Moi eli myynnissä olisi alle vuoden vanha ps3 superslim 500gb ja ohjain. Laittakaa hintaa millä voisitte ostaa.
Ja voin myös myydä kaikki pakettina osan pakettina tai erikseen kaikki tarjousta tulemaan
-call of duty black ops 2
-call of duty modern warfare 3
-gran turismo 5
-singstar suomisuosikit
-playstation move ohjain
-playstation move kamera
-playstation move sport champions peli
-ps3 ohjain
-kaukosäädin ps3
Myydään PS3 superslim 500gb
8
870
Vastaukset
- ?.?
Kannattaa kertoa myös millainen kunto yleisesti, pyörinyt hyvin, ei valittele/raksuttele eikä kuumene kauheesti? Kolhuja tai skraaduja pinnassa?
Onko kovalevy pyyhitty?
Onko pelit konkreettisia? (eli ei digitaalisena kovarilla).
Mistä päin olet myymässä?
Miksi myyt pois?- Jesutsu
Juu konsoli hyvässä kunnossa (edellinen vietiin huoltoon kun kuumeni ja se oli rikki, joten sain uuden tilalle eli uusi konsoli on n.2kk vanha ei ole kolhuja pyörii hyvin ääntää kuuluu vähän enemmän kuin edellisen mallin playstationista koska levy asema tässä mallissa on tuo kannella suljettava. Pelit ovat konkreettisia eli ihan noita levyjä, ps3 kovalevyä ei ole pyyhitty, koska on vielä käytössä ja kovalevyllä on sly thieves in time peli. Myyn koska olen ostamassa ps4 heti kun tulee ja tarvistsisin siihen rahaa
Ja vantaalta olen myymässä. Lisäksi olisi vielä tuo ps3 langaton mikki (eli sellainen handsfreen näköinen) - Jesutsu
Jesutsu kirjoitti:
Juu konsoli hyvässä kunnossa (edellinen vietiin huoltoon kun kuumeni ja se oli rikki, joten sain uuden tilalle eli uusi konsoli on n.2kk vanha ei ole kolhuja pyörii hyvin ääntää kuuluu vähän enemmän kuin edellisen mallin playstationista koska levy asema tässä mallissa on tuo kannella suljettava. Pelit ovat konkreettisia eli ihan noita levyjä, ps3 kovalevyä ei ole pyyhitty, koska on vielä käytössä ja kovalevyllä on sly thieves in time peli. Myyn koska olen ostamassa ps4 heti kun tulee ja tarvistsisin siihen rahaa
Ja vantaalta olen myymässä. Lisäksi olisi vielä tuo ps3 langaton mikki (eli sellainen handsfreen näköinen)Ja lisään vielä, että kaikki pelit ja ohjaimet/tarvikkeet ovat myls hyvässä kunnossa.
- jjj5
Onnistuuko postitus?
- Kiinnostunut Asiakas
Ite voisin tarjota 190euroa ja noutaa paikanpäältä tämän viikon aikana!
- Kiinnostunut Asiakas
Jos siis on vielä myynnissä?
- jesutsu
ei ole enään myynnissä
- perskärpänen
300,00 kotiin lähetettynä postissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1574658
- 114138
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka463657Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032895Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv782669Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t62018- 441455
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m121288Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos611211Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4041202