Joku kehui taannoin magnesium voidetta hyväksi uniavuksi.
Sain ostettua sellaista Stockmanin apteekista eli Erottajan Apteekista. YO:n apteekissa ei ollut mitään vastaavaa.
Tuon aineen nimi on Magnesium In, magnesiumvoide, 300ml, hinta 19,05€.
Ainakin ensituntemukset ovat hyviä. Jos olen oikein tulkinnut unen laatu paranee ja ehkäpä syvenee, kun heräilee vähemmän.
Tässä yksi nettisivu;
https://www.terveysmarket.fi/tuoteryhmat/54-magnesium/tuote/1259-magnesium-in-magnesiumvoide/
jonka mukaan tuo on halvempaa luontaistuotekaupassa kuin apteekissa, eli 16,90.
Magnesium voide, vaikuttaa hyvältä uneen.
11
13414
Vastaukset
- ap...
Ja vielä halvempaa näkyy olevan tuolla;
http://www.nettiterveysapteekki.fi/magnesium_in_magnesiumvoide_300_ml_pumppupullo_
Minä sipaisen sitä lisää ammuyöstä kun herään, tuntuu vaikuttavan, tai ainakaan ei ole haitaksi...
Hyvä oloinen aine (tämä ei ole mainos vaan toteamus käytöstä...) - huono uninen
Mihin sitä laitetaan ja kuinka paljon?
Onko magnesiumpillereillä sama vaikutus?- ap...
Käytin aiemmin magnesium pillereitä, joilla en huomannut olevan väsyttävää vaikutusta, ainakaan isommin.
Tuon tuotteen tuoteselosteen mukaan ainetta laitetaan 1-2 painallusta polvitaipeisiin ohuen ihon alueelle, myös muualle on mahdollista laittaa.
Ainakin minulle se näyttää vaikuttavan uneen oikeinkin myönteisesti, ainakin nyt viikon kokemuksen mukaan. Toki laitan sitä aamuyöllä vähäsen lisää, kun herään toisinaan silloin.
Ainakin mulla toimii...
- ap...
Kuukauden ajan käytössä. Vaikuttaa siltä että yhdistelmä; melatoniini n.2-5mg hidasvaikutteista ja magnesiumvoide parantaa unen laatua silleen että nukkuu vissiin rauhallisemmin kun ei heräile niin paljoa aamuyöstä...
Toki näin pimeään vuodenaikaan kirkasvalolamppu käytössä aamupäivisin töissä... - Tähän liittyen;
Jossakin netissä varoitetaan 'liian suurista magnesiummääristä' ja myös kardiologit varoittavat. En tunne asiaa tarkemmin, kunhan kerron. Magnesium annoksista eri tilanteissa kertoo ainakin 'vapaaherra' Tolonen, Espanjan maalta. Hän kuitenkin lienee perehtynyt aika laajalti luontaistuotteisiin ja/tai sitten hän on hyvä kirjoittamaan.
- EiHyvä
Ostin eilen kyseistä voidetta kokeiltuani ensin näytteestä sitä tavallista Magnesium strong voidetta.
Itselläni ei ole paprika tai chili herkkyyttä ym. mutta laitoin illalla ensimmäisen kerran ennen nukkumaanmenoa tuota voidetta nilkkoihin ja pohkeisiin ( kaksi pumppausta per jalka) . ihmrttelin, kun ei tuntunut oikeastaan miltään, ei siis mitenkään erityisen lämpimältä ym. vaan ihan kuin normi rasvauksen jälkeen. Voimakas tuoksu voiteessa on kyllä.
Puoli kolmen aikaan yöllä heräsin siihen, että jalat olivat kuin tulessa. Piti heti valossa katsoa, onko iho "ihan tulessa", ärtynyt tai jotain, mutta ulkoisesti ei siis näkynyt mitään, iho oli aivan normaalin näköinen. Mutta se polttelu oli kamalaa.
Herkkä ihon laatu minulla on, mutta kuinka se vaikutus tuolla lailla useiden tuntien jälkeen vasta tulee? Minusta tunne oli lähinnä epämiellyttävä ja polttavan kipeä (ei esim. lämmittävä) ja mietinkin, miten uskallan käyttää sitä aamusta, jos polttelu alkaisi tuntien päässä töissä, enkä voisi edes "tuulettaa" jalkoja. Nyt sentään sain peiton päältä ja "tuuletin jalkoja", koska ohjeen mukaan kuuma (esim sauna voimistaa kuumuuden tunnetta). Mutta en halua yölläkään herätä tuollaiseen poltteluun. Eli mitenkähän tuota on tarkoitettu käytettävän?
En tykännyt. Meni 20e aivan hukkaan :( - EiHyvä
Kyse edellisessä kommentissa oli siis Sport Magnesium in- versiosta. (Keltainen etiketti)
- Kokemuksia___
https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/magnesium-in-strong-300-ml-voide
Olen käyttänyt tuota pari vuotta ja kokemukset ovat ihan myönteisiä.
Välillä pidän paussia ja taas sitten jatkan. Ainakin mulla syventää unta. - KARHU20
En tiedä voiteista, mutta olen huomannut talvisin ja niskasäryistä kärsivänä, että kun nukkumaan laittaessa ottaa illalla D-vitamiinipillerin ja magnesium tabletin, niin aamulla on lihakset rennommat ja mieli jotenkin virkeämpi.
- voi-olla
sekä magnesium pillereitä että voidetta käyttäneenä, voide vaikuttaa tehokkaammalta.
- EiHyvä
Nyt kun olen käyttänyt kaikesta huolimatta voidetta muutaman päivän (tai yönkin) ei se "polttelu" enää niin pahalle tunnu. Itse asiassa voide ei polttele muutoin ollenkaan, paitsi jos saa muuta lämpöä. Esim. saunassa alkaa polttelemaan vielä pitkän ajan perästäkin. Mutta kun siihen tuntemukseen on tottunut tai sen tietää, ei se tunnu enää niin pahalle. Ehkä se polttelu keskellä yötä ja ensimmäistä kertaa jotenkin vain säikäytti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista937639- 1055522
- 2664738
- 494673
- 653392
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244