En tiedä mitä seuraa kannatan voiko joku antaa vinkin
Mitä seuraa voisin kannattaa
17
1407
Vastaukset
- Barca
Kannata BARCELONAA
- Apu on saatu
Selvä kiitos vastauksesta
- tonza4343
Älä vitus barcaa.. Chelsea on se juttu ;)
- nomoi1
Real Madrid on kingi joukkue ;)
- realman
totta
- Ykstervaperse
On hankalaa vaan "ruveta kannattamaan" tiettyä jokkuetta...
Kannattaa seurata paljon jalkapallo otteluita ja uutisia niin kyllä se suosikki joukkue ennen pitkään löytyy.
Itse olen ollut Liverpool fani jo syntyestä lähtien, sillä isäni on aina kannustanut Liverpoolia.- 1774
Mun lempparijoukkueet hjk.honka.tps.haka.ilves ja reipas
- ♥♥♥♥♥♥♥
Mun suosikit CF Valencia. Malaga. Real madrid. Real zaragosa. Fc Barcelona.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥
Atletico Madrid. Real valla
- Sevillan mannet
Riippuu siitä onko luonteeltaan gloryhuntteri vai onko joku suhde johonkin seuraan esim sitä kautta että on asunut tuon seuran kotipaikkakunnalla. Itselleni valinta osuu tästä syystä Sevillaan. Sillä seuralla on myös hyvät ja kiihkeät kannattajat, päinvastoin kuin Real Madridilla ja Barcelonalla jotka ovat aivan megaseuran tapaisia että niitä voisi edes ajatella kannattavansa.
- ♥]]]]]♥♥♥♥♥♥♥
Omat lempparit la liiga 1. Fc Barcelona 2. Getafe 3. Reali valladolid 4. Real zaragosa 5. Atletico Madrid 6. CFS sevilla 6. Deportivo lacoruna 7. Real Madrid 8. Fc Barcelona 9. Osasuna 10. Cd tenerife 11. Atletico bilbao
- futari#9
Barca on aina paras
- kjjhgffdd
On vain yksi joukkue!
http://elperiodico.com.gt/get_img.php?NrImage=1&NrArticle=245212 - viva granada
Granada
- Active E
- Monetaari
Sevilla, lisää syitä: http://vihjepalvelu.com/la-liga-sevillan-ihme-osa-2/
la liga top5
1. VALENCIA CF
2. REAL SOCIEDAD
3. REAL MADIRD
4. GETAFE
5. FC BARCELONA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696107Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa604660Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444410Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612162Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331642odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1291504- 481443
- 341308