Rikollisena julmalla tavalla teloitettu kaikkivaltias Pyhä Jumala, Jeesus Kristus.
Jotkut uskovien palstoille kirjoittavat kehoittavat ja kannustavat uskovia järkevyyteen.
Jos tämän kehoituksen suomentaa, niin se tarkoittaa että luovu uskostasi ja luota omasta kehostasi tulevien viestien johdatukseen.
Kuten tiedämme, niin sekä yläpäästä että alapäästä tulkee koko ajan ihmiselle neuvoja siihen kuinka hänen pitäisi elää. Jos joku kutsuu näitä kehosta kumpuavia neuvoja järkevyydeksi ja viisaudeksi, niin hän elää valheessa. Hän elää pimeydessä, eikä hän näe valkeutta. Jumala on valkeus.
Mitä Raamattu sanoo valkeudessa elämisestä? Tutustutaan siihen hieman.
Ps. 89:15-17 Vanhurskaus ja oikeus on sinun valtaistuimesi perustus, armo ja totuus käy sinun kasvojesi edellä. Autuas se kansa, joka tuntee juhlariemun, ...
***) ... ne, jotka vaeltavat sinun kasvojesi valkeudessa, Herra! He riemuitsevat sinun nimestäsi kaikkina päivinänsä, ja sinun vanhurskautesi voimasta heidät korotetaan.
________
Kol. 1:9-17 Sentähden emme mekään, siitä päivästä alkaen, jona sen kuulimme,
***) ... ole lakanneet teidän edestänne rukoilemasta ja anomasta, että tulisitte täyteen hänen tahtonsa tuntemista kaikessa hengellisessä viisaudessa ja ymmärtämisessä, vaeltaaksenne Herran edessä arvollisesti, hänelle kaikessa otollisesti, kaikessa hyvässä työssä hedelmää kantaen ja kasvaen Jumalan tuntemisen kautta, ja hänen kirkkautensa väkevyyden mukaan kaikella voimalla vahvistettuina olemaan kaikessa kestäviä ja pitkämielisiä, ilolla kiittäen Isää, joka on tehnyt teidät soveliaiksi olemaan osalliset siitä perinnöstä, mikä pyhillä on valkeudessa, häntä, joka on pelastanut meidät pimeyden vallasta ja siirtänyt meidät rakkaan Poikansa valtakuntaan.
Hänessä meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, ja hän on näkymättömän Jumalan kuva, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa. Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hän on ennen kaikkia, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
_________
***) Oletteko rakkaat kristityt koskaan pysähtyneet kiittämään Jumalaa näistä ihanista esirukoilijoista, kuten veljemme Jeesuksen Kristuksen todistaja Paavali tässä meille tässä vakuuttaa itsensä ja toistenkin veljien puolesta. Siellä nämä rakkaat ystävät ja Herran palvelijat jo meitä odottavat ja rukoilevat alati meidän puolestamme. Valon lapsia.
Kristityt ovat Jeesuksen todistajia
31
77
Vastaukset
- Hyvän elämän
1. Tim. 6:12-19
Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiinni iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnustuksella olet tunnustautunut monen todistajan edessä.
- Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee,
- ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen,
minä kehoitan sinua, että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen ilmestymiseen saakka, jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra, jolla ainoalla on kuolemattomuus; ...
'**) ....joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
Kehoita niitä, jotka nykyisessä maailmanajassa ovat rikkaita, etteivät ylpeilisi eivätkä panisi toivoansa epävarmaan rikkauteen, vaan Jumalaan, joka runsaasti antaa meille kaikkea nautittavaksemme, kehoita heitä, että tekevät hyvää, hyvissä töissä rikastuvat, ovat anteliaita ja omastansa jakelevat, kooten itsellensä aarteen, hyvän perustuksen tulevaisuuden varalle, että saisivat todellisen elämän. - Jeesukses pelastus
1. Joh. 2:9-11
Joka sanoo valkeudessa olevansa, mutta vihaa veljeänsä, se on yhä vielä pimeydessä.
Joka rakastaa veljeänsä, se pysyy valkeudessa, ja hänessä ei ole pahennusta.
Mutta joka vihaa veljeänsä, se on pimeydessä ja vaeltaa pimeydessä, eikä hän tiedä, mihin menee; sillä pimeys on sokaissut hänen silmänsä.
________
Tässäkin on suuri ja kuolematon Jumalan viisaus, jättää pois kaikki toisten synnit omilta hartioiltaan ja laskea ne Jeesuksen kannettaviksi. Kuinka moni ihmisparka on sairastunut ja kuollut pois toisten synnit hartioillaan. Anteeksiantamattomuus on varma tie tuhoon. Anteeksiantamttomuus on varma tapa kantaa vihaa toisia ihmisiä kohtaan.
Vaarallisin kaikista syntikuormista on kovuun laillsuus ja anteeksiantamttomuus ITSEÄÄN kohtaan. Tämä on sellainen synti joka on jäänyt varsin monilta kokonaan huomaamatta.
Luetaan kyllä Raamatusta siihen saakka kun käy selväksi että lähimmäistään pitää rakastaa. Mutta kokonaan huomiotta jää että lähimmäistä rakastetaan tasan yhtä paljon kuin itseäkin. Henkilö joka on täynnä itsevihaa ja on ankara itselleen, on sitä myös lähimmäisilleen.
Moni uskoo, että syyttävä ja ankara minä itse on Jumala. Omaa langennutta sairasta lihaa luullaan Jumalaksi. Ei meitä turhaan kehoiteta lukemaan joka päivä JUmalan sanaa, että saamme siitä voimaa ja viisautta voittamaan tuon pahan joka uhkaa meitä omasta lihasta käsin. Paholainen on viisaampi petkuttaja kuin moni kuvittelee. Kun paholainen istuu tutun saarnamiehen paikalla kateederilla ja saarnaa hänen äänellään, niin harva huomaa paholaisen puhuvan. On mahdoton erottaa paholaista, ellei ole hyvin perillä Jumalan sanasta. Siksi Raamattu vakavasti varoittaa luottamasta toisiin ihmisiin ja lihan käsivarteen. LIha pyrkii aina ihmisessä herraksi. Vihollisen ainoa päämäärä on ajaa Jeesus pois ihmisen sydämestä epäuskon avulla. Sen jälkeen alkaa kilvoittelu, jossa syntisestä lihasta yritetään hioa pyhää. Tällaisia "evankelistoja" on maailma täynnä!!!- Leiff,
Et. ole aivan skarppina ottanut , tuota jumalan sanaa omalle kohdalle .
en sano sitä pahalla vbaan sanon sen kuin en oled tukahdutytanut
Jumalan viisautta ,toiseen sanaan 1 Joh. 2:9-11 tekstiä voi ohjata
keneen vain mutta ei havaitse itse mitern se menee. . - Viha on syntiä
Leiff, kirjoitti:
Et. ole aivan skarppina ottanut , tuota jumalan sanaa omalle kohdalle .
en sano sitä pahalla vbaan sanon sen kuin en oled tukahdutytanut
Jumalan viisautta ,toiseen sanaan 1 Joh. 2:9-11 tekstiä voi ohjata
keneen vain mutta ei havaitse itse mitern se menee. .Sana sanoo selvästi, joka vihaa veljeänsä. Ei tässä mitään epäselvää ole.
Sana sanoo myöskin niin, että vihastukaa mutta älkää tehkö syntiä.
Vihaaminen ja vihastuminen ovat siis kaksi eri asiaa. Vihastuminen on hyvin tärkeä tunne sekin. Jumalan luoma persoonallisuuden suoja, luvattomia sisääntunkeutujia vastaan.
Ympärillämme saattaa häärätä ihmisiä joilla on vähän ymmärrystä, sellaisia jotka helposti kohtelevat lähimmäisiään loukkaavasti. Tällaiset ihmiset eivät huomaa välttämättä loukkaavaa käyttäytymistään itse. Sellaisia vastaan pitää jokaisella ihmisellä olla suojapanssarit. Netissä nnämä suojat ovat elintärkeä varustus
Lapset ovat tässä mielessä hyvin haavoittuvia, kun suojapanssarit ovat heikot. Ja rikkinäiset (rikkinäisten kotien) nuoret ovat alttiita kiusaamaan heikompiaan. Kaikille ovat tuttuja koulukiusaamiset. Nettikiusaamiset ovat tälläkin palstalla jokapäiväistä kauraa.
Onnellisia uskovia kiusataan kateuden vuoksi, koska jumalattomilla on hyvin paha olla ja turvaton elämä. Jumalattomat saavat suurta tyydytystä kiusaamalla uskovia, se on heidän mielestään hyvin hauska harrastus. Yleistämättä kuitenkaan, jumalattomissakin on fiksuja ihmisiä toki.
Asiasta toiseen. Teulla on taas ilmennyt epäluuloisuutta viestien poistojen suhteen. Kenenkään nimiä ja asuinpaikkakuntia ei kannata julkaista, kun ei yhtään tiedä ketkä poistoja pyytävät. Jos tällaista spekulaatiota ilmenee, niin silloin ilmoitan heti toimitukseen. Muutoin saavat viestit olla rauhassa, koska
en edes lue moniakaan viestejä. - 4+19
Viha on syntiä kirjoitti:
Sana sanoo selvästi, joka vihaa veljeänsä. Ei tässä mitään epäselvää ole.
Vihaaminen ja vihastuminen ovat siis kaksi eri asiaa. Vihastuminen on hyvin tärkeä tunne sekin. Jumalan luoma persoonallisuuden suoja, luvattomia sisääntunkeutujia vastaan.
Ympärillämme saattaa häärätä ihmisiä joilla on vähän ymmärrystä, sellaisia jotka helposti kohtelevat lähimmäisiään loukkaavasti. Tällaiset ihmiset eivät huomaa välttämättä loukkaavaa käyttäytymistään itse. Sellaisia vastaan pitää jokaisella ihmisellä olla suojapanssarit. Netissä nnämä suojat ovat elintärkeä varustus
Lapset ovat tässä mielessä hyvin haavoittuvia, kun suojapanssarit ovat heikot. Ja rikkinäiset (rikkinäisten kotien) nuoret ovat alttiita kiusaamaan heikompiaan. Kaikille ovat tuttuja koulukiusaamiset. Nettikiusaamiset ovat tälläkin palstalla jokapäiväistä kauraa.
Onnellisia uskovia kiusataan kateuden vuoksi, koska jumalattomilla on hyvin paha olla ja turvaton elämä. Jumalattomat saavat suurta tyydytystä kiusaamalla uskovia, se on heidän mielestään hyvin hauska harrastus. Yleistämättä kuitenkaan, jumalattomissakin on fiksuja ihmisiä toki.
Asiasta toiseen. Teulla on taas ilmennyt epäluuloisuutta viestien poistojen suhteen. Kenenkään nimiä ja asuinpaikkakuntia ei kannata julkaista, kun ei yhtään tiedä ketkä poistoja pyytävät. Jos tällaista spekulaatiota ilmenee, niin silloin ilmoitan heti toimitukseen. Muutoin saavat viestit olla rauhassa, koska
en edes lue moniakaan viestejä."Ympärillämme saattaa häärätä ihmisiä joilla on vähän ymmärrystä, sellaisia jotka helposti kohtelevat lähimmäisiään loukkaavasti. Tällaiset ihmiset eivät huomaa välttämättä loukkaavaa käyttäytymistään itse. Sellaisia vastaan pitää jokaisella ihmisellä olla suojapanssarit. Netissä nnämä suojat ovat elintärkeä varustus"
Tästä viestistä tulee mieleen ainoastaan yksi palstalainen ylitse muiden ja se olet kyllä sinä itse.
Lisäksi semmoinen huomio, että toisten nimitteleminen ei ole vihastumista vaan se kertoo vihasta! Jos vihastuu eikä kuitenkaan tee syntiä, ei totisesti nimittele ketään yhtään mistään! Jos taas harrastaa mitä kamalinta nimittelyä, se on vihan ilmentämistä ja syntiä mitä suurimmassa määrin!! - teu,
Viha on syntiä kirjoitti:
Sana sanoo selvästi, joka vihaa veljeänsä. Ei tässä mitään epäselvää ole.
en edes lue moniakaan viestejä."viha on syntiä #
Niin on mutta se ei helpota myöskaan sitä joka hymyillen tékee poistoja . .
tänään on taas kaks lähtenyt , joku eilen tunnusti joten sen luokse minä
'menen ja teen valituksen .
Minun epäluuloisuuteni ei koske sulle , jos Omatuntosi on puhdas , edt tee
yhtään poistoa enää , muuten laitan kovat piippuun ..
minun kirjoituksen on oltava rauhassa niin muutkin saavat tilaisuuden ,
kovasti epäilen muitakin , mutta sinun vetgosi on lähin. . - hyvästi
4+19 kirjoitti:
"Ympärillämme saattaa häärätä ihmisiä joilla on vähän ymmärrystä, sellaisia jotka helposti kohtelevat lähimmäisiään loukkaavasti. Tällaiset ihmiset eivät huomaa välttämättä loukkaavaa käyttäytymistään itse. Sellaisia vastaan pitää jokaisella ihmisellä olla suojapanssarit. Netissä nnämä suojat ovat elintärkeä varustus"
Tästä viestistä tulee mieleen ainoastaan yksi palstalainen ylitse muiden ja se olet kyllä sinä itse.
Lisäksi semmoinen huomio, että toisten nimitteleminen ei ole vihastumista vaan se kertoo vihasta! Jos vihastuu eikä kuitenkaan tee syntiä, ei totisesti nimittele ketään yhtään mistään! Jos taas harrastaa mitä kamalinta nimittelyä, se on vihan ilmentämistä ja syntiä mitä suurimmassa määrin!!Voi sinua piruparkaa. Tee parannus ja usko evankeliumi niin pääset taivaaseen.
- Pan ny mielees
teu, kirjoitti:
"viha on syntiä #
Niin on mutta se ei helpota myöskaan sitä joka hymyillen tékee poistoja . .
tänään on taas kaks lähtenyt , joku eilen tunnusti joten sen luokse minä
'menen ja teen valituksen .
Minun epäluuloisuuteni ei koske sulle , jos Omatuntosi on puhdas , edt tee
yhtään poistoa enää , muuten laitan kovat piippuun ..
minun kirjoituksen on oltava rauhassa niin muutkin saavat tilaisuuden ,
kovasti epäilen muitakin , mutta sinun vetgosi on lähin. .Jos asuinpaikkani nimi ilmestyy yhteenkään viestiin, niin se lähtee alta aikayksikön.
Ilmoitan toimitukselle myös henkilön nimen, joka sellaisia kirjoittelee.
Täällä ei keskustella kirjoittajista vaan asioista. - 5+7#
Pan ny mielees kirjoitti:
Jos asuinpaikkani nimi ilmestyy yhteenkään viestiin, niin se lähtee alta aikayksikön.
Täällä ei keskustella kirjoittajista vaan asioista.Pan ny mielees 23.9.2013 22:25, Luuletko tosiaan hämääväsi yhtäkään täällä vierailevaa lukijaa erilaisilla nimimerkeilläsi. Olet voinut levittää täällä väärää sanomaasi vain sen takia, ettei täällä ole seriffiä.
Ei tämä ole mikään sarjakuvan Lassin hiekkalaatikko, missä voi rakentaa ensin hienon hiekkalinnan ja sen jälkeen kauheasti irvistäen tallata koko rakennelma vain huvikseen. Sinä olet vastuussa tekemisistäsi täällä aivan samalla tavalla, kuin ollessasi tekemisissä "läheistesi" kanssa.
Heidän kanssaan osaat ilmeisesti hyvin tulla toimeen, mutta mihin se sydämellinen rakkaus katoaa?
Minä luulen kaiken olevan pelkkää näyttelyä heidän kanssaan ja vasta täälä sinusta tulee oikea sisimpäsi näkyviin. Jos teet kaiken tietoisesti, niin todella koville ainakin minulle ottaisi, jos yhtä ylimielisten tekstien jälkeen voisin tuntea armoa kohdalleni.
On hyvä, etten joudu sinua tuomitsemaan ja jos sinä kaikesta huolimatta jaksat uskoa tekemisesi oikeaksi, niin se ei kuulu minulle. Minä voin vain sanoa, mikä on minusta väärää. - teu,
5+7# kirjoitti:
Pan ny mielees 23.9.2013 22:25, Luuletko tosiaan hämääväsi yhtäkään täällä vierailevaa lukijaa erilaisilla nimimerkeilläsi. Olet voinut levittää täällä väärää sanomaasi vain sen takia, ettei täällä ole seriffiä.
Ei tämä ole mikään sarjakuvan Lassin hiekkalaatikko, missä voi rakentaa ensin hienon hiekkalinnan ja sen jälkeen kauheasti irvistäen tallata koko rakennelma vain huvikseen. Sinä olet vastuussa tekemisistäsi täällä aivan samalla tavalla, kuin ollessasi tekemisissä "läheistesi" kanssa.
Heidän kanssaan osaat ilmeisesti hyvin tulla toimeen, mutta mihin se sydämellinen rakkaus katoaa?
Minä luulen kaiken olevan pelkkää näyttelyä heidän kanssaan ja vasta täälä sinusta tulee oikea sisimpäsi näkyviin. Jos teet kaiken tietoisesti, niin todella koville ainakin minulle ottaisi, jos yhtä ylimielisten tekstien jälkeen voisin tuntea armoa kohdalleni.
On hyvä, etten joudu sinua tuomitsemaan ja jos sinä kaikesta huolimatta jaksat uskoa tekemisesi oikeaksi, niin se ei kuulu minulle. Minä voin vain sanoa, mikä on minusta väärää.Minä olen jo 6-7 vuotta välillä toistanut , noita sanoja ,,mittakun ei mitään apua
kuka jaksaa , Jos jumalan edessä jokin asia on synti , se on ihmistenkin edessä
Sen saa uskoa huoleti ,,ja että ei täällä kukaan voita ,asian mössötyksellä mitään
Sen tähden minä en ymmärrä' sitä ,jos minä sanon asian oikein ja se ei hänelle
sovi , ei se myös mistään puskista tule vaikka sit joku luulee , Mitä tulee nimityksiin
on aivan oikein jos nimitys voisi est'ää ,kun mikään muu ei estä , nyt tiedät kuitenkin
että minä olen olemassda ,,ja sinä olet tehnyt väärin . .
vastasin "5 7 3 " tahallani takaasi ,nyt koeta vasta sulle.
En vieläkään kä'sitä tuota kirjoittajaa , ei kai hän luule olevana Vaphtaja Jopa
Parempikin , hänen on samallatavoin sopeutua palstaan kuin meidän muidenkin
hänen on muistettava kuka hän on ((yksi syntinen kurja niinkuin mekin )). Sen
tähden on paavali sanonut , älkää itsestänne paljonpitäkö vaan kohtuullisesti .
Mitä on paljon pitäminen Täällä , se on esimerkisi poistamiset toisten viestit
tai jopa ketjut . en vain meinaa saada pois mielestäni että täällä tehdään noin
myönnän kyllä ,että olen minäkin ,mutta silloin on ollut tarve , joko se on ollut
kristillisyyttä kohti ,tai muuta vastaavaa , MUTTA NYT EI OLE , ymmärtääkö
hän sen , jos ei kuinka voi jatkaa hulvatonta omaa arvonsa nostoa ..
Olen täällä kirjoittanut aikaisempien isojen ketjujen asioita esim. Aabrahamista
siihen ketjuun kerytyi yli 200 viestiä , mitä pahaa oli tehnyt teuta ,että se poistettiin
ja entä ne 5vuoden Jeesuksen kärsimys historian kertomukset , alan epäillä että
tämä sama tekee mielivaltaisia poisto ehdotuksia , jos ne joskus saavuttaa
postin kannattaisi jo ryhtyä valmistautumaan ja varautumaan ..
"5 7# ", sinä kirjoitit oikein hyvin olen oppinut pitämään sinua tolkun miehenä
enkä ihmettele , kun lukee vähän rivien välistä , se on siinä . Kyllä minä
myönnän että paljon tulee , kopioitua sellaista mitä ei tarttis , mutta sellainen
joka on käynyt muuallakin ei voi olla niin oikeassa että voi poistattaa sellaisen
kirjoituksiua joka on ollut n.100 % paikalla n.68.vuotta. - ole sinä hiljaa
5+7# kirjoitti:
Pan ny mielees 23.9.2013 22:25, Luuletko tosiaan hämääväsi yhtäkään täällä vierailevaa lukijaa erilaisilla nimimerkeilläsi. Olet voinut levittää täällä väärää sanomaasi vain sen takia, ettei täällä ole seriffiä.
On hyvä, etten joudu sinua tuomitsemaan ja jos sinä kaikesta huolimatta jaksat uskoa tekemisesi oikeaksi, niin se ei kuulu minulle. Minä voin vain sanoa, mikä on minusta väärää.5 7# Niin kun jo sanoin, älä sinä keuhkoa piruparka. PIdä huoli omista asioistasi ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi.
Minun ei tarvitse ketään hämätä täällä eikä missään muuallakaan, minä elän ja teen työni Kolmiyhteisen Jumalan silmien alla.
Nimerkeistä keskusteleminen, tai kirjoittavista henkilöistä pahan puhuminen ei kuulu tämänkään palstan tarkoitukseen ollenkaan, eikä sellaista sallita.
Asiat keskustelevat, jos niillä ei henkilö pärjää, niin on turha tulla tänne keuhkoamaan ja marisemaan kuin pieni kakara. :-)))))))))
Jokaiselle annetaan juuri sitä, mitä hän pyytää. - Näin teen jatkossakin. - ymmärsitkö
teu, kirjoitti:
Minä olen jo 6-7 vuotta välillä toistanut , noita sanoja ,,mittakun ei mitään apua
kuka jaksaa , Jos jumalan edessä jokin asia on synti , se on ihmistenkin edessä
Sen saa uskoa huoleti ,,ja että ei täällä kukaan voita ,asian mössötyksellä mitään
Sen tähden minä en ymmärrä' sitä ,jos minä sanon asian oikein ja se ei hänelle
sovi , ei se myös mistään puskista tule vaikka sit joku luulee , Mitä tulee nimityksiin
on aivan oikein jos nimitys voisi est'ää ,kun mikään muu ei estä , nyt tiedät kuitenkin
että minä olen olemassda ,,ja sinä olet tehnyt väärin . .
vastasin "5 7 3 " tahallani takaasi ,nyt koeta vasta sulle.
En vieläkään kä'sitä tuota kirjoittajaa , ei kai hän luule olevana Vaphtaja Jopa
Parempikin , hänen on samallatavoin sopeutua palstaan kuin meidän muidenkin
hänen on muistettava kuka hän on ((yksi syntinen kurja niinkuin mekin )). Sen
tähden on paavali sanonut , älkää itsestänne paljonpitäkö vaan kohtuullisesti .
Mitä on paljon pitäminen Täällä , se on esimerkisi poistamiset toisten viestit
tai jopa ketjut . en vain meinaa saada pois mielestäni että täällä tehdään noin
myönnän kyllä ,että olen minäkin ,mutta silloin on ollut tarve , joko se on ollut
kristillisyyttä kohti ,tai muuta vastaavaa , MUTTA NYT EI OLE , ymmärtääkö
hän sen , jos ei kuinka voi jatkaa hulvatonta omaa arvonsa nostoa ..
Olen täällä kirjoittanut aikaisempien isojen ketjujen asioita esim. Aabrahamista
siihen ketjuun kerytyi yli 200 viestiä , mitä pahaa oli tehnyt teuta ,että se poistettiin
ja entä ne 5vuoden Jeesuksen kärsimys historian kertomukset , alan epäillä että
tämä sama tekee mielivaltaisia poisto ehdotuksia , jos ne joskus saavuttaa
postin kannattaisi jo ryhtyä valmistautumaan ja varautumaan ..
"5 7# ", sinä kirjoitit oikein hyvin olen oppinut pitämään sinua tolkun miehenä
enkä ihmettele , kun lukee vähän rivien välistä , se on siinä . Kyllä minä
myönnän että paljon tulee , kopioitua sellaista mitä ei tarttis , mutta sellainen
joka on käynyt muuallakin ei voi olla niin oikeassa että voi poistattaa sellaisen
kirjoituksiua joka on ollut n.100 % paikalla n.68.vuotta.teu, lueppa nyt edes yksi viesti sillä tavalla että myös ymmärrät lukemasi.
Mennään hitaasti:
- Minä en täällä poistattele teutan viestejä.
. Jos hän (teu) mainitsee asuinpaikkakuntani, epäillessään että minä hänen viestejään poistelen, niin silloin viesti lähtee kuin leppäkeihäs.
Sanallisesti täällä on pärjättävä jokaisen, ellei pärjää ei kannata sivuja avata.
Toimitus hoitaa poistot, se on heidän vallassaan. Poistoa pitää ehdottaa aina silloin, kun katsoo viestin olevan nettikettiin sopimaton. - näillä mennään
ole sinä hiljaa kirjoitti:
5 7# Niin kun jo sanoin, älä sinä keuhkoa piruparka. PIdä huoli omista asioistasi ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi.
Minun ei tarvitse ketään hämätä täällä eikä missään muuallakaan, minä elän ja teen työni Kolmiyhteisen Jumalan silmien alla.
Nimerkeistä keskusteleminen, tai kirjoittavista henkilöistä pahan puhuminen ei kuulu tämänkään palstan tarkoitukseen ollenkaan, eikä sellaista sallita.
Asiat keskustelevat, jos niillä ei henkilö pärjää, niin on turha tulla tänne keuhkoamaan ja marisemaan kuin pieni kakara. :-)))))))))
Jokaiselle annetaan juuri sitä, mitä hän pyytää. - Näin teen jatkossakin.Tärkeintä on antaa ateisteille ja muille Jumalan sanaa pilkkaaville terävät lähdöt.
