Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naisen ikä vs. panetus?

anna1231

Niin, eli otsikonkin mukaan siis, kysyn naisen iän vaikutuksesta panetukseen? Olen 29-vuotias nainen, ja myönnetään se nyt tässä ; mua panettaa ihan koko ajan. Olen ihmetellyt, että onko tämä jokin iän ja kehon tuoma juttu, koska olisin kai biologisesti ns. "lapsentekoiässä", vaikka muutoin mieli ei ole tuohon suuntaan.. Olen aina ollut melkoisen viriili nainen, mutta viimeiset pari vuotta on kyllä olleet todella häiritseviä, kun ihan oikeasti panettaisi koko ajan, todella kiva olla esim. töissä, kun mieli pyörii koko ajan seksissä. Olisi kiva kuulla muiden naisten kokemuksia aiheesta :)

107

8067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Tämä on k-18 sivusto menehän kattoon pikku kakkosta

    • paaaaaanettaa

      Hah! Olen yli nelikymppinen, eikä panetus tunnu laimenevan, päinvastoin.

    • hngefvdac

      Naisilla taitaa panetus säilyä suunnilleen samana tai kasvaa hieman iän myötä, kun taas useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti viimeistään neljänkympin kieppeillä

      • pekka pano

        "Useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti neljänkympin kieppeillä." Ei pidä paikkaansa. Olen 50 mies ja jatkuvasti on panopuuhat mielessä. Kun näen miellyttävän näköisen naisen, rupean miettimään. Miltähän tuntuisi panna tuota.
        Kotona vaimo jaka on 40 ei enää jaksasi niin paljon kun minun mieli tekee. Siksi olen saanut luvan käydä vieraissa.


      • Urospuuma

        "hngefvdac", sinun kannattaisi hieman tutkia asiaa ennen kuin puhut vastoin parempaa tietoa. Miesten seksuaalinen halu kyllä vähenee ajan saatossa, muttei kovinkaan paljoa. 60-vuotiaila miehillä vain 20% on andropaussin oireita. 80%:lla ei ole! Kaikkien suurten suomalaisten seksitutkimusten sitten 70-luvun, optimaalinen ikäero seksuaalisen aktiviteetin kannalta parisuhteessa on sellainen, jossa mies on 20 vuotta naista vanhempi. Tällöin seksuaalinen tarve on jotakuinkin yhteensopiva, joskin edelleen mies on hivenen aktiivisempi. [Kontula O., "Halu ja Intohimo", Otava]

        Näillä virtuaalifoorumeilla esiintyy naisia, jotka mainostavat puumamaisuuttaan. Valitettavasti todellisesta elämästä näitä naisia ei tahdo löytää. Todellisuus, ja myös tutkittu sellainen, on että kun nainen on synnyttänyt pari lasta, niin hänen mielenkiintonsa seksiin sammuu jotakuinkin tyystin. Siinä vaiheessa mies jää puutteeseen ja niinpä meillä onkin avioerojen suma tuossa 35-40 ikävuoden kohdalla, jolloin mies on hakeutunut nuoremman naisen seuraan.

        Miesten toteutuvaan seksiaktiivisuuteen vaikuttaa paljon se, minkälainen kumppani on, koska miehen seksuaalisuus on niin visuaalisesti orientoitunutta. Jos puoliso on lihavoitunut muodottomaksi, niin se, että mies ei halua puolisoaan, ei tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi seksiä edelleen. Miehen halu kohdistuu naiseen, jonka ulkonäkö henkii lisääntymiskykyä. Miehen vietti on paljon voimakkaampi kuin naisen.

        Mies haluaa suhteen seksin takia. Nainen haluaa seksia suhteen takia. Vanha totuus. Mies humaltuu ihanasta naisesta. Nainen haluaa kodin, lapsia, perheen.


