Hei olen hankkimassa kanin mutta en tiedä minne sen häkin sijoitan, ajattelin ensin olkkariin mutta ei kun siellä on telkka . omaan huoneeseeni ei mahdu koska huoneeni on pieni ja ahdas. eteiseen mahtuisi häkki mutta onko se liia vetoisaa kun asumme kerrostalossa niin ovi on häkin ``paikasta`` kolme metriä kaukana ja pelkään että se on liiän meluisa paikka pupulle !! eli voinkko sijoittaa pupun häkin eteiseen ??
Mihin sijoittaa kanin häkki?
11
1670
Vastaukset
- kanit ja kissat<3
ei kantsi,sit vieraat heti haistaa kusen hajun
- puppaa03
Juu tässä artikkelin tekijä tuli nimimerkin kaa ongelmia niin kirjoitan tästä lähtien nimimerkillä puppaa03
Meillä ei käy vieraita paitsi mun kaveri joka omistaa itse jyrsiän ja ymmärtää jos meillä haisee pahalta. Mutta onko paha asia että ulko ovi on 3-5metrin päässä häkistä vaikka väliovi on kiinni - pupulle hyvä olo <3
puppaa03 kirjoitti:
Juu tässä artikkelin tekijä tuli nimimerkin kaa ongelmia niin kirjoitan tästä lähtien nimimerkillä puppaa03
Meillä ei käy vieraita paitsi mun kaveri joka omistaa itse jyrsiän ja ymmärtää jos meillä haisee pahalta. Mutta onko paha asia että ulko ovi on 3-5metrin päässä häkistä vaikka väliovi on kiinniolisi pupulle parasta etsiä mahd rauhallinen paikka mutta ei ikkunoiden alle ettei veto käy :( ja ei se kusi haise jos siivoaa tarpeeksi usein pupun vessan :) meillä 7kk pupu jolla alko tää ruikkimis ikä... ennen ei yhtää haissut millekkään paitsi itse pupu tuoksui milloin millelkkin hajuvesille ja naamaerasvoille kun sitä oltiin sylinyt ja pusinut
- puppaa03
jaa no isi ja mä ollaan nuhaneniä eli ei haisteta mitään ;)
Tuskinpa ovesta niin paljon vetää tai sellaisia ääniä kuuluu että kani häiriintyy. Mieluiten sellaiseen paikkaan, jossa kani saa olla vapaana aina, tai ainakin suuren osan aikaa, ja jossa ihmiset viettää paljon aikaa sen kanssa. Huoneen pitää olla turvallinen, ja pitää ymmärtää että kani saattaa jyrsiä yhtä sun toista.
Minusta olkkarikin voisi käydä jos saat häkin toiselle puolelle huonetta missä tv, eli vastakkaiselle seinälle.
- Kanininimun
Mun kanin häkki on keittiössä, tosin ikkunan ja partsin oven edessä, pitääkin kohta puoliin varmaan vaihtaa sen paikka. Itekii meinasin eka eteiseen laittaa, mut sit jos kani olis irti, niinku aina on, ni sit jos lähtisin ulos ovesta, ni pahimmassa tapauksessa kani tulis perässä. :D
- puppaa03
olen vaihtanut häkin omaan huoneeseen jossa olen noin 49% päivästäni plus yö unet huoneeni ei ole meluisa ja se on lämmin
- puppeliini
kannattaa laittaa vain ihan olkariin niin munkin kani on siellä ja se tulee yleensä mun viereen kun katson telkkaa ei kantsi laittaa eteiseen koska siellä vetää ja kaikkien hajut kantautuu sun pupus nenään. PS missä päin asut voisin joskus tulla kattoon sitä sun pupus olo tilaa kato oon mestari siinä hommassa
Mun eteisessä ei ainakaan vedä pätkääkään, eikä tuolla rapussa mitään ihmeellisiä hajuja leiju, tai jos leijuisikin, niin tota jänistä ei kyllä voisi vähempää kiinnostaa. Vedon ongelma poistuu hyvin myös ihan sillä, että kani pääsee halutessaan tuulensuojaan esineiden taakse, jos nyt paljon sattuu vetoa olemaan.
- kani1
meillä kanin häkki on olohuoneessa ja siel katotaan telkkaria ja välil kuunnellaan musaa eikä näytä meidän kania häiritsevän tietty kani voi häiriintyä jos telkaria / radiota huuatta mut jos ihan normaali kovuudella on ni ei ainakaan mejän kania haittaa välillä veetää oikeen rennoks kun kuunnellaan musaa jos on hänen makuun. kanin häkkiä ei ole muutenkaan hyyvä asettaa liian hiljaissen paikkaan kun sit yht äkkii kuuluu joku kova ääni ni voi säikähtää kuoliaaks ku ei oo ääniin tottunu. yhil tutuil oli kani maalla tosi hiljaista ja rauhallista no sit eräänä talvena lumet romahti katolta alas ja kani säikähti kuoliaaksi. meidän kani ei ole myyöskään säikynyt uutena vuotena kun on ääniin tottunut et kyyl kannattaa totuuttaa normi elämän ääniin ettei tuu liian säikky
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628