Tyhjän jauhaminen ei edistä kristinuskoa, eikä pilkkaajien kanssa lepertely tee kenestäkään kristittyä. Pois se mikä pahentaa. Tämä palstalle kuulumattomien karkoittaminen pois palstalta on asetettava kaikkien kristittyjen kirjoittajien päämääräksi tällä palstalla. Muutoin palta on hyödytön sitä tarkoitusta varten johon se on tarkoitettu. Siis Taivaaseen haluavien opastamiseksi taivaaseen vievälle tielle. Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen.
JUmalattomiren kanssa jänkkäämisestä ei hyödy pirun lisäksi kukaan muu.
Potku per'seelle ja menoksi, se on jumalattoman häiriköivän henkilön tie ulos kirkosta. - teu.
5 7# Niin kun jo sanoin, älä sinä keuhkoa piruparka. PIdä huoli omista asioistasi ja rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi.
Jokaiselle annetaan juuri sitä, mitä hän pyytää. - Näin teen jatkossakin."ole sinä hiljaa ".
Sinulla on kuitenkin väärä toiminta periaate , Similla ei ole valtuuksia teettää
yhtä'kään poistoa .
Toiseksi sinä et ole se joka tekee jotakin mielesi mukaan ,,Luuletko etten löydä
poistettavia noilla 200 sadalla merkillä ,, ja vaikkei niitä nyt tässä olisi haetaan
historiikistä ,,niin kauan että tilanne korjaantuu .
Muista vielä että sinä teet . sinä et anna , EPÄILEN jatkoa . - teu,
Pan ny mielees kirjoitti:
Jos asuinpaikkani nimi ilmestyy yhteenkään viestiin, niin se lähtee alta aikayksikön.
Täällä ei keskustella kirjoittajista vaan asioista."pan ny mielees "
Mitä se auttaa sinua ,jos minä panen miedleeni.
Katsos kun nyt on puhutu sinusta Ja sinun asioista
jotka ihme kyllä ,pyörii kummasti sinun ympä'rillä
Mitähä asiaa sinulla on ,jos ne liittyy poistoihin ne
on vääria asioita niin kuin sinä teet ja luulet .
Mitä sinä' luulet ,olevasi oikeassa ,ja kuitenkin
olet väärässä. . - 6+13
näillä mennään kirjoitti:
Tärkeintä on antaa ateisteille ja muille Jumalan sanaa pilkkaaville terävät lähdöt.
Tyhjän jauhaminen ei edistä kristinuskoa, eikä pilkkaajien kanssa lepertely tee kenestäkään kristittyä. Pois se mikä pahentaa. Tämä palstalle kuulumattomien karkoittaminen pois palstalta on asetettava kaikkien kristittyjen kirjoittajien päämääräksi tällä palstalla. Muutoin palta on hyödytön sitä tarkoitusta varten johon se on tarkoitettu. Siis Taivaaseen haluavien opastamiseksi taivaaseen vievälle tielle. Jeesuksen Kristuksen tuntemiseen.
Potku per'seelle ja menoksi, se on jumalattoman häiriköivän henkilön tie ulos kirkosta."näillä mennään" käytöksesi on hävytöntä uskoa tunnustavalle varsinkin! Tee parannus koska kirjoitat räävittömämmin kuin epäuskoiset.
Kirjoituksiasi häpeää jokainen uskova mistä suunnasta tai liikkeestä olkoonkin.... näillä mennään kirjoitti:
Tärkeintä on antaa ateisteille ja muille Jumalan sanaa pilkkaaville terävät lähdöt.
Potku per'seelle ja menoksi, se on jumalattoman häiriköivän henkilön tie ulos kirkosta."Tämä palstalle kuulumattomien karkoittaminen pois palstalta on asetettava kaikkien kristittyjen kirjoittajien päämääräksi tällä palstalla."
Ketkä ovat arvon nimimerkin mukaan "palstalle kuulumattomia"? Millä kriteereillä?
"Tärkeintä on antaa ateisteille ja muille Jumalan sanaa pilkkaaville terävät lähdöt."
Mielenkiintoinen tärkeysjärjestys. Tällä reseptillä palstasta saadaan samalla tavoin ajattelevien keidas jossa yksi mies määrää vauhdin, muut määrää suunnan.- pysyppä asiassa
teu, kirjoitti:
"pan ny mielees "
Mitä se auttaa sinua ,jos minä panen miedleeni.
Katsos kun nyt on puhutu sinusta Ja sinun asioista
jotka ihme kyllä ,pyörii kummasti sinun ympä'rillä
Mitähä asiaa sinulla on ,jos ne liittyy poistoihin ne
on vääria asioita niin kuin sinä teet ja luulet .
Mitä sinä' luulet ,olevasi oikeassa ,ja kuitenkin
olet väärässä. .Sinähän täällä poistoista jahkaat, en minä eikä kukaan muukaan. Koitappas nyt mies herätä todellisuuteen!
Tänne et kenenkään kirjoittajien asuinpaikkoja kirjoita, tuliko tämä selväksi?
Jos tuli, niin asia on kunnossa. - oikin ymmärsit ex
exhellari86 kirjoitti:
"Tämä palstalle kuulumattomien karkoittaminen pois palstalta on asetettava kaikkien kristittyjen kirjoittajien päämääräksi tällä palstalla."
Ketkä ovat arvon nimimerkin mukaan "palstalle kuulumattomia"? Millä kriteereillä?
"Tärkeintä on antaa ateisteille ja muille Jumalan sanaa pilkkaaville terävät lähdöt."
Mielenkiintoinen tärkeysjärjestys. Tällä reseptillä palstasta saadaan samalla tavoin ajattelevien keidas jossa yksi mies määrää vauhdin, muut määrää suunnan.Nimenomaan, henkilöt joilla ei ole kiinnostusta taivaan tielle niin terve menoa.
Ei ole mitään asiaa tänne. - teu,
oikin ymmärsit ex kirjoitti:
Nimenomaan, henkilöt joilla ei ole kiinnostusta taivaan tielle niin terve menoa.
Ei ole mitään asiaa tänne."OIKEIN ymmäsit ex."
Mitenkä nyt tuntuukaan sinun ja Ex hellarin sanat niin samanlaisilta .
