Onpas hyvin Niko pelastanut koko kauden! En Nikosta yhtään pidä, mutta odotin heti jotain mielenkiintoista. Tai uskoin että hän tuo jotain eloa muuten niin tylsään porukkaan. Harmaalta näyttää. Kunnon kärhämiä ihmiset haluaa nähdä eikä mitään feikki-ininää siitä miten ei saa röökiä. Ei tätä kautta pelasta mikään. Yhtään huomiota herättävää hahmoa ei enää ole kun Teppokin lähti. Anukaan ei ole yli viikkoon tehnyt mitään kiinnostavaa muutamaa hassua sanomista lukuunottamatta.
Nikokin oli floppi
4
131
Vastaukset
- skuuppiduu
Elä ny vielä hätäile...
- dsdkjjddkjk
Niko on jo niin nähty, siitä lapsukaisesta ei voi saada enään mitään uutta irti. Vain lapset tykkää Nikosta.
Käyttää homouttaa hyväksi aivan kuten naiset käyttää naiseuttaa hyväksi. Pimeä on homo, mantan ja Claudian kaveri.
Soteveteraanien haukkuminen oli viiminen virhe.- 19+5
Minä kyllä olen ihan aikuinen nainen ja tykkään Nikosta valtavasti !
Tuota sotaveteraanijuttua nyt ei kannata ottaa niin tosissaan. Nikolla nyt vain pääsee suusta välillä tuollasia hassuja sammakoita. - BB haiseeee
19+5 kirjoitti:
Minä kyllä olen ihan aikuinen nainen ja tykkään Nikosta valtavasti !
Tuota sotaveteraanijuttua nyt ei kannata ottaa niin tosissaan. Nikolla nyt vain pääsee suusta välillä tuollasia hassuja sammakoita.Mä ne tykkää ja lopetin katsomisen.
Hyvästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu343109- 1332471
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162244Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151913- 161396
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061314
- 931017
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1471008Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21949