Etsitään kämppäkaveria/asuntoa

teresaaa_

23-vuotias nuori nainen etsii kämppäkaveria Kokkolasta tai lähialueilta. Mikäli kemiat kohtaa voisimme yhdessä vuokrata asunnon ja parhaimmassa tapauksessa sekä ystävystyä että säästää vuokrakuluissa. Jos kiinnostaa niin laittakaa s-postia osoitteeseen [email protected] niin voimme tutustua.
Nimim. juuri eronnut ja muutto uudelle paikkakunnalle edessä mutta ajatus yksinelosta hieman hirvittää :D

15

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdyhwuedgeuy

ootko läski?

• abc fani

minuakin hirvittää tämä elämä ja aikas useinki vieläpä,mutta siltikin haluaisin uskoa tulevaan ja parempaan onneen ja parempaan huomiseen.Eihän se niin voi olla että aina arki on yhtä harmaata ja ankeeta vai miten sen asian koet Teresa? ja jos tahdot,niin ainahan voi tavata ehken jopa abc lla:)

• teresaaa_

Haluan korostaa että olen täysin normaali ja etsin oman ikäisiä täysjärkisiä ihmisiä joten kaiken maailman hihhulit ja vittuilijat voivat suosiolla poistua! Ei pahalla :D Mulla on vaan tämmönen elämäntilanne et haluan tehdä jotain uutta ja ajattelin kokeilla tämmöstä :)

• hihhuli to hell

tuo hihhuilijat ja vittuilijat , hyvä vertaus ja tosihan se onkin

• temppi 25

Hei! Minua kiinnostaisi voisitko laittaa sukunimesi myös ;) ♥

• temppi 25

ja kuppikoko

• varovaisuutta hakuun

ruotsissa HELLUNTAISAARNAAJA raiskasi kämppää etsivän naisen,.kannattaa varoa

• Tieteellinen fakta

Any facta based linkki to this? and if existsi, what is Reijon comment on this?

• Siunausta
        Tieteellinen fakta kirjoitti:

Any facta based linkki to this? and if existsi, what is Reijon comment on this?

Herra siunaa tätä kadotuksen tiellä olevaa vääräuskoista. Siunausta

• säälittäväpikkutyttö

Taidat olla läheisriippuvainen. Kukaan ei halua sellaista riesakseen. Opettele asumaan yksin.

• fanittaja1

Oliskohan lesbo?

• teresaaa_

Kiitos nyt vaan kaikille asiallisista vastauksista (not). Arvelinkin et tässä kävis näin mut onneks muuta kautta on tullu huomattavasti fiksumpia yhteydenottoja :)

• temppi 25

Se kuppikoko jäi kertomatta?

• semmosta vaan..
        temppi 25 kirjoitti:

Se kuppikoko jäi kertomatta?

Mitäpä arvelet sun mahdollisuuksista? Oot varmaan sama tyyppi joka baareissä kysyy heti kaikilta muijilta, että lähetäänkö panemaan. Ei siinä tietysti mene aikaa hukkaan ja saat .ennä yksin kotiin. Sinuahan ei tunnetusti saa häiritä seksin aikana.. sen takia sinä sen teetki mieluiten yksin..

• Oilk

Kokkola palsta taas edustaa...

Regionline on yksi hyvä paikka etsiä vuokrakämppää. Löysin omani sieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2014
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1805
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1611
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1464
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1162
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1083
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1053
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1046
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1036
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      993
    Aihe