Ettei vain oli sama kaveri , jos ei hyvä ,muitta jos on SE EI OLE HYVÄ
Vaan siitä seuraa se . että kaiken laiset kirjoittaJAT SAAVATKIN TÄÄLLÄ MEUHKATA .,
Voisiko kanssa kirjoittajat /lykijat ,tutkia missä mennään ja mikä maa
minulla ei ole sinänsä tähän sanomista , mutta ei pitäisi olla käärmeen
kielelläkään puhuvalla , voimmeko sopia että se joka häviää, poistuu.
tekee yleisen parannuksen ja jos ei siihen pysty häviää muuten vain.. oikin ymmärsit ex kirjoitti:
Nimenomaan, henkilöt joilla ei ole kiinnostusta taivaan tielle niin terve menoa.
Ei ole mitään asiaa tänne."Nimenomaan, henkilöt joilla ei ole kiinnostusta taivaan tielle niin terve menoa."
Et varmaan pahastu, jos teen pienen oikaisun: tällä palstalla EI ole kirjoittamisen kriteerinä kiinnostus taivaan tiestä, vaan lestadiolaisuudesta. Kiinnostus voi olla vaikkapa pelkästään historiallista, jolloin taivastie jää kakkosasiaksi.
Olet varmaan huomannut, etten kritisoi taivaan tiestä keskustelemista. Mutta protestoin sitä, että mielivaltaisesti asetat sen tänne kirjoittamisen kriteeriksi.
"Ei ole mitään asiaa tänne."
Onpas. Ks. yllä.- 19+15
Jokaiselle annetaan juuri sitä, mitä hän pyytää. - Näin teen jatkossakin.silmä silmästä, sekö on raamatullista :"Jokaiselle annetaan juuri sitä, mitä hän pyytää. - Näin teen jatkossakin"
- Palta aiheen mukaan
Syyttömiä ei missään olsuhteissa saa syytellä. Palsta on tarkoitukseensa aikanaan saatu. JOs joku katsoo viestin sopimattomaksi hän ilmoittaa toimitukseen joka harkitsee onko poisto tarpeelline, ja jos on niin viesti poistetaan. Tämä on ainoa oikea toimintatapa tällä palstalla.
Mitään marinoita poisteusta viesteisä ei saa, eikä tarvitse pitää.
Jos joku on niin rakastunut omiin korvaamattomiin viesteihinsä, niin taltioi ne omalle tietokoneelleen, ja asia on kunnossa.
Jos palstan käsittää oikein, niin tämä on pelkkää hauskaa ilonpitoa.
Yhtään vastenmielistä viestiä ei pidä kenekään lukea, eihän ihmisen
hullu tarvitse olla.
MIksi sitten jumazlattomat pitäisi saada pois omille palstoilleen?
Siksi että päästään oikeista ja ihmisille tärkeistä asioista keskustelemaan,
vierittämättä päivästä toiseen viestiketjuja alusta loppuun laihoin tuloksin.- teu,
No niin se johtuu edelleen siitä ewttä' joku harrastaa poistoj ,
Eli milölä niitä ruokkii sit enää , lässyn lässyn lä'ä .
Ja mitähän sellaisisilla viesteillä on sanottavaa joissa teks´ti
on pelkästään hyvää ja iloista mahdoitlo osua kultaan ..
Aivan varmastia tärkeää on kertoa asiaa jossa Jeesus Kristus
on pää asia . siitä ilosta minäkin kirjoitan, mutta se poistaminen
on loputtava vain laitanko seuraavan vaihteen ..
Mitä tulee tuohon ,pelkkään ilonpitoon saattaa olla että se ei olekaan
Jeesulksen mukaan niin hauskaa , siksi kehoitan ottamaan huomioon
monet seikat, ennen kuin alkaa täällä kovaäänisesti ilonpitoon ..
Sekä Mitähän siihen sanoo JUMALA. ei missään säännöissä sanota:
tulkaa tälle palstalle pitämään hauskaa , voi pyhä yksinkertaisuus en
voi heti iloitsemaan alkaa kun juuri olen itkenyt , miksi? kysy poistajalta. - 5+7#
Palta aiheen mukaan 24.9.2013 18:26
Paavalilta terveisiä "Jumalattomien kohtelusta".
Ensimmäinen kirje korinttilaisille 9. 19. Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
20. ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
21. ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia - vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa - voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
22. heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
23. Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
24. Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25. Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
Paavali nimenomaan saarnasi pakanoille ja uskottomille. Heille pitäisi ensin saarnata Evankeliumia ja vasta sitten lakia. - pahat pois täältä
5+7# kirjoitti:
Palta aiheen mukaan 24.9.2013 18:26
Paavalilta terveisiä "Jumalattomien kohtelusta".
Ensimmäinen kirje korinttilaisille 9. 19. Sillä vaikka minä olen riippumaton kaikista, olen tehnyt itseni kaikkien palvelijaksi, voittaakseni niin monta kuin suinkin,
20. ja olen ollut juutalaisille ikäänkuin juutalainen, voittaakseni juutalaisia; lain alaisille ikäänkuin lain alainen, vaikka itse en ole lain alainen, voittaakseni lain alaiset;
21. ilman lakia oleville ikäänkuin olisin ilman lakia - vaikka en ole ilman Jumalan lakia, vaan olen Kristuksen laissa - voittaakseni ne, jotka ovat ilman lakia;
22. heikoille minä olen ollut heikko, voittaakseni heikot; kaikille minä olen ollut kaikkea, pelastaakseni edes muutamia.
23. Mutta kaiken minä teen evankeliumin tähden, että minäkin tulisin siitä osalliseksi.
24. Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte.
25. Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman.
26. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen,
Paavali nimenomaan saarnasi pakanoille ja uskottomille. Heille pitäisi ensin saarnata Evankeliumia ja vasta sitten lakia.Palta palta.
Selvitä ensin kenelle Paavali edellä mainitun kirjeen lähetti ja mitä varten. :-)))))))))
Aikamoisina mäntteinä sinä pidät uskossa rakennetuja kristittyjä. :-))))))
Johtuisikohan tuo omasta tilastasi?
Kaikkia se leipä elättää. Jumalaton paljastuu heti, ei asiaa hallitsematon ilman Kristusta elävä henkilö voi kopiopillaan mitään muuta Raamatulla todistaa, vain omasta hölmöydestään kertoa.
Paavali kirjoitti kirjeen Korinttossa asuville kristityille, joiden ongelmana olivat kristittyjen piiriin soluttautuneet judaistit. Myös juutalaisista kristinuskoon kääntyneillä oli iso ongelma siinä, että heidän isiensä usko, mooseksenusko ympärileikkauksineen ja isäin perinnäissääntöineen, tahtoi sekoittaa NEITSEELLISEN uskon Jeesukseen Kristukseen.
Kannattaa myös tutustua siihen mitä sellaiselle henkilölle kävi joka tuli juutalaiseen temppeliin häpäisemään temppelin sikauhreilla. Palstallamme uhrataan päivittäin sikauhreja, heidät kivitettiin kuoliaiksi!! Muutama henkilö (hengellinen sika) käy tällä keskustelupalstalla päivittäin pilkkaamassa ja häpäisemässä Jumalan sanaa. Paavalin puhuessa ympärille tuli kuulijoita ja nimenomaan nämä jotka Jumalan sanaa kuuntelivat, olivat pakanoita ja syntisiä.
Aivan sama tapahtuu tänään, jos tänne kokoontuu pakanoita ja syntisiä KUUNTELEMAAN JUmalan sanaa, he myös saavat sitä JUMALAN SYDÄMELLISEN LAUPEUDEN KAUTTA ME, MINÄ JA MUUT KRISTITYT, JULISTAMME JUMALAN SANAA.
Jos tänne raahataan Jumalattomien toimesta sikoja uhrattavaksi, heille osoitetaan varmasti ovea ja sanotaan hyvästi.
Sinä nimimerkki 5 7# olet yksi niistä jotka käyvät päivittäin taistelua Jeeksuksen todistajia vastaan kuristamalla kurkusta. Olet samaan aikaan täysin "munaton" ja kontillasi jumalattomien uhraamien sikauhrien edessä.
Ellei sinulla ole muuta sanottavaa ole kuin kuristella kanssapalvelijoita kurkusta, niin men kotiisi. Me tarvitsemme nyt rohkeita Jeesuksen todistajia, taistelemaan yhdessä rintamassa palstallamme ja kaikialla ympärillämme rehottavaa jumalattomuutta vastaan. Jos et kykene siihen, niin mene kotiisi täältä.
Ajassamme on tullut esiin vaarallinen ilmiö. Kristityt jotka pelkäävät sanoa totuutta jumalattomille. MInä ymmärrän kristityn todistamisen pelon jos ollaan suorassa tekemisissä. Netissä anonyymeinä sellainen jumalattomien pelossa pelleily, ja pelon vuoksi mielistely ei tule kysymykseenkään. Nimittäin kun on kysymys tällä kertaa henkilöistä jotka ovat vuosikausia häirinneet palstamme toimintaa. Pois se mikä pahentaa.
5. Moos. 13:4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
*) 5. Moos. 13:5 Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, ...
... sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa.
- Poista paha keskuudestasi. - 5+7#
pahat pois täältä kirjoitti:
Palta palta.
Selvitä ensin kenelle Paavali edellä mainitun kirjeen lähetti ja mitä varten. :-)))))))))
Aikamoisina mäntteinä sinä pidät uskossa rakennetuja kristittyjä. :-))))))
Johtuisikohan tuo omasta tilastasi?
Kaikkia se leipä elättää. Jumalaton paljastuu heti, ei asiaa hallitsematon ilman Kristusta elävä henkilö voi kopiopillaan mitään muuta Raamatulla todistaa, vain omasta hölmöydestään kertoa.
Paavali kirjoitti kirjeen Korinttossa asuville kristityille, joiden ongelmana olivat kristittyjen piiriin soluttautuneet judaistit. Myös juutalaisista kristinuskoon kääntyneillä oli iso ongelma siinä, että heidän isiensä usko, mooseksenusko ympärileikkauksineen ja isäin perinnäissääntöineen, tahtoi sekoittaa NEITSEELLISEN uskon Jeesukseen Kristukseen.
Kannattaa myös tutustua siihen mitä sellaiselle henkilölle kävi joka tuli juutalaiseen temppeliin häpäisemään temppelin sikauhreilla. Palstallamme uhrataan päivittäin sikauhreja, heidät kivitettiin kuoliaiksi!! Muutama henkilö (hengellinen sika) käy tällä keskustelupalstalla päivittäin pilkkaamassa ja häpäisemässä Jumalan sanaa. Paavalin puhuessa ympärille tuli kuulijoita ja nimenomaan nämä jotka Jumalan sanaa kuuntelivat, olivat pakanoita ja syntisiä.
Aivan sama tapahtuu tänään, jos tänne kokoontuu pakanoita ja syntisiä KUUNTELEMAAN JUmalan sanaa, he myös saavat sitä JUMALAN SYDÄMELLISEN LAUPEUDEN KAUTTA ME, MINÄ JA MUUT KRISTITYT, JULISTAMME JUMALAN SANAA.
Jos tänne raahataan Jumalattomien toimesta sikoja uhrattavaksi, heille osoitetaan varmasti ovea ja sanotaan hyvästi.
Sinä nimimerkki 5 7# olet yksi niistä jotka käyvät päivittäin taistelua Jeeksuksen todistajia vastaan kuristamalla kurkusta. Olet samaan aikaan täysin "munaton" ja kontillasi jumalattomien uhraamien sikauhrien edessä.
Ellei sinulla ole muuta sanottavaa ole kuin kuristella kanssapalvelijoita kurkusta, niin men kotiisi. Me tarvitsemme nyt rohkeita Jeesuksen todistajia, taistelemaan yhdessä rintamassa palstallamme ja kaikialla ympärillämme rehottavaa jumalattomuutta vastaan. Jos et kykene siihen, niin mene kotiisi täältä.
Ajassamme on tullut esiin vaarallinen ilmiö. Kristityt jotka pelkäävät sanoa totuutta jumalattomille. MInä ymmärrän kristityn todistamisen pelon jos ollaan suorassa tekemisissä. Netissä anonyymeinä sellainen jumalattomien pelossa pelleily, ja pelon vuoksi mielistely ei tule kysymykseenkään. Nimittäin kun on kysymys tällä kertaa henkilöistä jotka ovat vuosikausia häirinneet palstamme toimintaa. Pois se mikä pahentaa.
5. Moos. 13:4 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
*) 5. Moos. 13:5 Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, ...
... sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa.
- Poista paha keskuudestasi.pahat pois täältä 25.9.2013 04:42
"Selvitä ensin kenelle Paavali edellä mainitun kirjeen lähetti ja mitä varten. :-)))))))))"
Selvitit itse kysymyksesi ja se oli oikein, mutta 19 - 26 jakeissa hän kertoo siitä tavasta, miten hän on kohdellut ihmisiä, saadakseen heidät hyvällä kytöksellään voitetuksi sen verran, että he ovat tulleet Jumalan sanan kuuloon ja sitä kautta saaneet uskon.
Me emme voi kenellekään uskoa antaa, mutta me voimme olla niitä lähettiläitä, jotka kertovat muille siitä hyvästä sanomasta, jota Kuningas on käskenyt levittää ja kutsua vieraita Taivaallisiin häihin.
Sinun käytökselle en löydä oikein mitään selitystä. Yksi mahdollinen on aspergenin syndrooma, etkä sen takia ymmärrä, minkälaisia tunteita saat aikaan muiden ihmisten törkeillä loukkauksillasi. Toivottavasti olen oikeassa, koska muussa tapauksessa minun on pidettävä sinua pakanana. - 11+9
5+7# kirjoitti:
pahat pois täältä 25.9.2013 04:42
"Selvitä ensin kenelle Paavali edellä mainitun kirjeen lähetti ja mitä varten. :-)))))))))"
Selvitit itse kysymyksesi ja se oli oikein, mutta 19 - 26 jakeissa hän kertoo siitä tavasta, miten hän on kohdellut ihmisiä, saadakseen heidät hyvällä kytöksellään voitetuksi sen verran, että he ovat tulleet Jumalan sanan kuuloon ja sitä kautta saaneet uskon.
Me emme voi kenellekään uskoa antaa, mutta me voimme olla niitä lähettiläitä, jotka kertovat muille siitä hyvästä sanomasta, jota Kuningas on käskenyt levittää ja kutsua vieraita Taivaallisiin häihin.
Sinun käytökselle en löydä oikein mitään selitystä. Yksi mahdollinen on aspergenin syndrooma, etkä sen takia ymmärrä, minkälaisia tunteita saat aikaan muiden ihmisten törkeillä loukkauksillasi. Toivottavasti olen oikeassa, koska muussa tapauksessa minun on pidettävä sinua pakanana.niin oikein
nuhtele häntä kahden kesken, yksinänsä...ellei tottele, sano seurakunnalle...ellei tottele, pidä häntä pakanana ja publikaanina - Totuus vapauttaa
5+7# kirjoitti:
pahat pois täältä 25.9.2013 04:42
Sinun käytökselle en löydä oikein mitään selitystä. Yksi mahdollinen on aspergenin syndrooma, etkä sen takia ymmärrä, minkälaisia tunteita saat aikaan muiden ihmisten törkeillä loukkauksillasi. Toivottavasti olen oikeassa, koska muussa tapauksessa minun on pidettävä sinua pakanana.Ellet tajua kenen synneistä sinä teet parannusta päästäksesi taivaaseen, niin sinun on syytä poistua kokonaan täältä.
MInä julista Kristusta Jeesusta niille jotka eivät hänbtä tunne.
Ja niille kuollutuskoisille joilla ei ole syntiä katumisen vertaa.
Minun asiani ovat kunnossa, kiitos Jeesuksen minun Herrani ja Vapahtajani.
Tämä palsta ei ole tarkoitettu toisista kirjoittajista keskustelemiseen. Jos itsellä ei ole muuta tekemistä tässä maailmassa kun pyhien puhtaiden ja vanhurskaiden Jumalan lasten kurkussa roikkuminen, niin aika kuluu hukkaan. Oma kadotus lähenee joka päivä. Parannus jää pahimmassa tapauksessa tekemättä.
Rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi, tämä on sinun tiesi. Minun tieni on kunnossa, se on rauhan tie Jeesus Kristus Jumalan poika Vapahtaja.
Paholaisen orjia suututtaa kun heidän omantunnon rauhaansa häiritään, se on aina tietty. Mutta kun pelit pannaan soimaan viihdemusiikkia ja savukoneet jauhamaan "evankeliumia" katumattomille, niin he ovat hyvin tyytyväisiä.
Voi kunpa te oman surkean tilanne tuntisitte, ennen kun on myöhäistä katua.
Kristinusko ei ole viihdeuskonto, joka viihdyttäisi jumalattomia, se on ristin ja itsensä kieltämisen tie. SE on parannuksen tie. - 18+3
Totuus vapauttaa kirjoitti:
Ellet tajua kenen synneistä sinä teet parannusta päästäksesi taivaaseen, niin sinun on syytä poistua kokonaan täältä.
Tämä palsta ei ole tarkoitettu toisista kirjoittajista keskustelemiseen. Jos itsellä ei ole muuta tekemistä tässä maailmassa kun pyhien puhtaiden ja vanhurskaiden Jumalan lasten kurkussa roikkuminen, niin aika kuluu hukkaan. Oma kadotus lähenee joka päivä. Parannus jää pahimmassa tapauksessa tekemättä.
Rukoile parannuksen armoa omalle kohdallesi, tämä on sinun tiesi. Minun tieni on kunnossa, se on rauhan tie Jeesus Kristus Jumalan poika Vapahtaja.
Paholaisen orjia suututtaa kun heidän omantunnon rauhaansa häiritään, se on aina tietty. Mutta kun pelit pannaan soimaan viihdemusiikkia ja savukoneet jauhamaan "evankeliumia" katumattomille, niin he ovat hyvin tyytyväisiä.
Kristinusko ei ole viihdeuskonto, joka viihdyttäisi jumalattomia, se on ristin ja itsensä kieltämisen tie. SE on parannuksen tie.Anteeeksi vain, mutta sinun viesteistäsi ei evankeliumi loista. Ja ainoa savu mikä täällä nousee tulee sinun korvistasi.
Otapa nyt yksi Jeesuksen vertaus ihan omakohtaisesti, se missä Jeesus käskee ottaa ensin hirren pois omasta silmästä, ennen kuin alkaa katsoa roskia toisten silmissä.
Rukoile, että sinäkin tulisit tuntemaan Kristuksen rakkauden. Sen jälkeen et ole enää ajamassa ketään pois, vaan sydämesi halusta auttamassa kaikkia lähemmäs Jeesusta ... - 5+7#
Totuus vapauttaa kirjoitti:
Ellet tajua kenen synneistä sinä teet parannusta päästäksesi taivaaseen, niin sinun on syytä poistua kokonaan täältä.
Kristinusko ei ole viihdeuskonto, joka viihdyttäisi jumalattomia, se on ristin ja itsensä kieltämisen tie. SE on parannuksen tie.Totuus vapauttaa 26.9.2013 11:28
Olen vain verrannut käytöstäsi Raamatusta löytyvään opetukseen, enkä löydä käytöksellesi mitään perusteluja. Vääriä opettajia nimitettiin kyykäärmeen sikiöiksi ja että he olivat isästä perkeleestä. Sanoiko Kristus koskaan kansalle tuollisia sanoja, julistaessaan evankeliumia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215384- 501401
- 11827
- 47799
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58798- 46782
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52777Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49766Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132755Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8744