Mitä uusia käyttökohteita olette keksineet tavanomaisille kotona käytetyille ruoka- tai pesuaineille ym.?
Usein ei tulla ajatelleeksi, että ennen kalliiden lääkkeiden nauttimista kannattaisi kokeilla pään alueen hilse- ym. ongelmiin jotain ihan tavallista kotoa löytyvää pesuainetta, joka lisäisi ihon terveyttä ja hygieniaa. Olen saanut päänahan ihon kuntoon käyttämällä tavallista marketeissa myynnissä olevaa KÄSIDESIÄ! Pumppasin parin päivän ajan pieniä määriä desinfioitiainetta kutiseviin kohtiin päänahkaan ja otsan, ohimon sekä niskan seudun hiusrajaan. Uusin käsittelyn oireiden jatkuessa. Aineen aiheuttama kirvely johtui rikkoutuneesta ihosta (jota olin raapinut) ja paraneminen tapahtui nopeasti. Mitäpä muutakaan siinä olisi voinut tapahtua...
Lisäksi käsidesi on avuksi hiusten muotoilussa ja puhtaana pitämisessä (ikävä haju haihtuu nopeasti). Hiukset ovat heti aineen kuivuttua helposti kammattavissa.
Käsidesistä on toki iloa muihunkin vaivoihin, kuten haavojen desinfiointiin ja jalkasienen aiheuttamien vaurioiden ehkäisyyn.
Kotiniksejä käsidesistä!
Iloa elämään
3
396
Vastaukset
- 13+4
kaikkia myrkkyjä sinäkin päähäs mätät, saman asian olis hoitanut soodavesi
- Iloa elämään
Soodavesi on vain emäksistä ja vaikuttaa samoin kuin shampoot yms., eikä auta esim. sieniin. Desinfiointiaine auttaa hallitusti käytettynä useimpiin taudinaiheuttajiin.
- _____
Käytä sisäisesti oliiviöljyä, muuten puolet halvempaa kuin voi kun lasket kuukauden kulut. Hilse paranee.
Kirjoituksesi on uskottava, varo silmien kirvelyä. En lähtisi noin rajuun temppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161