GTAV Mietteet?

Hexa

Nyt kun on saatu peli ulos, niin oliko odotuksen arvoinen peli?
Omalta kannalta oli. ;) kuola poskessa pelataan :D
erinomainen peli kaiken puolin.
Ei myynyt MILJARDIA turhaan.

14

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ookoo on jees

      Hyvän oloinenhan tuo on muutaman tunnin kolemuksen perusteella. Prätkällä ajo on mennyt takapakkia, ja mikä helvetti siinä on kun ajat auton katolleen niin saat tatista käännettyä sen takaisin pyörilleen?? Hyvähän se siinä mielessä on kun kippaat sen keskellä ei mitään mutta tuota..

    • Hexa

      On kyllä jännä lisäys :D

    • Ei mikään hääppöinen 100% peli läpitte.. Miinukset ja plussat:

      - Kaupunki turhan pieni ja muutenkin koko pelinalue...
      - Liikkeet mihkä pääsee sisälle liian vähän....
      - Mitään isoja ryöstöjä ei pysty enään tarinan jälkeen tekemään....
      - Autojen ohjattavuus huonompi kuin GTA IV...
      - Mitään tekemistä ei ole oikein kun peli on vedetty läpi...
      - Rahan hankin vaikeeta kun on läpi menty.
      - Aseet ja ammukset maksavat liian vähän...
      - Auton laskeutumiseen vaikuttava ohjaus ja sen kääntö katoltaan takaisin renkaille...
      - Liian helppo peli pelata ilman mitään apuja.
      - Los Santosiin tehdyt muutokset..

      - Poliisien eksyttäminen.

      Tarinan juoni.
      Lentokoneitten ja kopterien ohjattavuus.
      3 päähenkilöä.


      1-10 arvostelu asteikolla. 5½.
      Autojen ohjattavuus perustuu liikaa Midnight club:iin ja muutenkin tuassa on käytetty liikaa Midnight club:ia. Los Santosia muutettu liikaa San andreasin ajoista. Huonoimpia GTA sarjan pelejä.

      • Rattipelaaja

        Miksi haukut autojen ohjattavuutta mutta samalla sanot niiden perustuva Midnight clubiin?
        Siinähän on ajettavuus tosi hyvä, varsinkin ratin kanssa.


      • Rattipelaaja kirjoitti:

        Miksi haukut autojen ohjattavuutta mutta samalla sanot niiden perustuva Midnight clubiin?
        Siinähän on ajettavuus tosi hyvä, varsinkin ratin kanssa.

        Riippuu mitä nyt meinataan hyvällä?
        GTA V ja Midnight Club:eissa autoja on helppo kontrolloida kun taas GTA IV ne lähtee helpommin hanskasta.


      • Ei mitään järkeä...
        soviet.sniper kirjoitti:

        Riippuu mitä nyt meinataan hyvällä?
        GTA V ja Midnight Club:eissa autoja on helppo kontrolloida kun taas GTA IV ne lähtee helpommin hanskasta.

        Kritisoit kyllä aivan liian paljon nyt, jossa ei ole käytännössä mitään järkeä!

        "Kaupunki turhan pieni ja muutenkin koko pelinalue..."
        Ei pidä paikkaansa.

        "Liikkeet mihkä pääsee sisälle liian vähän...."
        Periaatteessa edes jotain liikkeitä niin hyvä, IV:ssä tämän toteutus oli suolesta.

        "Mitään isoja ryöstöjä ei pysty enään tarinan jälkeen tekemään...."
        Tämä pitää kyllä paikkansa, joskin mietin yhtä ostettavaa paikkaa joka maksaa 150 miljoonaa, eli mitenköhän tuon rahan saa?

        "Autojen ohjattavuus huonompi kuin GTA IV..."
        Tätä valitusta olen kyllä edelleen ihmetellyt, sillä se on käytännössä todella hyvä.

        "Mitään tekemistä ei ole oikein kun peli on vedetty läpi..."
        Golf, tennis yms on kyllä.

        "Rahan hankin vaikeeta kun on läpi menty"
        Ostetaan paikkoja josta tulee rahaa silloin tällöin, ei jää persaukiseksi.

        "Aseet ja ammukset maksavat liian vähän..."
        Ja vitut on.

        "Auton laskeutumiseen vaikuttava ohjaus ja sen kääntö katoltaan takaisin renkaille..."
        Tämä ominaisuus on hieno, ei mitään pahaa.

        "Liian helppo peli pelata ilman mitään apuja."
        Tähän en rupea kommentoimaan sen enempää.

        "Los Santosiin tehdyt muutokset.."
        Mitä helevetin valittamista siinä on?


      • Ei mitään järkeä...
        soviet.sniper kirjoitti:

        Riippuu mitä nyt meinataan hyvällä?
        GTA V ja Midnight Club:eissa autoja on helppo kontrolloida kun taas GTA IV ne lähtee helpommin hanskasta.

        Niin ja jos haaveilet realistisesta pelistä, GTA V ei ole sinua varten.


