Heippa matkaajat! Olen piakkoin lentämässä Uuteen Seelantiin, ja Hong Kongissa vaihdetaan. Erinäisistä seikoista johtuen odotus Honk Kongin kentällä on jopa 19 tuntia. Eli lähes päivä pitäisi HK:ssa viettää. Siksi kysyn onkohan mahdollista lähteä pois kentältä itse kaupunkiin? Mitenköhän sinne näppärästi pääsisi, vai pääsekö näppärästi ollenkaan? Vai onko tällainen kentältä poistuminen ylipäänsä sallittua?
Kiitos vastauksista jo eutkäteen.
Koneen vaihto Honk Kongissa
cindy5
2
331
Vastaukset
- jipds
Kentältä pääsee näppärästi metrolla kaupunkiin, eli kannattaa lähteä sinne. Hong Kongin matkailusivuilta löytyy hyvin tietoa kysymyksiisi: http://www.discoverhongkong.com/
- ninni0
Hong Kong on kivan selkeä kaupunki, jossa helppo liikkua, kannattaa lähteä käymään kentän ulkopuolella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543622
- 513146
- 502900
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262606- 382384
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056