      • Tarja 26w
        Urospuuma kirjoitti:

        "hngefvdac", sinun kannattaisi hieman tutkia asiaa ennen kuin puhut vastoin parempaa tietoa. Miesten seksuaalinen halu kyllä vähenee ajan saatossa, muttei kovinkaan paljoa. 60-vuotiaila miehillä vain 20% on andropaussin oireita. 80%:lla ei ole! Kaikkien suurten suomalaisten seksitutkimusten sitten 70-luvun, optimaalinen ikäero seksuaalisen aktiviteetin kannalta parisuhteessa on sellainen, jossa mies on 20 vuotta naista vanhempi. Tällöin seksuaalinen tarve on jotakuinkin yhteensopiva, joskin edelleen mies on hivenen aktiivisempi. [Kontula O., "Halu ja Intohimo", Otava]

        Näillä virtuaalifoorumeilla esiintyy naisia, jotka mainostavat puumamaisuuttaan. Valitettavasti todellisesta elämästä näitä naisia ei tahdo löytää. Todellisuus, ja myös tutkittu sellainen, on että kun nainen on synnyttänyt pari lasta, niin hänen mielenkiintonsa seksiin sammuu jotakuinkin tyystin. Siinä vaiheessa mies jää puutteeseen ja niinpä meillä onkin avioerojen suma tuossa 35-40 ikävuoden kohdalla, jolloin mies on hakeutunut nuoremman naisen seuraan.

        Miesten toteutuvaan seksiaktiivisuuteen vaikuttaa paljon se, minkälainen kumppani on, koska miehen seksuaalisuus on niin visuaalisesti orientoitunutta. Jos puoliso on lihavoitunut muodottomaksi, niin se, että mies ei halua puolisoaan, ei tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi seksiä edelleen. Miehen halu kohdistuu naiseen, jonka ulkonäkö henkii lisääntymiskykyä. Miehen vietti on paljon voimakkaampi kuin naisen.

        Mies haluaa suhteen seksin takia. Nainen haluaa seksia suhteen takia. Vanha totuus. Mies humaltuu ihanasta naisesta. Nainen haluaa kodin, lapsia, perheen.

        Ja kilin vit.t. Näytä mulle yksikin 40 pappa, joka haluaa yhtä usein kuin 20-vuotiaana, niin näytän sulle testosteronireseptin. Ja jos sattuskin haluttamaan, niin melko monella ei enää seiso kunnolla siinä iässä.


      • mies42vee
        Urospuuma kirjoitti:

        "hngefvdac", sinun kannattaisi hieman tutkia asiaa ennen kuin puhut vastoin parempaa tietoa. Miesten seksuaalinen halu kyllä vähenee ajan saatossa, muttei kovinkaan paljoa. 60-vuotiaila miehillä vain 20% on andropaussin oireita. 80%:lla ei ole! Kaikkien suurten suomalaisten seksitutkimusten sitten 70-luvun, optimaalinen ikäero seksuaalisen aktiviteetin kannalta parisuhteessa on sellainen, jossa mies on 20 vuotta naista vanhempi. Tällöin seksuaalinen tarve on jotakuinkin yhteensopiva, joskin edelleen mies on hivenen aktiivisempi. [Kontula O., "Halu ja Intohimo", Otava]

        Näillä virtuaalifoorumeilla esiintyy naisia, jotka mainostavat puumamaisuuttaan. Valitettavasti todellisesta elämästä näitä naisia ei tahdo löytää. Todellisuus, ja myös tutkittu sellainen, on että kun nainen on synnyttänyt pari lasta, niin hänen mielenkiintonsa seksiin sammuu jotakuinkin tyystin. Siinä vaiheessa mies jää puutteeseen ja niinpä meillä onkin avioerojen suma tuossa 35-40 ikävuoden kohdalla, jolloin mies on hakeutunut nuoremman naisen seuraan.

        Miesten toteutuvaan seksiaktiivisuuteen vaikuttaa paljon se, minkälainen kumppani on, koska miehen seksuaalisuus on niin visuaalisesti orientoitunutta. Jos puoliso on lihavoitunut muodottomaksi, niin se, että mies ei halua puolisoaan, ei tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi seksiä edelleen. Miehen halu kohdistuu naiseen, jonka ulkonäkö henkii lisääntymiskykyä. Miehen vietti on paljon voimakkaampi kuin naisen.

        Mies haluaa suhteen seksin takia. Nainen haluaa seksia suhteen takia. Vanha totuus. Mies humaltuu ihanasta naisesta. Nainen haluaa kodin, lapsia, perheen.

