Naisten metri on 80 centtiä

Parkki-Pekka

Siksi heiltä ei tahdo millään onnistua auton peruutus parkkiruutuun.

13

79

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • |||

Älä yleistä.

Muuten minä sanon, että useimmat rattijuopot ovat miehiä. Miksi?

• Koska se eukko siellä kotona käski hakemaan lisää juotavaa?

• ...

Mulla tosin käsitys.

Monet naiset ajaa mun mielestä tarkasti ja varovaisesti. Miehet kuvittelevat olevansa kokeneita ja taitavia autoilijoita, enpä menisi nykyaikana vannomaan. Aikanaan oli juu autonkäsittelyssä eroja miesten hyväksi. Kundit kiinnostuneita koneista, pöndellä pantiin traktorin rattiin heinäpellolla kansakouluikäisenä. Nykyisin kaikki vaan menee autokouluun, saa kortin ja alkavat köröttelemään. Riippumatta sukupuolesta.

Ja sun logiikalla naiset myös ajavat tarkemmin :D

Tossa rattijuoppoasiassa olen kommentoijan kanssa samoilla linjoilla. Miehet ajaa paljon ja juopottelevat paljon. Toki tässäkin asiassa tasa-arvo alkaa vaikuttamaan. Jotkut rattijuoppoudet on kyllä kummallisia. Tänään oli parikin kummallista uutisointia aiheesta.

Joku vapaapalokuntalainen oli innostunut kännissä ajelemaan paloautolla pillit päällä. Vieläpä kahtena päivänä peräkkäin.

Ja toinen oli joku nerokas mökkiryöstäjä. Se oli kännissä murtautunut mökkiin. Varastanut ajettavan ruohonleikkurin. Siitä oli pensa loppunut ja se oli varastanut puutarhatraktorin läheisestä mökistä. Peräkärryjen kanssa. Ja aktiivisena varkaana oli laittanut ruohonleikkurin rekan perään hinaukseen. Muuten hyvä, mutta se oli sammunut rattiin tienpäälle ja käry oli käynyt.

=DW=

• ------

Voi ristus, tuo lie totta. Totuus on tosiaankin tarua ihmeellisempää??

• sitroen.
        ------ kirjoitti:

Voi ristus, tuo lie totta. Totuus on tosiaankin tarua ihmeellisempää??

Tuossapa koko juttu ajoneuvoyhdistelmineen: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603023973.html

• k/k
        sitroen. kirjoitti:

Tuossapa koko juttu ajoneuvoyhdistelmineen: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288603023973.html

Sitroenille.
        kappas vaan siin on virkaveli ollut asialla ja ilmesesti aikonu firman perustaa kun on kalustoo hankkinut.
        Ajatelkaas sitä piruilun määrää kun tyyppi menee kantapaikkaansa.

• 8+5
        k/k kirjoitti:

Sitroenille.
        kappas vaan siin on virkaveli ollut asialla ja ilmesesti aikonu firman perustaa kun on kalustoo hankkinut.
        Ajatelkaas sitä piruilun määrää kun tyyppi menee kantapaikkaansa.

tuliko kommentti kokemuksen rintaäänellä?

• En ole koskaan kolhinut autoa, enkä ajanut kuin kerran kolarin, sumuisella ilmalla hirvi ilmestyi eteen kuin tyhjästä.
      Toivottavasti saan pitää kortin vielä kauan.

• Miten voi omistaa ajokortin, ellei osaa peruuttaa ruutuun!?

• ......

Monestiko ajotaito tarkistetaan inssiajon jälkeen. Rapistuuhan kaikki muukin käyttämätön tieto ja taito.

• HANKI nämä:

Automaativaihde ja perruutusTUTKA auttavat.

• Mulle riittää ihan vaan arkipäiväset tylsät peilit.

Meneeks automaattivaihde automaattisesti pakille, jos aikoo peruuttaa?

:D

• ,.--.,
        minttupuu kirjoitti:

Mulle riittää ihan vaan arkipäiväset tylsät peilit.

Meneeks automaattivaihde automaattisesti pakille, jos aikoo peruuttaa?

:D

Keppiä pitää käyttää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe