Mistä johtuu kun toinen takarengs on kulunut aivan sakkopuolelle, muut ihan käyttökelpoisia vielä. Kolms kesä noilla renkailla.
Syyshuollossa merkkiliikkeessä sanottiin et saattaa johtua kumilaadusta ???
nokian hakkapelit ,
Huomasin viimetalvena nastarenkailla ajaessa et sieltä takaa kuului sellainen sip sip sip, joku sanoi nastoista johtuvan, puuttuu nastoja, ne renkaat menee kyllä nyt uusiksi.
ford focus -07 farkku
rengas
15
1267
Vastaukset
- fgjjgfjfgj
tarkistatko koskaa rengaspaineita
- ......
Vie auto nelipyöräsuuntaukseen .Todennäköisesti pyörän aurauskulma on pielessä, nykyautoissa kun takapyörätkin pitää säätää. Ei tarvitse kuin osua kunnolla rotvalliin, niin kulmat ovat viturallaan.
- qawsedrftg
jep takapyörät pitää säätää ja vararengas kans, ettei auraa liikaa..
kaikkea sitä kuulee...ja mistä ne takarenkaat oikein säädetään..kysyn vaan.
eturenkaat säädetään raidetankosta ja jossain voi säätää myös kamperin kulmaa, mut mistä säädetään takarenkaat ????? - ..........
Kyllä sieltä vaan säädöt löytyy, omassa focuksessani kulmat säädettiin ja itse viedestä katselin, kun arvot muuttuivat tietokoneen ruudulla, kun huoltomies sääti, jokaisessa pyörässä oli eräänlainen projektori kiinni. Kyllä esim. takapyöristä voi säätää camper ja casterkulmat autaukset. Ei ole enää jäykkää takaakselia autoissa kuten ennenvanhaan. Noilla säädöillä on suuri merkitys auton ajettavuuteen
- qqaaaaaa
juu..kyllä ne kiinni taakse laittaa..mut ei sieltä mitään säädetä...
- asentaja3
Kyllä muuten säädetään. Eka auto missä törmäsin tuohon oli pösön 406. Joten älkää huudelko kun ette näköjään tiedä. Menkää vianorille tai euromasterille
- werfttt
ai jaa ..ei muuten säädetä. ehkä kamperin kulmaa voidaan jossain autoissa säätää, mutta ei aurauskulmaa..
jossain autoissa näkee takaakatsottuna, et renkaat olisi levinneet ja silloin voi rengas kulua sisäpinnalta. pösö on esim. tälläinen.
- tohatsu1
Pösössä kyllä säädettiin auraustaki takaa. Voortista en tiä mennä sanoon kun en oo tutustunu
- 90909090
vai aurausta ..hih...
- )9)9)9)9)9)9)9)9
Mulla fokkerissa on vararengaskin laitettu auraamaan ...
on se sellainen fokkeri... - ......
Nyt sitten varmistin asian Fordin huoltoja tekevältä henkilöltä. Ford Focuksen takapyöristä voi säätää aurauksen. Ja itse olen myös viedestä seurannut, kun niin on tehty, en siis ole nähnyt harhoja.
- rewsdrt
mitenköhän mulla
kun kaikki kesärenkaat edes ja takana kuluu enemmän sieltä sisäreunasta mut talvirenkaat eivät ne kuluu tasaisesti johtuuko sit kun talvirenkaat erilainen kummiseos
focus 2007
paljonko ne ottaa tommosest suuntauksista
eiks ne tee niitä tua rengasliikkeissäki olisko siel paljo halvempi ku foordilla - köffffffff
Juu ... hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja miten se säädettiin, se auraus ???
Laittoko ne lumikolan alle vai hahhhhhaaaaaaaaaaaaaa..
hahhhhhaaaaaaaaaaaa... taas saa nauraa oikein olan takaa näitten foordilaisten juttuja
hahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - Aurakuski
köffffffff kirjoitti:
Juu ... hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja miten se säädettiin, se auraus ???
Laittoko ne lumikolan alle vai hahhhhhaaaaaaaaaaaaaa..
hahhhhhaaaaaaaaaaaa... taas saa nauraa oikein olan takaa näitten foordilaisten juttuja
hahhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaTässä hieman sanastoa keskustelun tueksi...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aurauskulma
http://autowiki.fi/index.php/Camber-kulma
http://www.autowiki.fi/index.php/Castor-kulma
- Anonyymi
Sama juttu mun farkulla, 15 000 km kaikkiaan, oli siinä alla talvirenkaatkin. Tarkastutin ajpkulmatkin; pientä säätöä; molemmat takarenkaat 1,6 mm, eturenkaat 5 mm. Ilmanpaine-anturit ei antaneet mitään varoitusmerkkiä. Laittokoha ne Autokeskuksessa vanhat Misukat uuteen autoon, Vianorilla ei tuollaisia ollut myynnissä pitkään aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841