Minulta se on leikattu molemmista korvista toisesta vuonna 1961 ja toisesta 1971. Sisäkorvaan se on jäänyt, jota ei voi leikata. Minulla on kuulolaite.
Onko kukaan otoskleroosipotilas katsonut CSI:ta? Nyt jollain kanavalla menee taas niitä vanhempia sarjoja. Grissomilla on todettu otoskleroosi ja sehän on siinä ihan kamalaa, vaikuttaa kuin siihen kuolisi ja elämä loppuisi. Tai ainakin tulisi ihan kuuroksi. Grissomin äitihän on kuuro, jonka takia hän osaa viittomakieltä. Minua aina hymyilyttää nämä jaksot, koska minun kuuloni on suurinpiirtein ollut sama noista päivistä asti. Ja taatusti sitä CSI:tä ei ole tehty 60-luvulla. Onkohan tässä nyt käynyt niin, että käsikirjoittajat eivät ole viitsineet ottaa ihan tarkkaan selvää? No Grissomhan sitten leikattiin, mutta en muista oliko hän sitten sen jälkeen kauan sarjassa, kun siihen tuli uusi pomo. Minusta olisi aika kiva jos näissä telkkarisarjoissa sairaudet edes olisivat totuudenmukaisia.
Otoskleroosi
kuulossa vikaa
1
133
Vastaukset
- Älä usko telkkua
No eihän ne telkkarisarjat totuudenmukaisia ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472