Jukka Saarinen, taiteilija Treelta

Taidetta kotiin?

Jukka Saarisen töitä on ollut silloin tällöin tarjolla myyntinäyttelyissä. Ihan hyviä, mutta onko Jukka Saarinen hyvä sijoitus. Hinnat eivät ole "halvimmasta päästä". Ken tietää paremmin?

9

9667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä

Pitkällä ajalla Saarinenkin on sijoitus. Yleensä
      hyvä taide on aina loistava sijoitus.Nyt on taide ollut jo pitkään hyvin halpaa,joten kannattaa sijoittaa juuri nyt,kunhan ei osta harrastajien
      tekeleitä.

• EsaH

Taiteesta en varmaan ymmärrä tuon taivallista, enkä tunne Saarisen töitä, mutta olen harvakseltaan ostellut tauluja, joista itse pidän.
        Taiteen halpuudesta voisinkin olla eri mieltä. Euron myötä hinnat arviolta tuplaantuivat taulukauppiailla.

• Tietäjä
        EsaH kirjoitti:

Taiteesta en varmaan ymmärrä tuon taivallista, enkä tunne Saarisen töitä, mutta olen harvakseltaan ostellut tauluja, joista itse pidän.
        Taiteen halpuudesta voisinkin olla eri mieltä. Euron myötä hinnat arviolta tuplaantuivat taulukauppiailla.

Kalliimpi ja ns. parempi taide on tullut huimasti alas siitä, mitä se oli esim. 15-vuotta sitten.
        Jos ostelet vähemmän tunnettujen töitä, saatat maksaa kyllä liikaa.Arvotaide on nyt edullista.Itse olen ostellut muutaman vuoden aikana hyvin edullisia vanhojen mestareiden töitä.

• 38pekava

Uskoisin että on hinta ja laatu suhde hyvä. Juhani Palmu. Ismo Pyykkö. Juhani Honkasen töihin vertailessa miellestäni on hyvä sijoitus .Voiko kenekään taiteilijoiden töitä verrata kun taide on varmaan pitkälle maku kysymys

• Koulutettu

vaatii asiantuntemusta tavoittelee kumpaa vain niin tuo luttelo jo viittaa siihen, ettei sitä ole.

Kannattaa aina katsoa on kyseinen taiteilija matrikkelissa (siitä oikeasta) muutoin sille taideostokselle on vaikea asettaa mitään odotusarvoa jälleenmyytäessä.

Jos vain omista taide- ja kauneuskäsitteistä pitää voi yhtä hyvin ostaa kukkia torilta ne kuihtuvat pois ja niistä jää vain muistoarvo, jota on vaikea noteerata vaikka niistä itse pitäisikin.

• jussijuhonpoika

Jukka Saarinen, taiteilija Treelta ,olen tuntenut Jukan jo 60-luvun alusta .Hän on oikea taiteilija , joka tekee tosi taidetta .Eikä ole mikään lankkumaalari . Taidekerhoissa on monenlaista muka taitilijaa . Jopa töhertelijöitä joita jotkut nimeävät taitelijoilsi ....

• Anonyymi

Matriikkelit on pienen piirin oma kerho,johon moni laadukas taiteilija ei edes halua.
        Hinta tai laatu ei määräydy matriikkelista.

• hyväonollasemitäon

- taiteesta saa ahaata jopa tavallisesta arkisesta taiteesta

realismissa on viehätystä, miten se on tehty, mitä kuvaa, kokonaisuus ja taitelijan inhimmillisyys, mikä on inhimmillisyydessä tärkeintä, että ei ole kone...

• Rkokko

Jukka oliko sulla myymälä hesassa. Mulla myynnissä nyt ne Parikan taulut 2 kpl akvarellit
      Sekä vedos Juhani palmu maalaistalon kuutamossa. Mitä noista saisi?
      Soita r kokkonen 0400460410

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      84
      4531
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3115
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      3109
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2192
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      220
      1308
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1213
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1197
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      65
      1082
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1074
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      983
    Aihe