      • samaa mieltä

        turhaa hypeä oli paljon pelistä!

        Enemmän k18 toimintaa olis pitäny olla. kunnon vosuja, hutsuja, ja pordelleja

        Kaupat oli iso pettymys, Liian helppo peli. Olisin tehny paljo paremman

        6pistettä


      • Rattipelaaja
        soviet.sniper kirjoitti:

        Riippuu mitä nyt meinataan hyvällä?
        GTA V ja Midnight Club:eissa autoja on helppo kontrolloida kun taas GTA IV ne lähtee helpommin hanskasta.

        Kyllä lähtee ihan hanskasta samoin kun vaikeusastetta pitää täysillä, en muista oliko sitä säädettävissä Midnight Clubissa, Gta iv oli kunnon arcadea.


    • antaisin 7:n

      liikkuminen (kävely ja toiminta olisi voinut olla realistisempaa = Assassin's Creed maista.

      Ja autoilu simulaattorimaisempaa, nyt rälläystä mistään välittämättä!


      Parannettavaa löytyy!

      • Ei mitään järkeä...

        "Ja autoilu simulaattorimaisempaa"

        Edelleen, ei tämä ole mikään simulaattori, Tämä on puhdasta arcadea. Pelaa jotain sellaista joka on sinun makuusi. Ja liikkumisesta en tajua sentin vertaa nyt, pitikö siitäkin valittaa. Jessus, nyt ihan oikeasti! Valitatteko jokaisesta yksityiskohdista tänne? Taas tulee sellainen kysymys: Missä se raja taas liikkuu?


      • Ookoo ei ihan jees
        Ei mitään järkeä... kirjoitti:

        "Ja autoilu simulaattorimaisempaa"

        Edelleen, ei tämä ole mikään simulaattori, Tämä on puhdasta arcadea. Pelaa jotain sellaista joka on sinun makuusi. Ja liikkumisesta en tajua sentin vertaa nyt, pitikö siitäkin valittaa. Jessus, nyt ihan oikeasti! Valitatteko jokaisesta yksityiskohdista tänne? Taas tulee sellainen kysymys: Missä se raja taas liikkuu?

        Yksityiskohdista muodostuu kokonaisuus. Mittakaavastahan se kokonaisuus sitten riippuu.
        Tälle päivää häröilin muutaman tehtävän läpi. Paino sanalla 'häröilin', välillä ymmärtämättä mitä edes tapahtui. Autojen ajettavuudesta, kuten ylläkin todettiin, gta iv:ssa se oli ns. parempi. Siinä auto lähti oikeasti lapasesta.
        Spoiler alert:

        Vitosen suuri kultaryöstö: ensin ajettiin katuprätkillä kuratunnelissa kuin Kallio Span kuivalla radalla konsanaan, hetken päästä 4/5 tähden poliisit lopettaa takaa-ajon etäisyydeltä jossa pelaaja erottaa poliisin kasvot autosta. Mitä helvettiä?

        Sitä auton pyörilleen kääntöä en edelleenkään ymmärrä. Karttahan on toki laaja. Suuri osa on vuoristoerämaata jossa sentään eläimiä kulkee.
        No, en lyttää ihan kokonaan vielä, sain juuri kolmannen hahmon auki.


    • trevor.

      Kultaharkko ryöstöstä sai vain 25 milliä. Ei sillä ostella 150 millin golf glubeja eikä 30 milin huvipuistoja. Pitää siis sijoittaa osakkeisiin ja vain tuurilla tienaa. itse sijoitin firmaan pari miljoonaa joka oli pahasti pakkasella eli jos se nousee niin saan varmaan 250 milliä kun myyn osakkeet. Riskillä siis mennään, muuten rahan ansaitsemien on aika vaikeeta.

    • niinnäinväärinpäin

      Nelosesta jotain pientä:
      Jonkinlainen muistikuva on kun pyörin lähinnä tehtävien ja netticafeen välillä.
      Sivutehtäviä ei ollut paljon ollenkaan, eikä niitä auki olevia paikkoja mihin mennä sisään käyskentelemään. Paitsi nyt muistan jotkut baarit ja siellä olevat minipelit.

      Noin muuten ei pystynyt ostamaan oikein mitään vaikka rahaa oli paljon.
      Pelkkää kaupunkia, enkä muista paljon maalaismaisemista.

      Eli vitosta en ole vielä kokeillut, eikä ole kiirekään mutta jos uusin on yhtään nelosta monipuolisempi, pelattavuus kohdallaan, autot ei slaidaa pahasti mutta niissä olisi silti eroja, sekä paljon sivutehtäviä, naistenkaatamisia, kauppoja ja ostettavaa, niin tulen varmasti tykkäämään tästä.

      Toi auton kippaaminen oikeinpäin kuulostaa ihan hyvältä, enkä keksi perustetta sille miksei se ollenkaan olisi. Kai ne silti vielä räjähtää jos kunnolla takoo(?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe