hauva rotu

puppy.love

Hei, olen hankkimassa koiraa ja nyt olen jämähtäyt kolmeen lajiin. Jos jollain on kokemusta yorkshirenterrieristä, chihuahuasta tai maltankoirasta pliis jakakaa omia kokemuksianne. Muuta tietoa esim. ulkonäko, terveys, koko ero,, vaatetus. jne.
Myös mikä sopis parhaiten lapsi perheeseen jossa on 4,10,12 ja14 vuotiaat lapset. Nuorin osaa käyttäytyä ja olla nätisti koirien kanssa, ei nostele enimmäksee harjaa ja silittelee.

3

68

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoehdoistasi

jotka mainitsit, nousee esiin yksi muita varmempi valinta. Lapsiperheeseen taitaa olla maltese valinta nummero uno. Jorkit ja tsihut ovatten nimittäin luokkaa täpäkämpiä usein luonteiltaan ja riski saada perheseen uusi perheenpää, suorastaan diktaattori, on noilla kahdella isompi kuin maltalaisella.

Mutta et kai suunnittele mitään nukkeleikkejä sen tulevan hauvan kanssa? Kun kysyit tosta vaatetuspuolesta... Se kun vaan tahtoo helposti käydä niin että tuosta maltalaisestakin saat sillä konstilla diktaattorin jonka rinnalla talibaanihallintokin tuntuu kiltiltä kirjaston tädiltä.

Eli ei sitten mitään vaateleikkejä koissun kanssa, ne jätetään nukelle. Ja koira pidetään koirana.

• puppy.love

Tarkotan vaateilla että villapaita tai takki talveks. En itte tykkää siitä että koiria purtaan mekkoihin tai semmosii tarpeettomii vaatteit ku serkulla oh chihu ja se on ostanu sille tuhansien edestä kaikkii mekkoja, paitoja, hameita ja asuja. Myös sanon itsestäni että olen nyt 18 ja muutan omaan kämppään poikakaverin kaa toivottavasti keväällä mutta halutaan molemman piakkoin naimisiin ja perheen lisäystä kun oollaan täutetty min 25

• puppy.love
        puppy.love kirjoitti:

Tarkotan vaateilla että villapaita tai takki talveks. En itte tykkää siitä että koiria purtaan mekkoihin tai semmosii tarpeettomii vaatteit ku serkulla oh chihu ja se on ostanu sille tuhansien edestä kaikkii mekkoja, paitoja, hameita ja asuja. Myös sanon itsestäni että olen nyt 18 ja muutan omaan kämppään poikakaverin kaa toivottavasti keväällä mutta halutaan molemman piakkoin naimisiin ja perheen lisäystä kun oollaan täutetty min 25

Myös se 14 vuotias haluais myös koiran jota äiti hoivais mutta olisi enimmäkseen hänen. Alko koiran halu vauvakuumesta ku tuli mahoton tarve hoitaa nukkeja ja pukee ne mekkoihin. Elik aluks halus ostaa koiralle kasan vaatteita mutt piti selittää että koira ei oo lelu ja nyt on perheen koira expertti lukee aina vapaa ajalla koiran hoito, kasvatus tai koulutus kirjoja ihana tyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe