En tiedä mitä seuraa kannatan voiko joku antaa vinkin
Mitä seuraa voisin kannattaa
17
1173
Vastaukset
- Barca
Kannata BARCELONAA
- Apu on saatu
Selvä kiitos vastauksesta
- tonza4343
Älä vitus barcaa.. Chelsea on se juttu ;)
- nomoi1
Real Madrid on kingi joukkue ;)
- realman
totta
- Ykstervaperse
On hankalaa vaan "ruveta kannattamaan" tiettyä jokkuetta...
Kannattaa seurata paljon jalkapallo otteluita ja uutisia niin kyllä se suosikki joukkue ennen pitkään löytyy.
Itse olen ollut Liverpool fani jo syntyestä lähtien, sillä isäni on aina kannustanut Liverpoolia.- 1774
Mun lempparijoukkueet hjk.honka.tps.haka.ilves ja reipas
- ♥♥♥♥♥♥♥
Mun suosikit CF Valencia. Malaga. Real madrid. Real zaragosa. Fc Barcelona.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥
Atletico Madrid. Real valla
- Sevillan mannet
Riippuu siitä onko luonteeltaan gloryhuntteri vai onko joku suhde johonkin seuraan esim sitä kautta että on asunut tuon seuran kotipaikkakunnalla. Itselleni valinta osuu tästä syystä Sevillaan. Sillä seuralla on myös hyvät ja kiihkeät kannattajat, päinvastoin kuin Real Madridilla ja Barcelonalla jotka ovat aivan megaseuran tapaisia että niitä voisi edes ajatella kannattavansa.
- ♥]]]]]♥♥♥♥♥♥♥
Omat lempparit la liiga 1. Fc Barcelona 2. Getafe 3. Reali valladolid 4. Real zaragosa 5. Atletico Madrid 6. CFS sevilla 6. Deportivo lacoruna 7. Real Madrid 8. Fc Barcelona 9. Osasuna 10. Cd tenerife 11. Atletico bilbao
- futari#9
Barca on aina paras
- kjjhgffdd
On vain yksi joukkue!
http://elperiodico.com.gt/get_img.php?NrImage=1&NrArticle=245212 - viva granada
Granada
- Active E
- Monetaari
Sevilla, lisää syitä: http://vihjepalvelu.com/la-liga-sevillan-ihme-osa-2/
la liga top5
1. VALENCIA CF
2. REAL SOCIEDAD
3. REAL MADIRD
4. GETAFE
5. FC BARCELONA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1001584- 2101477
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59990Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31969Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K53770Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49745Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36695The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5692Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54692En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k40686