        Alkuosa tekstistäsi on rautaista asiaa, ja loppuosakin pätenee useimpiin, mutta itse en voi allekirjoittaa omalta kohdaltani väitettä : Mies haluaa suhteen seksin takia.

        Meissä miehissäkin on kaltaisiani, joille seksillä ei ole kovin suurta merkitystä suhteessa. Onnekseni molemmissa pitemissä parisuhteissani myöskään kumppanini ei ole ollut kauhean seksuaalinen.


      • mies 58v

        "...useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti viimeistään neljänkympin kieppeillä "


        Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Tuo voi koskea tupakoivia, ylipainoisia alkoholin suurkuluttajia, mutta ei normaalia tervettä miestä. Minä olen nyt 58 ja vaimoni 43. Me harastamme seksiä lähes päivittäin, poikkeuksena kuukautisten aika, jolloin minun puoleltani paineet usen kasvavat niin, että vaimoni ottaa kätensä avuksi, koska meistä kumpikaan ei oikein pidä veren kanssa suttaamisesta.


      • lkmtrex
        mies 58v kirjoitti:

        "...useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti viimeistään neljänkympin kieppeillä "


        Höpö höpö, ei pidä paikkaansa. Tuo voi koskea tupakoivia, ylipainoisia alkoholin suurkuluttajia, mutta ei normaalia tervettä miestä. Minä olen nyt 58 ja vaimoni 43. Me harastamme seksiä lähes päivittäin, poikkeuksena kuukautisten aika, jolloin minun puoleltani paineet usen kasvavat niin, että vaimoni ottaa kätensä avuksi, koska meistä kumpikaan ei oikein pidä veren kanssa suttaamisesta.

        No kyl ainakin mun tuttavapiirissä jokainen mies on sanonut, että yli nelikymppisenä haluttaa paljon vähemmän kuin esim. 20v sitten. Itselläni halut eivät ole kavereihini nähden vähentyneet niin paljoa, koska en ole koskaan kauhean seksuaalinen ollutkaan.


      • Anonyymi

        Hyvä asenne


      • Anonyymi
        pekka pano kirjoitti:

        "Useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti neljänkympin kieppeillä." Ei pidä paikkaansa. Olen 50 mies ja jatkuvasti on panopuuhat mielessä. Kun näen miellyttävän näköisen naisen, rupean miettimään. Miltähän tuntuisi panna tuota.
        Kotona vaimo jaka on 40 ei enää jaksasi niin paljon kun minun mieli tekee. Siksi olen saanut luvan käydä vieraissa.

        Olen 57 mies ja panettaa jatkuvasti...


      • Anonyymi
        pekka pano kirjoitti:

        "Useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti neljänkympin kieppeillä." Ei pidä paikkaansa. Olen 50 mies ja jatkuvasti on panopuuhat mielessä. Kun näen miellyttävän näköisen naisen, rupean miettimään. Miltähän tuntuisi panna tuota.
        Kotona vaimo jaka on 40 ei enää jaksasi niin paljon kun minun mieli tekee. Siksi olen saanut luvan käydä vieraissa.

        Panetta 57vuotias uros kouvolasta?


      • Anonyymi
        Urospuuma kirjoitti:

        "hngefvdac", sinun kannattaisi hieman tutkia asiaa ennen kuin puhut vastoin parempaa tietoa. Miesten seksuaalinen halu kyllä vähenee ajan saatossa, muttei kovinkaan paljoa. 60-vuotiaila miehillä vain 20% on andropaussin oireita. 80%:lla ei ole! Kaikkien suurten suomalaisten seksitutkimusten sitten 70-luvun, optimaalinen ikäero seksuaalisen aktiviteetin kannalta parisuhteessa on sellainen, jossa mies on 20 vuotta naista vanhempi. Tällöin seksuaalinen tarve on jotakuinkin yhteensopiva, joskin edelleen mies on hivenen aktiivisempi. [Kontula O., "Halu ja Intohimo", Otava]

        Näillä virtuaalifoorumeilla esiintyy naisia, jotka mainostavat puumamaisuuttaan. Valitettavasti todellisesta elämästä näitä naisia ei tahdo löytää. Todellisuus, ja myös tutkittu sellainen, on että kun nainen on synnyttänyt pari lasta, niin hänen mielenkiintonsa seksiin sammuu jotakuinkin tyystin. Siinä vaiheessa mies jää puutteeseen ja niinpä meillä onkin avioerojen suma tuossa 35-40 ikävuoden kohdalla, jolloin mies on hakeutunut nuoremman naisen seuraan.

        Miesten toteutuvaan seksiaktiivisuuteen vaikuttaa paljon se, minkälainen kumppani on, koska miehen seksuaalisuus on niin visuaalisesti orientoitunutta. Jos puoliso on lihavoitunut muodottomaksi, niin se, että mies ei halua puolisoaan, ei tarkoita sitä, etteikö mies haluaisi seksiä edelleen. Miehen halu kohdistuu naiseen, jonka ulkonäkö henkii lisääntymiskykyä. Miehen vietti on paljon voimakkaampi kuin naisen.

        Mies haluaa suhteen seksin takia. Nainen haluaa seksia suhteen takia. Vanha totuus. Mies humaltuu ihanasta naisesta. Nainen haluaa kodin, lapsia, perheen.

        Kyllä näin on.itse olen jo 65 v mutta ei päivää mene ettei seksi olis mielessä.Vaimo ei enää halua joten runkkailtua tulee joskus kolmekin kertaa päivässä
        Nuori nainen joka tarvitsee seksiä ilman muita vaateita meilaa ..

        tapio5

        Luukku


      • Anonyymi
        Tarja 26w kirjoitti:

        Ja kilin vit.t. Näytä mulle yksikin 40 pappa, joka haluaa yhtä usein kuin 20-vuotiaana, niin näytän sulle testosteronireseptin. Ja jos sattuskin haluttamaan, niin melko monella ei enää seiso kunnolla siinä iässä.

        Hahhahhaa vittu mitä satuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 57 mies ja panettaa jatkuvasti...

        Olen 74 ja kiih otun lähes joka päivä. Erektio on ongelma, mutta Fetissini avulla saan aikaiseksi orgasmin myöslähes joka päivä. Joskus vaimokin auttaa, mutta se ei tunnu yhtä tunteelliselta, kuin fetissikiinnostukseni.


      • Tarja 26w kirjoitti:

        Ja kilin vit.t. Näytä mulle yksikin 40 pappa, joka haluaa yhtä usein kuin 20-vuotiaana, niin näytän sulle testosteronireseptin. Ja jos sattuskin haluttamaan, niin melko monella ei enää seiso kunnolla siinä iässä.

        Moi tarja


      • Anonyymi
        pekka pano kirjoitti:

        "Useimmilla miehillä se vähenee huomattavasti neljänkympin kieppeillä." Ei pidä paikkaansa. Olen 50 mies ja jatkuvasti on panopuuhat mielessä. Kun näen miellyttävän näköisen naisen, rupean miettimään. Miltähän tuntuisi panna tuota.
        Kotona vaimo jaka on 40 ei enää jaksasi niin paljon kun minun mieli tekee. Siksi olen saanut luvan käydä vieraissa.

        Olen 64 vuotias ja panettaa kokoajan. Olis vaan mitä sais panna jatkuvasti.


    • enkestä

      Itse olen kohtapuoliin 23, ja panettaa ihan koko ajan. Yleensä kaikki hetket/tauot kun ehdin hengähtää töissä tai vapaa-ajalla, tai vaikka bussissa istuessa ajatukset harhailee seksiin ja nousen pysäkillä housut märkänä. Ei ole kivaa, sillä elän sinkkuna :(

      Tämä on pikkuhiljaa voimistunut entisestään kun menetin neitsyyteni pari vuotta sitten. Teini-iässäkin masturboin usein, mutta olin ujompi ja estyneempi.

    • 9+5, mies

      anna1231, panetus on HYVIN voimakas geeniperäinen ilmiö sekä naisilla että miehillä. Asia on biologisesti ihan selvä. Panetustaipumus on eri yksilöillä hiukan erilainen, joten ne yksilöt, joita panettaa eniten, ovat saaneet enemmän jälkeläisiä kuin ne, joita panettaa vähemmän, ja ovat siis jättäneet panetusta voimistavia geenejä jälkeläisilleen. Lopputuloksena populaatiossa on erittäin runsaasti voimistavia geenejä.

      Jos taipumus ei olisi näin voimakas, moni olisi jättänyt väliin tai masturbaation varaan ja ihmiskunta olisi kuollut pois. Kyllä se on iso riesa. Olen itse kärsinyt siitä, ja luulen, että useimmat kärsivät siitä vakavasti. Edes lääkityksellä ei saavuteta rauhallista tilaa. Masturbaatio on hyödyllinen, muttei suinkaan riittävä.

      Milloin panetus loppuu, on yksilöllistä. Keskimäärin kuitenkin ikäytyessä se vähenee, useilta kokonaan loppuu.

      • anna1231

        Joo no, "9 5, mies", enpä tiedä tuosta sun geeniperäisestä ilmiöstä.. Ehkäpä mun molempien puolien sukuja on panettanut paljon, mutta jälkeläisiä on tullut erittäin vähän.

        "45678": Joo, saattaa olla osatekijänä mös tuo oman itsevarmuuden lisääntyminen. Nyt sitä vasta tuntee oman kehonsa täysin, ja tietää mitä haluaa.


      • siiselikkö
        anna1231 kirjoitti:

        Joo no, "9 5, mies", enpä tiedä tuosta sun geeniperäisestä ilmiöstä.. Ehkäpä mun molempien puolien sukuja on panettanut paljon, mutta jälkeläisiä on tullut erittäin vähän.

        "45678": Joo, saattaa olla osatekijänä mös tuo oman itsevarmuuden lisääntyminen. Nyt sitä vasta tuntee oman kehonsa täysin, ja tietää mitä haluaa.

        Elikkä, homma on hoidossa ;)

        Muista ohjeet


      • 9+5, mies
        anna1231 kirjoitti:

        Joo no, "9 5, mies", enpä tiedä tuosta sun geeniperäisestä ilmiöstä.. Ehkäpä mun molempien puolien sukuja on panettanut paljon, mutta jälkeläisiä on tullut erittäin vähän.

        "45678": Joo, saattaa olla osatekijänä mös tuo oman itsevarmuuden lisääntyminen. Nyt sitä vasta tuntee oman kehonsa täysin, ja tietää mitä haluaa.

        anna1231, jotta geeniperäinen ilmiö olisi havaittavissa, on oltava mittava määrä henkilöitä ja sukuja. Yhden suvun kokemukset ovat aivan sattuman varassa. Selostukseni on linjassa biologisen tietämyksen, evoluution lakien kanssa.


      • onnetonkin!

        Onko miehille olemassa haluja vähentävää lääkitystä?
        Ongelmia avioelämässä kun itse haluais huomattavasti useammin kuin vaimo


    • naikkonen43

      Mun on kerrottava että enemmän mua nyt panettaa kuin alle 30-vuotiaana kun oli pieniä lapsia. Olen 43 ja mieheni kanssa harrastamme seksiä päivittäin, no 6 päivänä seitsemästä... Osaamme nykyisin tyydyttää toisemme täydellisesti, on aikaa vars. viikonloppuisin.Leikimme leluilla ja rooleilla ja katselemme leffoja. Joskus viikolla vain tyydymme pikapanoon ennen nukahtamista. Välin on ollut hiljaisempaakin vällyjen välissä (no lastenhuoneita lukuunottamatta kaikkialla kotonamme on kuksittu...).

      Kai se on yksilöllistä, jos on suhteessa niin luottamus kumppanin kanssa on kaiken alku ja perusta. Seksiin kannattaa sijoittaa aikaa vaivaa ja rahaakin. Ja toisen toiveet huomioida...itsekin nauttii enemmän

    • 45678

      Olen myös 29-vuotias ja nykyään panettaa huomattavasti enemmän kuin joskus 20-vuotiaana. Oleellisin tekijä on mielestäni oman itsevarmuuden lisääntyminen ja luottamus kumppaniin. Nuorempana sitä yritti vaan kauheasti olla mieliksi eikä oikein osannut edes ilmaista, mitä haluaa.

