No mä haluisin tietää mitä siitä saa jos 16v näpistää kaupasta 12packin kaljaa ja hänelle pitää ovea auki 14v niin mitä rangaistusta he siitä saavat sakkoa, sossumerkinnän yms tai saako se joka piti ovea auki
apua?!
3
157
Vastaukset
- 11+1300
Kolska näpistelijä on alle 18-vuotias, niin hän saa sakon nuorena henkilönä tehdystä näpistyksestä., mikäli kauppias vaatii rangaistusta.
Näpistelijälle oven auki pitänyt on avunantaja, tai yllyttäjä. Mutta, koska hän on alle 15-vuotias, niin häntä ei sakoteta, vaikka avunanto ja yllytys rangaistavia tekoja ovatkin.
Poliisi lähettää kuitenkin molemmista tiedon lastensuojeluviranomaisille.- apua!?
mutta entä jos tämä avunantaja olisi pakotettu tähän hommaan
- 17+1000
apua!? kirjoitti:
mutta entä jos tämä avunantaja olisi pakotettu tähän hommaan
Avunantaja väittää aina, että hänet pakotettiin, kun taas itse tekijä kertoo aina, että ei pakottanut, vaan päätös tehtiin yhdessä ja hän oli rikoskumppani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433127- 432498
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1082376- 311923
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271820- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851435- 391300
- 821159