Onko kenelläkään kokemusta samanlaisesta ongelmasta Mielen kuivausrummun kohdalla ja mikä on ollut ratkaisu ongelmaan.
Minulla on noin 5 vuotta vanha Miele Mistral C kuivausrumpu, joka on alkanut lähes joka kerta lopettamaan kuivauksen heti alkuunsa ja samalla kone antaa piipittävän äänimerkin. Olen puhdistanut kaikki ns. liikkuvat osat, mutta vika ei korjaudu.
Löytyykö mitään tarkempaa neuvoa asian korjaantumiseksi. Ei viitsisi vielä uuttakaan ostaa.
Ostin Miele arvokkaamman koneen juuri siksi, että ei tarvitse koko ajan olla vaihtamassa epäkuntoista laitetta.
Ei taida tämäkään sitten kestää sen kauemmin.
Miele ongelma
9
5269
Vastaukset
- en mää ymmärrä
Olisiko mitenkään mahdollista, että KORJAUTTAISIT laadukkaan laitteesi? Ihmetyttää välillä ihmisten saamattomuus.. Ei se toimi, eikä parannu ittekseen, pannaan se roskiin!
- ean.
Mielen korjauksien kanssa on oltava varovainen, varaosat saattavat maksaa mitä vaan.
Soita merkkihuoltoon. Merkkihuollon kuuluu tuntea koneesi ja sen mahdolliset, todennnäköiset viat, siten tekevät viasta jo puhelimessa kustannusarvion, jonka pohjalta voit päättää ryhdytkö korjauttamaan sitä. - Mielenvika
Tää on ihan Mielenvikasta tää touhu Mielen ympäruillä. Miele ei mene koskaan rikki, joten aloitus on provo!
- Masa59
olen soittanut vastaavassa tilanteessa Mielen huoltopalveluun. Sain kaksi hyvää neuvoa: koneen alaosassa olevat kosteuden tiivistin kannattaa puhdistaa. Samalla on hyvä tarkistaa, että korvausilma pääsee koneen taakse ilman esteitä. Jos ongelmat jatkuvat, kannattaa soittaa Mielen merkkihuotoon.
- henrik ijös72
äitillä mielen pesukone piippailee samanlailla.
se kosteuden poistin kiinnostaa. - markus791
Moi!
Oletko puhdistanut myös kondenssiosan koneen alaosasta?- mieleongelma
Kyllä olen puhdistanut kaikki osat, mitkä saan irti.
Etuosasta kun katsoo sisälle ilmanvirtausonkaloihin, niin siellä näyttää kyllä olevan aika lailla pinnat töhnän peitossa. Olisikohan siellä sisällä vain liian likaista. Voisikohan paineilmalla yrittää puhdistaa sisuksia.
- Miele edelleen
Minulla osittain saman suuntainen ongelma Mielen kuivausrummussa. Vedin kyllä sitten paineilmalla puhtaaksi "sisuskalut" ja sen jälkeen alkoi taas toimia.
- tulipalo
paineilmalla kun puhkutte kaikki pölyt ja paskat vastukseen ja laitatte käyntiin saattaa syttyä palamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017654Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855979Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321997Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191698- 361579
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398