eli onko kellään kokemuksia tästä caverject litkusta? siis siitä mitä pistetään pistoksella penikseen, tästä on 2 päivää aikaa kun kokeilin ensimmäistä kertaa kyseistä litkua. ja siitä asti laukeaminen on ollut kivuliasta.. kuuluuko asiaan vai? ja milloin pitäisi tulla normaaliks?
tietoa/kokemuksia?
5
242
Vastaukset
- ruiskubetoni
Onko tuokin joku kyrvänkasvatusmetodi? Ruiskuta betonia niin pysyy kovana.
- tehokas, kun oppii
Pistitkö oikeaan paikkaan, ohjeiden mukaisesti, vai opettiko lääkäri, kun pistoksen vahvuus ja määrä, määrättiin.
Itse en ole kokenut kipua, korkeintaan pieniä mustelmia tullut. Pistäessä vain pitää olla tarkka paikan suhteen ja määrän/vahvuuden oltava oikea.
Liian vähän tai vähäinen vahvuus, eipä juuri keuli, tai liian suuri annos tai vahvuus, erektio kivulias ja kestää pitkään. Molemmista kokemusta...kokeilemalla oikea annos löytyy. Urologi opetti pistämisen, oikea annostus vaihtelee, mutta kun löytyy, on kaiken vaivan arvoinen.
Mene lääkäriin, jos kipu jatkuu, ei pitäisi, tuollaista kipua olla. Epäilen että olet pistänyt väärään kohtaan? - 8+14
10mg laitettiin ja ihan urologin toimesta en oo itse pistänyt..
- Tyytyväinen
Urologin toimestako pistos laitettiin ja siitäkö, se kipu jäi? Jos näin, soita ja tilaa aika kiireesti.
Mikä lieni 10mg tullut tulos?
Jos jatkat, aineen käyttöä, ensimmäinen askel on että opettelet pistämään itse, hieman ennen yhdyntää ja riittävästi.
- Tehoaa
ei pitäisi, aiheuttaa kipuja. Itse käyttänyt vuosia - herättää varmaan kuolleenkin kalun. Hyvä lääke, ainoa vaiva on tuo esivalmistelu.. tosin olemme kehittäneet siitä kunnon esileikin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852410- 431990
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851788- 821610
- 491300
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261274Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471235- 771221
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481142- 591121