Kesä 2014

hkjg

Eipä taida mikään matkanjärjestäjä tehdä matkoja Egyptiin ensi kesänä. Ei ainakaan näy Finnmatkojen eikä Tjäreborgin sivuilla olevan myynnissä..

15

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Uskon että siellä syntyy verinen sisällissota joka tulee olemaan kauhea eikä tule vain koskemaan suurkaupunkeja. Se vaikuttaa koko maahan. Joskunhan se tietysti loppuu mutta tulee kulumaan ainakin vuosi rauhan teosta ennenkuin matkanjärjestäjät sinne matkoja järjestävät ja vakuutusyhtiöt vakuutuksia myöntävät. Voitte varautua siihen että saattaa kulua 1-3 vuotta ennenkuin jälleen Egyptiin pääsette.
      Tottakai voitte mennä vaikka heti, eihän Teitä kukaan väkisin estä sinne matkustamasta. Jos teillä on vuosimatkavakuutus niin kertokaa yhtiöllenne että menette Egyptiin. Olen varma että sanovat etteivät sinne vakuutusta anna. Yksi kuollut suomalainen maksaa heille satojatuhansia euroja...
      Enpä kyllä suosittele; kohta siellä on turistille todellisia vaaroja.

      Katselkaa lähitulevaisuuden lomapaikat suosiolla jostain muusta maasta.

      • perhematkailija

        itse tulin egyptistä aleksandriasta jouluna. Ihan hyvä siellä oli olla aivan normaalia. Ja sain matkavakuutuksen myös ja lapset myös, älä kirjoita tänne asioita kuulopuheiden perusteella.
        KUnhan pysyy poissa kairon mielenosoituksista ei ole hätää.
        Hotellissa oli hyvä palvelu ja sharmiin lähdetään keväällä. ainakin britit tekevät sinne seuramatkoja eli eiköhän mekin uskalleta!

        ikävää ainoastaan ettei saa suoria lentoja helsingistä, mutta lento ja hotelli paketteja kyllä.

        vähän rohkeutta ihmiset tai menkää kanariansaarille. sieltä saa nakit ja muusin kuten on tottunut teboilin baaristakin...


      • apollomatkat1
        perhematkailija kirjoitti:

        itse tulin egyptistä aleksandriasta jouluna. Ihan hyvä siellä oli olla aivan normaalia. Ja sain matkavakuutuksen myös ja lapset myös, älä kirjoita tänne asioita kuulopuheiden perusteella.
        KUnhan pysyy poissa kairon mielenosoituksista ei ole hätää.
        Hotellissa oli hyvä palvelu ja sharmiin lähdetään keväällä. ainakin britit tekevät sinne seuramatkoja eli eiköhän mekin uskalleta!

        ikävää ainoastaan ettei saa suoria lentoja helsingistä, mutta lento ja hotelli paketteja kyllä.

        vähän rohkeutta ihmiset tai menkää kanariansaarille. sieltä saa nakit ja muusin kuten on tottunut teboilin baaristakin...

        Jordania Aqaban

        Apollomatkat


    • hkjg

      Juu kyllä taitaa olla parempi katella muita kohteita..

    • odottavanaikaonpitkä

      älkäähän heittäkö kirvestä kaivoon! matkatoimistot eivät ole vielä julkaisseet koko ensi kesän tarjontaansa. yleensä sitä täydennetään vielä marraskuun loppuun saakka.

      • sukellus

        Joku jo kirjoittikin, että hyvä siellä oli matkailla.

        Olen ollut Hurghadassa lomalla marras-joulukuun vaihteessa ja kun näyttää että vesisade ja pimeys vain jatkuvat olen ostanut lennot helmikuun alkuun.
        Nyt vaan on lennettävä Hki- Istanbul- Hurghada, mutta vaihtoaika on ihan inhimillinen ja Turkish Airline lentää kaikki matkat.

