071