Vanhojen tanssit - kokemuksia?

Epätiatoinen

TERVE HERMANNIT.

Eli siis otsikosta voi aika hyvin aihetta päätellä. Vanhojen tansseissa olisi pian tarkoitus tanssahdella ja olen ihan totaalisen pihalla aika pitkälti kaikesta. Pari on hankittu, mutta ei sen enempää. Paljonko vanhojen tansseihin suunnilleen kuluu pojalla rahaa, jos puvun vuokraa? Mites niitten tanssien jälkeen jatkot - mitä tehdään, minne mennään, paljonko maksaa? Onko kaameat ryyppybileet?

Kokemuksia, keskustelua ja avautumista. Feel free ja kirjoita omia kokemuksia.

12

4760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pottttt

      It's pussy poppin' party dawg, cheap pussy everywhere. Weed, tits, pussy that night is the time to get lucky.

    • Jatkot joka koulu järjestää ite ja joo usein niissä juodaan mutta itse ei ole mikään pakko juoda yhtään... Yleensä jatkot järjestetää jollai majalla yms. Meiän koulussa järjestettii mettästysmajal

    • urrraa

      Ite en valinnut tanssikurssia mutta nyt on regretsejä ja aattelin kysäistä paria. Kerkiääkö vielä hankkimaan puvun jos muutankin mieltäni?

    • huhuu3

      Kerkiää viä hankkimaan parin, kunhan harjotukset eioo viä alkanu. Meillä viime vuonna vuokrattiin saunatila, jossa jatkot järjestettiin. Pojalla puvun vuokraukseen menee luultavasti n.200e, riippuu tietysti puvusta. Tytöillä meneeki sit vähän enemmän siihen mekkoon.
      Kannattais kysellä sieltä koululta noista asioista kun joka koulullla yleensä hoidetaan vanhojen tanssit erilailla. Tosi kivaa tulee kyllä oleen ja suosittelen osallistumista! :)

      • riemurajaton

        Eikä mene 200 eu vaan 125 eu stadissa frakin vuokraukseen ja siiheen kuuluvine tykötarpeineen.


    • joku.

      Ihan perseestä. Menin koska nätti muija kysy ja sain puvun ilmaseks lainaaa. Jatkoille tai illalliselle en mennyt.

    • aoeihtkjhgklash

      Menee enemmän rahaa ku mitä olettais. Mä ompelin ite mun mekon, mut silti siihe meni yli 100 e (kangas oli kallista) plus sitte kaikki muut lisävarusteet, kuten laukku, kengät, kampaus ja meikki. Tosin meikin mä tein ite.

      Meilläki oli jatkot, mutta en jaksanu niihin mennä, kun oli ensin koko päivä tanssittu ja siitäki ois koitunu vaan lisäkustannuksia.

      Mulla oli ihan ok pari, jolla oli jämäkkä ote, eikä mitkään spagettikädet, ja joka osasi viedä kunnolla.

      Paras asia vanhojentansseissa oli se, että nyt osaan tanssia valssia koko loppuelämäni :D

    • nauran-teille

      Lol. jotku helvetin vanhat, repeen teille! PS. En tanssi!

    • karvanopista kelaan

      Amis hiljaa

    • Rentoutukaa

      Vanhojen tanssit on tältä vuodelta jo menneet mutta vastaisuuden varalle: älkää jännittäkö!! Mulla oli jännittävä pari (itse olen tyttö) eikä ollu kivaa toi toisen jännitys... Koittakaa rentoutua!

    • Anonyymi

      Daegg tykkää tanssia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe