Hei käyttäjät!
Suomi24:n palveluissa on huoltokatko perjantaina 27.9.2013 klo 7.00 alkaen. Huoltokatkon ajan palvelut (Keskustelut, Treffit, Posti, Yhteisö, Tori, Chat ja Uutiset) ovat pois käytöstä. Pyrimme tekemään huoltotoimenpiteet mahdollisimman ripeästi. Pahoittelemme mahdollisesti aiheutunutta haittaa.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito
Huoltokatko Suomi24-palveluissa 27.9. klo 7.00 ->
15
536
Vastaukset
- tehoja lisää heti!!
Mitähän@suomi24 tekee huoltokatkon aikana? Onko kyseessä isokin remppa? Kysyn sillä kun päättymisaikaa ei ole annettu, ei edes arvausta..
Onko toiveissa odottaa parempaa toimintaa palveluissa esim. tehokkaampien servereiden myötä??? - ???
Otatteko poistoautomaatin pois käytöstä?
Hei!
Huoltokatko on peruttu, joten palvelut ovat normaalisti käytössä.
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito- Osaajat hukassa ?
suomi24 kirjoitti:
Hei!
Terveisin,
Suomi24 YlläpitoEi ilmeisesti löytynyt ketään ala-asteen koululaista joka olisi ehtinyt korjaamaan ?
- syvä huokaisu
suomi24 kirjoitti:
Hei!
Terveisin,
Suomi24 YlläpitoHuokaisemme helpotuksesta..
Ei ainakaan mitään saatu enää enemmän rikki. - Että mitenkä?
suomi24 kirjoitti:
Hei!
Terveisin,
Suomi24 Ylläpito@suomi24 Ettäkö palvelut ovat normaalisti käytössä? No eivät kyllä ole, paitsi jos normaaliksi katsotaan, ettei pääse esimerkiksi profiiliin.
- Margit / TPLs
Näillä näkymin ette ole palauttamssa viestipuuta huoltokatkon aikana, koska enemmistö ei sitä halua
Terveisin,
Margit
TPLs Tänään on 30 syyskuuta ja suomi24 posti ei aukea mulle.
- jytymamma9*
Eikä pääse kirjautumaan profiiliin.
- jytymamma9*
Törkeetä, kunnei ole ilmoitettu katkosta palvelussa.
Ihme että viestit lähtee...- suomi2,4
Tää oli toimiva ja hieno yhteisö ennen tätä uudistusta, kun tää muuttu tälläseksi aneemiseksi facebookin tapaiseksi. Silloin oli jokaisella yksilöllinen galleria jonka sai rakentaa omanlaisekseen.
Silloin tämä oli vielä yhteisö. Nyt on kaikki lokeroitu omiin laatkkoihinsa piiloon. Yhteisöllisyys ja yksilöllisyys hävisi sen uudistuksen myötä. Sen olen huomannut, että toiveita on aivan turha esittää, tai ehkä ei sentään mainostajien. Heidän toiveensa tulee varmasti kuulluksi. - kyllästynytkin
suomi2,4 kirjoitti:
Tää oli toimiva ja hieno yhteisö ennen tätä uudistusta, kun tää muuttu tälläseksi aneemiseksi facebookin tapaiseksi. Silloin oli jokaisella yksilöllinen galleria jonka sai rakentaa omanlaisekseen.
Silloin tämä oli vielä yhteisö. Nyt on kaikki lokeroitu omiin laatkkoihinsa piiloon. Yhteisöllisyys ja yksilöllisyys hävisi sen uudistuksen myötä. Sen olen huomannut, että toiveita on aivan turha esittää, tai ehkä ei sentään mainostajien. Heidän toiveensa tulee varmasti kuulluksi.Kyllä, saman olen minä todennut. Kuolemaan tuomittu koko paska...
- ssssssss2
Miksi sähköposti,treffipasta ei pelaa??
- Ramppanen
Eikö näitä turhia päivityksiä voi tehdä yöllä,,,,?????????????????
- Ramppanen
No onneksi e-kontakti toimii hienosti,,,!!!Sitä vois tää 24 ottaa mallia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2585443- 1252343
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2512073Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641854- 1801690
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1891562- 551443
- 641375
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751321- 1191191