Tyhjää työtä

Kajaanin kaupunki aloittanut aurauskeppien asentamisen.
Vanhaan tapaan ennen lumia aurauskepit on nakeltu pois paikoiltaan taajamassa.

32

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jock jock

      Säästä paukkusi junkaamiseen!

    • puuhapatex

      Täytyyhän kaupungin työntekijöillä olla jotakin puuhasteltavaa ettei mene ihan peukoiden pyörittämiseksi.

    • Persut sucks

      Sairaat Persuthan niitä repii... joka Jumalan talvi. Ja vain siksi että saavat sitten valittaa ettei ole aurauskeppejä.

      • Kepulaiset surkempia

        Keputaustaiset henkilöt niitä repii.
        Ei kepulaiset ole vielä tottuneet kaupungissa asumiseen ja siksi heitä häiritsee tämmöiset aurauskepit.


    • Kyllä pysyvät

      Riippuu asuinalueesta Variskankaalla ainakin kepit saavat olla paikoillaan, taitaa Pennanen asuskella rauhattomassa paikassa, vai revitkö itse niitä?

    • tiu tiu

      j-pennanen on oman keppinsä herra ainoastaan kinnas kuluu.

    • seipäät pystyyn

      Jokaisen isännän kuuluu laittaa portin pieleen oma seipäänsä.

      • tuokiokuva

        Kun aura tulee niin pitää olla seiväs pystyssä portin pielessä.


    • Kepittäjä Keijo

      Kyll kepit on nastempi asettaa sulaa pesään kuin jäätyneeseen....

    • senkun vaa

      Kerro yksi työ mikä ei lopussa raukea tyhjään? Alexis Kivikin toi hyvin esiin elämän varjopuolen, eli tarkoituksettomuuden.

      Joo-o.

      Me syödään ja nukutaan ja siinä välissä kukin taaplaa tyylillään, ilman että se kantaisi mihinkään. Puupaltto odottaa, mutta sekin on turhalta kuulostava tavoite, joka ei juuri motivoi :(

      • j - pennanen

        Mitä sanoo lestaatius sipilä tähän aurausviitta hommaan?????


      • pennonenska

        Keppiä tarvitaan niin moneen tarkoitukseen.


    • junkkeji

      Pennonen.. on iltajunkauksen aika! Anna palaa vaan...

    • 56556565

      pruit pruit sanoi j-pennanen ja katsoi käteensä mikäs se on.

    • liukas

      Joko se on j-pennanen laittanu mopoonsa nastarenkaat.

    • onon

      on

    • pennanen on jumala

      pennanen on jumala

    • toimintasuunnitelma

      Rakennuksen kuluminen on 10- 15 vuodessa rakennuksen kokonaisarvon. Sinun pitää maksaa työstä 15 vuoden aikana toistamiseen rakennuksen kokonaishinta. Jos sinulla on asuntolainaa 20 vuotta niin asunnon velallinen hinta on kaksinkertainen. Teet työtä turhaan, koska joudut maksamaan hinnan toistamiseen vaikka vaihdat asuntoa, koska kaikki rakennukset ovat kuluneita tai korjattuja.

    • lestadiolainen penna

      lestadiolainen pennanen

    • persu pennanen

      persu pennanen

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

      • hghllgcl

        Oletko aivan varma?


    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe