Edellinen poistettiin joten jatketaanpa tähän... EIVÄT MAKSA PALKKOJA NIIN SANOI 20 EDELLISTÄKIN KIRJOITTAJAA (JOTKA OLIVAT SIELLÄ VANHASSA KETUJUSSA)
Provira oy
12
873
Vastaukset
- PetettyNuori
PALKAA EIVÄT TODELLAKAAN MAKSA JOTEN TÄYTYY LAITTAA RYHMÄKANNE! jokainen jolla on saatavat Proviralta voisi laittaa minulle meiliä: [email protected] niin laitetaan firma vastuuseen tekemisistään! Tämä on ainoa tapa saada oikeutta peliin ja nuriin nämä huijarit!
- FGFGFJ
VITTU MITÄ PASKAA SELVÄÄ KUSETUSTA
- veeämpee
ei tainnut sensuuriyritys vaikuttaa...rötösherrat kiikkiin ja palkka niille joille kuuluu!
- kolli8
Ei oo tosiaan vieläkään palkkaa tullu, kohta viikon myöhässä!
- cassy4
miksi sieltä ei lähe porukka pois?
- tosiukko2
kaikki lähteny naapurifirmaan
- cassy4+1
siinä naapurissa mitään saman alana firmaa oo vai onko?
- hyry21
ammattilaisen valinta, buahahaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- nopssa
Oulusta löytyy ainakin kolme samaa sähkösopimusta myyvää firmaa, jotka maksavat joka tapauksessa jopa tuntipalkan 7€-8€/h ilman piiloehtoja. Palkanmaksukin toimii näissä, googlettelemalla pitäisi tyhmemmänkin löytää luotettavampi työpaikka.
Toivon että tälläiset paskafirmat kuihtuu alalta pois, jotka ei maksa
A) Minkäänlaista pohjapalkkaa
B) Palkkaa ajallaan
Meillä palkat maksetaan VIIMEISTÄÄN palkkapäivänä, usein pari päivää aiemminkin . En ala firmaa mainostamaan nimellä, koska Oulusta löytyy kolme firmaa joita arvostan.
Tsemppiä työntekijöille ja entisille, toivottavasti saatte rahat lopulta. - köyhäopiskelija
Ootteko saanu vielä palkkaanne? Yrityksen toimitusjohtaja ei vastaa puhelimeen ja palkkaa ei näy...
- !!!!!!!!!!
On tuo ihme puulaaki!!!!! Monia johtajia on jotka vaa selittelee miks palkat ei tuu. En oo ennen törmännyt firmaan jossa johto vain katoo. Munatonta!!! Saaks palkkoja ees palkkaturvasta jos johtoa ei tavoiteta. Sieltä rahat saadakseen pitäis olla firman tilin tyhjä ja jos eivät voi maksaa nii silloinhan ne saa palkkaturvasta. Jos firmalla on rahaa eikä vaan haluu maksaa niin ei niitä rahoja saa mistään kui oikeuden kautta. Tsemppiä työntekijöille vaikka löittekin kätenne paskaan!!!
- yxkaz
Onko yritys mennyt konkurssiin vai muuten vaan lopetettu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421