Millainen liike, onko kallista?
Jokaisessa mainoksessa myös maininta kotisivuista www.babycity.fi mutta kun sivulle koittaa mennä, niin kas vain, "Kotisivut on suljettu sivuston ylläpitäjän toimesta!".
Mitähän tuo nyt meinaa... Onko luotettava liike?
Babycity Kokkola
3
1321
Vastaukset
- vauvatulossa2014
olen käynyt katsomassa tarvikkeita sieltä uutta tulokasta varten ja minusta ei ole mitenkään älyttömän kallis paikka. Pinnasängyt esimerkiksi oli ihan normaali hintaisia ja ei vaunutkaan olleet mitään huippukalliita, löysin niistä parhaan tarjouksen ja sieltä ne tulen hakemaan lähempänä h-hetkeä
- äiti2012
Kotisivut ei jostain syystä toimi mut liike on luotettava, ollaan ostettu sieltä yhdistelmät ja matkarattaat, turvakaukalo ja muuta tavaraa. Jatkossakin aion ostaa sieltä, esim turvaistuin pitäis pian hakea.
- hilmapoo
Olen myös tykännyt. Ollaan ostettu turvakaukalo, telakka ja matkarattaat. Ja ehdottomasti ostetaan muutakin. Myyjäkin tuntuu hirmu asiantuntevalta. Me vertailtiin hintoja, ennen kun ostettiin turvakaukalo ja baby citysta saatiin halvemmalla mitä esim Ylivieskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743680Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472896Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1722888Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572391Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3612152- 1601850
- 781545
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378- 281350
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391332