eli onko kellään kokemuksia tästä caverject litkusta? siis siitä mitä pistetään pistoksella penikseen, tästä on 2 päivää aikaa kun kokeilin ensimmäistä kertaa kyseistä litkua. ja siitä asti laukeaminen on ollut kivuliasta.. kuuluuko asiaan vai? ja milloin pitäisi tulla normaaliks?
tietoa/kokemuksia?
5
212
Vastaukset
- ruiskubetoni
Onko tuokin joku kyrvänkasvatusmetodi? Ruiskuta betonia niin pysyy kovana.
- tehokas, kun oppii
Pistitkö oikeaan paikkaan, ohjeiden mukaisesti, vai opettiko lääkäri, kun pistoksen vahvuus ja määrä, määrättiin.
Itse en ole kokenut kipua, korkeintaan pieniä mustelmia tullut. Pistäessä vain pitää olla tarkka paikan suhteen ja määrän/vahvuuden oltava oikea.
Liian vähän tai vähäinen vahvuus, eipä juuri keuli, tai liian suuri annos tai vahvuus, erektio kivulias ja kestää pitkään. Molemmista kokemusta...kokeilemalla oikea annos löytyy. Urologi opetti pistämisen, oikea annostus vaihtelee, mutta kun löytyy, on kaiken vaivan arvoinen.
Mene lääkäriin, jos kipu jatkuu, ei pitäisi, tuollaista kipua olla. Epäilen että olet pistänyt väärään kohtaan? - 8+14
10mg laitettiin ja ihan urologin toimesta en oo itse pistänyt..
- Tyytyväinen
Urologin toimestako pistos laitettiin ja siitäkö, se kipu jäi? Jos näin, soita ja tilaa aika kiireesti.
Mikä lieni 10mg tullut tulos?
Jos jatkat, aineen käyttöä, ensimmäinen askel on että opettelet pistämään itse, hieman ennen yhdyntää ja riittävästi.
- Tehoaa
ei pitäisi, aiheuttaa kipuja. Itse käyttänyt vuosia - herättää varmaan kuolleenkin kalun. Hyvä lääke, ainoa vaiva on tuo esivalmistelu.. tosin olemme kehittäneet siitä kunnon esileikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l263099- 1451652
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1551552Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91476Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1581331Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta391136Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm581038Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall222984- 65956
- 148903