        Viisumin saa ostaa kentältä

        Vakuutus on voimassa minulla aina. Sen suhteen ei ole ongelmia. Netistä olemme varanneet hotellin nytkin.

        Edullinen lomakohde, hyvät hotellit ja palvelu ja AURINKO ja lämmin kirkas meri.
        Tuttavaksi tullut kuljettaja auto ( suomenkin kansalainen) vastassa kentällä.

        Katsokaa www.mohamedisokarku.com
        Tuosta osoitteesta saat häneen yhteyden ja lisätietoja


    • Mar2

      Olen tiedustellut oheisilta toimistoilta ja osa on vastannut n. 2 viikkoa sitten että ohjelmiin Egyptin Punaisen meren kohteet tultaneen ottamaan talvella 14-15

      • apollomatkat3

        Jordania Aqaban


        Apollomatkat


        Jordan Punaisella Merellä


      • 28x...

        Hurghadassahan teurastettiin juuri sveitsiläispariskunta. Tervemenoa sinne vain!!

        Ja nämä yksi vai kaksi hihhulia ovat oikein ottaneet selvää että nyt matkatoimistot kilvan ryhtyvät järjestämään sinne ryhmämatkoja. Lupasivat oikein listan laittaa mutta en nähnyt kuin jotain älytöntä söherrystä.

        Kyllä siihen aikaa palaa ennenkuin Hurghadaan ryhmämatkoja järjestetään.
        Kukaan ei estä Teitä menemästä aivan minne hyvänsä; senkus menette!!!!


      • Meri2
        apollomatkat3 kirjoitti:

        Jordania Aqaban


        Apollomatkat


        Jordan Punaisella Merellä

        Kiitos tiedosta (Apollomatkat) ja toisestakin nimimerkille 4.1. "Sukellus".

        Kuljetus Hurghadassa järjestyksessä suomenkielellä. Sähköpostilla tänään saatu yhteys ja kohta kaikki ok.

        Kiitos nimimerkeille


      • Punaisella Merellä
        Meri2 kirjoitti:

        Kiitos tiedosta (Apollomatkat) ja toisestakin nimimerkille 4.1. "Sukellus".

        Kuljetus Hurghadassa järjestyksessä suomenkielellä. Sähköpostilla tänään saatu yhteys ja kohta kaikki ok.

        Kiitos nimimerkeille

        Jordan Punaisella Merellä



        Apollomatkat

        Jordania Aqaban Sukellus Punaisella Merellä


    • voivoivoi

      Suomen uutisoinnissa sveitsiläisparista tehtiin uustineni, joka saatiin poliittiseksi. Asiat eivät mitenkään liity yhteen. Kyseessä oli pariskunta joka asui Hurghadan esikaupunkialueella. Talo ryöstettiin ja valitettavasti pari myös tapettiin. Ihan samaa voi tapahtua rakkassa kotimaassamme. Nyt kun se vain tapahtui Egyptissä, asiasta tehtiin heti iso uutinen, jotta saataisiin shokkiotsikoita.

    • atama

      Kiitän nyt voivottelijaa kuitenkin vanhan uutisen ylösnostosta. Näin toimien egyptiläisten suorittamat ryöstömurhat eivät pääse vaipumaan unhon yöhön.
      Ei taida voivottelija tietääkään että palstahyökkäyksensä tänään ovat aiheuttaneet Egyptinmatkailulle enemmän haittaa kuin minun todenperäiset uutisointini.

    • voivoivoi

      Tässä tämän päivän Ilta-Sanomien otsikko http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288646538199.html Nainen murhattiin kotonaan. Se on ihan "normaalia" kun se tapahtuu Suomessa, mutta heti jos Egyptissä tapahtuu jotakin samansuuntaista, tuomitaan koko maa...

      Katsoin ataman viestihistoriaa. Kommentit voi jättää omaan arvoonsa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      137
      1380
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      163
      872
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      746
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      152
      746
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      604
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe