Sattuipa seuraava uutinen silmiini Illan Roskasanomissa:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288601782068.html
Otsikko siis on " Poliisi tutkii: Nainen yritettiin raiskata Tampereella"
Raiskata? Raiskaukseen kuuluu väkisinmakuu so seksi. Kuitenkin lehden selostus menee seuraavasti:
1. Nainen kävelee Pyynikintorilta Pispalaan
2. Naisen seuraan lyöttäytyy tummaihoinen mies
3. Mies a) lyö naista kasvoihin ja b) suihkuttaa naisen kasvoille sumutetta
4. Mies poistuu paikalta
Uutisointi on jopa iltapäivän roskalehdistöltä poikkeuksellisen ala-arvoista. Kyseessä tuon mukaan on tavallinen pahoinpitely eikä mikään raiskaus. Tämä häiskä vain pimahti ja kävi pahoinpitelemään naista, tuon mukaan melko lyhyesti.
Tarvii olla seksin yritystä jotta voisi puhua raiskauksen yrityksestä.
Raiskaus mallia Ilta sanomat
Mites on Roska-IS?
1
133
Vastaukset
- dfsefsc
Ahaa... Ja sinun maailmassasi kaveri ihan huvikseen teki mitä teki, ei ainakaan raiskatakseen? Ja lisäksi oletat että kaikki yksityiskohdat tapahtumien kulusta on lehdessä selitetty?
Mitenkään puolustelematta iltalehteä, jonka journalistinen taso on jokseenkin nolla, ei sinustakaan taitaisi tulla yhtään sen parempaa toimittajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460