onko kukaan tehnyt kauppoja torvisen kanssa? veti ps3 ohi ni nyt pitäis saada joku yhteys tohon paviaaniin. sen voin luvata ettei enää kauppoja tee kun saan kiinni
mikko/ marko torvinen
6
1860
Vastaukset
- häh?
taidan tuntea kyseisen henkilön, tarkoitatko ihmistä joka tekee pienoismalleja?
- KovaajaKorkeelta
en osaa sanoa mitä tekee.. asuu kai jossain pohjoisessa.. rovaniemeltä muistakseni sano olevansa.
Kyseessä ei todellakaan ole laivojen pienoismallitekijä Marko Torvinen. Ikävää lukea perättömiä asioita netistä. Mieheni ei todellakaan asu pohjoisessa ja ennenkaikkea ei harrasta nettimyyntiä /huijausta.
Ja tämän aloituksen tekijälle. Kunnon faktoja kirjoituksiin, ettei kukaan pahoita mieltään turhasta.
- Juupelis
Huuto.netissä myy puhelinta jota hänellä ei oikeasti ole.
https://salattu.huuto.net/kohteet/samsuns-note-2/290324704 - Näin on!
Taidan tuntea kyseisen henkilön, onneksi ei ole se marko torvinen joka tekee pienoismalleja. Ihan eri henkilö, tämä marko on saatu kiinni ystäväni huijauksesta. Toivottavasti ei tee enään rikoksia. Ei ole pienoismallin tekiä Marko Torvinen vain ihan eri henkilö!
- Anonyymi
Pikku linnut juorusi kylillä että Ranualla ja raahessa vaikuttaa, välillä myös oulaisissa piilossa velkojia.. kuulemma käyttää myös muita nimiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47744- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650