pelikannettava?

Päivää kaikille,
Pelikannettavalle olisi tarvis ja tarvitsisin nyt itseäni fiksumpien ihmisten konsultaatiota.
Officen ja netin käytön lisäksi, tulee joskus pelattua Hitman Absolution pelia. Tämä peli kun pyörisi ...ttuilemati, niin olisi minulle aivan riittävä kapistus. Ja tietenkin moiseen puuhaan läppärin kun saisi kohtuu hinnalla, niin aina parempi. Kävin tutkimassa tämmöisellä sivustolla asiaa,
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=628&game=Hitman Absolution#systemRequirements

Tämän jälkeen naputtelin muutamat tietsikat verkkokauppa.com:sta ja sivuston mukaan peli pyörisi seuraavilla vempaimilla

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1116/dmxhh/Asus-X550CC-15-6-HD-Intel-i7-3537U-8GB-750GB-NVIDIA-GT-720M

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/24917/dmtfv/HP-Pavilion-15-e001so-15-6-HD-Core-i5-3230M-4-GB-750-GB-Rade

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/19408/dngjb/Lenovo-IdeaPad-G500-15-6-HD-Core-i5-3230M-HD8750M-8-GB-1-TB

Liekö näistä olisi mihinkään ja juolahtaako muita ajatuksia aiheen tiimoilta?
Jos Hitman Absolution pyörii, niin olen tyytyväinen. Kiitos jo etukäteen :)

dumas82

9

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valinta ilman muuta nopeimman näytönohjaimen perusteella, eli Lenovo ja sen AMD HD8750M.

• Kiitos mielipiteestä, Lenovo siis harkintaan ;)

• tuohan
        dumas82 kirjoitti:

Kiitos mielipiteestä, Lenovo siis harkintaan ;)

on lenovon halpissarjaa eli täyttä kuraa.

• Päivän_hyvä_työ
      • Kiitos vinkistä, pikkusen räpsähtää yli ajatellun budjetin, vaan minkäs teet. Näitähän voisi harkita. Vanha tietsikka vetelee aivan viimeisiä. Tämä jimms on ilmeisesti suomalainen firma? Onko sinulla mimmosia kokemuksia nettiasiakkuudesta ko. firman kanssa?

• dumas82 kirjoitti:

Kiitos vinkistä, pikkusen räpsähtää yli ajatellun budjetin, vaan minkäs teet. Näitähän voisi harkita. Vanha tietsikka vetelee aivan viimeisiä. Tämä jimms on ilmeisesti suomalainen firma? Onko sinulla mimmosia kokemuksia nettiasiakkuudesta ko. firman kanssa?

Ainakin minulla on hyviä kokemuksia Jimms firmasta. Tilasin sieltä wlan reitittimen ja hyvin tuli perille ja toimii vielä tänäkin päivänä.

Kyseinen firma on siis suomalainen ja sen kotipaikka on Turku.

• 2.Päivän_hyvä_työ
        dumas82 kirjoitti:

Kiitos vinkistä, pikkusen räpsähtää yli ajatellun budjetin, vaan minkäs teet. Näitähän voisi harkita. Vanha tietsikka vetelee aivan viimeisiä. Tämä jimms on ilmeisesti suomalainen firma? Onko sinulla mimmosia kokemuksia nettiasiakkuudesta ko. firman kanssa?

Olen tilaillut Jimmsiltä aika-ajoin. Erittäin luotettava toimija ollut ainakin itselle...suosittelen. Ovat erikoistuneet tietsikka-asioihin ja osaavat myös vastailla jos tulee jotain kysyttävää. Toimitusajat ovat olleet nopeita varastotuotteissa. Eräkoot lienevät melko pieniä, joten ns. "huipputuotteet" hinnan ja laadun suhteen myydän varastosta ilmeisen nopeasti loppuun. Tällöin toimitusaika tietysti venähtää. Esim tuo MSI:n koneen saldo näyttää -12 tällä hetkellä...no...onpahan sitten vissiin kelvannyt muillekin ;D

Tuolta sivuilta voit käydä katselemassa miten mitkäkin pelit pyörivät milläkin näyttiksellä. :
        http://www.notebookcheck.net/Computer-Games-on-Laptop-Graphic-Cards.13849.0.html

näyttäisi tuo GeForce GTX 660M pyörittävän Hitman absolutea komeasti vielä med. asetuksilla...mutta juu. Vertaile ihmeessä tuolta.

• kapokki

Mitenkähän reitittimen toimivuuteen vaikuttaa se mistä kaupasta se on ostettu?
      Tai mikään muukaan tuote. Äkkiä ajatellen tuotemerkk,i esim. reitittimissä Telewell, on ratkaiseva, ei se mistä se on ostettu.

Harva nettikauppa jättää kokonaan tuotteen toimittamatta. Maanantaikappaleen sattuessa huoltokysymykset ovat ne jotka rassaa...

• Parasta mitä rahalla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3003
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2645
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2255
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1742
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1330
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    Aihe