rengas

nainenratintakana

Mistä johtuu kun toinen takarengs on kulunut aivan sakkopuolelle, muut ihan käyttökelpoisia vielä. Kolms kesä noilla renkailla.
Syyshuollossa merkkiliikkeessä sanottiin et saattaa johtua kumilaadusta ???
nokian hakkapelit ,
Huomasin viimetalvena nastarenkailla ajaessa et sieltä takaa kuului sellainen sip sip sip, joku sanoi nastoista johtuvan, puuttuu nastoja, ne renkaat menee kyllä nyt uusiksi.
ford focus -07 farkku

15

1221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fgjjgfjfgj

      tarkistatko koskaa rengaspaineita

    • ......

      Vie auto nelipyöräsuuntaukseen .Todennäköisesti pyörän aurauskulma on pielessä, nykyautoissa kun takapyörätkin pitää säätää. Ei tarvitse kuin osua kunnolla rotvalliin, niin kulmat ovat viturallaan.

    • qawsedrftg

      jep takapyörät pitää säätää ja vararengas kans, ettei auraa liikaa..

      kaikkea sitä kuulee...ja mistä ne takarenkaat oikein säädetään..kysyn vaan.
      eturenkaat säädetään raidetankosta ja jossain voi säätää myös kamperin kulmaa, mut mistä säädetään takarenkaat ?????

    • ..........

      Kyllä sieltä vaan säädöt löytyy, omassa focuksessani kulmat säädettiin ja itse viedestä katselin, kun arvot muuttuivat tietokoneen ruudulla, kun huoltomies sääti, jokaisessa pyörässä oli eräänlainen projektori kiinni. Kyllä esim. takapyöristä voi säätää camper ja casterkulmat autaukset. Ei ole enää jäykkää takaakselia autoissa kuten ennenvanhaan. Noilla säädöillä on suuri merkitys auton ajettavuuteen

    • qqaaaaaa

      juu..kyllä ne kiinni taakse laittaa..mut ei sieltä mitään säädetä...

    • asentaja3

      Kyllä muuten säädetään. Eka auto missä törmäsin tuohon oli pösön 406. Joten älkää huudelko kun ette näköjään tiedä. Menkää vianorille tai euromasterille

      • werfttt

        ai jaa ..ei muuten säädetä. ehkä kamperin kulmaa voidaan jossain autoissa säätää, mutta ei aurauskulmaa..

        jossain autoissa näkee takaakatsottuna, et renkaat olisi levinneet ja silloin voi rengas kulua sisäpinnalta. pösö on esim. tälläinen.


    • tohatsu1

      Pösössä kyllä säädettiin auraustaki takaa. Voortista en tiä mennä sanoon kun en oo tutustunu

      • 90909090

        vai aurausta ..hih...


    • )9)9)9)9)9)9)9)9

      Mulla fokkerissa on vararengaskin laitettu auraamaan ...
      on se sellainen fokkeri...

    • ......

      Nyt sitten varmistin asian Fordin huoltoja tekevältä henkilöltä. Ford Focuksen takapyöristä voi säätää aurauksen. Ja itse olen myös viedestä seurannut, kun niin on tehty, en siis ole nähnyt harhoja.

      • rewsdrt

        mitenköhän mulla

        kun kaikki kesärenkaat edes ja takana kuluu enemmän sieltä sisäreunasta mut talvirenkaat eivät ne kuluu tasaisesti johtuuko sit kun talvirenkaat erilainen kummiseos

        focus 2007
        paljonko ne ottaa tommosest suuntauksista
        eiks ne tee niitä tua rengasliikkeissäki olisko siel paljo halvempi ku foordilla


      • köffffffff

        Juu ... hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja miten se säädettiin, se auraus ???
        Laittoko ne lumikolan alle vai hahhhhhaaaaaaaaaaaaaa..


        hahhhhhaaaaaaaaaaaa... taas saa nauraa oikein olan takaa näitten foordilaisten juttuja


        hahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      • Aurakuski

    • Anonyymi

      Sama juttu mun farkulla, 15 000 km kaikkiaan, oli siinä alla talvirenkaatkin. Tarkastutin ajpkulmatkin; pientä säätöä; molemmat takarenkaat 1,6 mm, eturenkaat 5 mm. Ilmanpaine-anturit ei antaneet mitään varoitusmerkkiä. Laittokoha ne Autokeskuksessa vanhat Misukat uuteen autoon, Vianorilla ei tuollaisia ollut myynnissä pitkään aikaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe