Onpa harvinainen kivääri kun ei meinaa tietoa saada mistään.Oliskohan täällä joku tietomies joka vois valistaa tyhmää
Remington 788/222
5
3065
Vastaukset
- 788 308
Itselläni 788/308, aseen valmistus lopetettu -80 luvun alkupuoliskolla. Mielestäni hyvä perus ase, osien saatavuus jo vähän hankalaa, lippaan pudotin metsään mutta muutaman vuoden odottelun jälkeen tehtaan uus tuotannosta löytyi.
- first rifleman
Jollain US sivulla väitettiin aseen olleen liian hyvä hintaluokassaan ja haitanneen siten kalliimpien myyntiä. Eli kyseessä lienee hintaansa nähden hyvä tuote (valmistus aikaansa nähden). Tehty siis halvalla mutta erittäin hyvin.
Varaosia varmaankin hankala saada mutta jos on hyvin tehty, niin eipä niitä pitäisi kulua. Toisaalta lienee niin yksinkertainen, että osat ovat valmistettavissa.
Kurkkasin vielä räjäytyskuvaa:
Sulkuolakkeet lukon takaosassa, koko aseessa 46 osaa, kiikariasennus vaatinee erillisen Weawer-kiskon tai vastaavan hankkimista, ja kuten em. jo mainittiin lippaallinen. - remmari
Joskus käpistellyt .308 -versiota. Erittäin tarkka ase, mutta varmistun sysipaska (omistajan mukaan 'hengenvaarallinen').
- olihanmullasellanen
Omistin sellaisen kaliberissa 222. Tarkka oli. Vaihdoin kevyempään Brno Fox:iin. Koska latailen itse patruunat, minua häiritsi aseen tapa rutata hylsyn suu ulosvedossa. Hinta/laatusuhteeltaan oli verraton peli. Varmistin ei todellakaan ollut aivan loppuun asti mietitty, mutta eipä ollut hintakaan viimesen pääle.
- Kalju_Pitkätukka
Minulla tuollainen .308.
Kevyt ja lyhyt, heilahtaa helposti laukaisussa, jos harjoittelu jäänyt vähälle.
Lipas putoaa helposti, hukkasin yhden lippaan risukon läpi rymytessä.
Halpojen patruunoiden hylsyt tarttuvat minun yksilössäni panospesään, niin, että saa lyödä rassilla irti, laatupaukkujen kanssa ei ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1121744- 1711658
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691558Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231348Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901245Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c72985Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146983- 98947
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr192858Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud213809