    • beenthere1

      Olen reilut 40 kymppinen ja panettaa joka päivä. Mies ei valitettavasti ole innostunut, joten joudun hoitamaan itseni päivittäin. Olen ollut aina tosi viriili tapaus, lasten ollessa pieniä meni muutama vuosi aika hiljaiseloa tuolla rintamalla kun nyt taas voisi kuksia päivät pitkät. Todella jopa jo häiritsevää. Odotan vaihdevuosia ja haluttomuutta.

      • kysyn vaan?

        beenthere1, miksi miehesi aei halua sinua?


    • kehon tuoma

      Evoluutiolla lienee osuutta asiassa. Menopaussin lähestyessä (40 ) monilla on ohimenevä (1-2-vuotta) notkahdus haluissa. Hormonin tuotanto ja emättimen kosteudesta huolehtivien rauhasten toiminta vähenee.

      Mutulla sanoisin, että ”tauti pahenee” noin 50 ikään asti joon saanut hyvää hoitoa. Sen jälkeen näyttä seikkailu kiinostava enemmän kuin itse suoritus.

      • Yli50>>>

        Minulla oli jotenkin halut pois kymmenen vuotta ja sitten haluihinin ostin dildoja. Nyt on taas mielikuvitus seksin ympärillä kun haluttaa. Nuoret pojat kiinnostaa ja saanut iskettyä mllä haluttaa aina. Kun vaan paljon liukkaria niin homma toimii molemmilla, en tule sen paksusta kullista kipeeksi eikä poika liian kuivasta reijästä. Molempia haluttaa monta kertaa päivässä ja yöllä. Parasta seksiä kun ennen.


      • Yli50>>> kirjoitti:

        Minulla oli jotenkin halut pois kymmenen vuotta ja sitten haluihinin ostin dildoja. Nyt on taas mielikuvitus seksin ympärillä kun haluttaa. Nuoret pojat kiinnostaa ja saanut iskettyä mllä haluttaa aina. Kun vaan paljon liukkaria niin homma toimii molemmilla, en tule sen paksusta kullista kipeeksi eikä poika liian kuivasta reijästä. Molempia haluttaa monta kertaa päivässä ja yöllä. Parasta seksiä kun ennen.

        Yli50>>> mahtava asenne :) tavattaispa joskus jossain...... ;)


    • onnen pekka

      itse ole 47 vuotias mies ja kyllä panettaa. onneksi on aina ollut vierasta tarjolla, kun oman naisen paikat ei tahdo kestää. olen hyvinvarusteltu, ja ei pääse pussit painamaan , kun eivät kerkeä täyttymään. mela painaa jo velttonakin tarpeeksi.

    • oikku5

      Ihan tutkittu juttu on, että seksuaalisen aktiivisuuden mukaan 20v poika ja 40v nainen sopivat yhteen.
      Naisilla estrogeenitasot putoavat iän myötä, mutta tilalle tulee testosteronia eli mieshormonia (tästä johtuu aikuisen naisen äänen madaltuminenkin), miesten testosteronitasot alkavat pudota hyvin yksilöllisesti, mutta suunta on väistämättä alaspäin.
      Nainen on lähimpänä miestä ja miehen seksuaalisuutta neljänkympin jälkeen, jolloin naishormonit alkavat hellittää ja lisääntymisoikkuhalut muuttuvat oikeiksi seksihaluiksi.
      Tämä aika on samanikäisen miehen ja naisen seksi-elämän kulta-aikaa, mikäli ovat pelanneet korttinsa oikein.

    • hormoonihiirulainen

      Himot tuntuu lisääntyvän iän myötä, olen 33v. ja kyllä viimiset noin 3 vuotta on ollu melkoisen aktiivista aikaa ja "pahenee" vaan. Alkoi oikeastaan sillon ku talossa ei enää ollut pikkuvauvoja vaan isompia lapsia, energiaa riittää, omaa aikaa on enemmän, hormoonit on omat (ei pillereitä sekottamassa) ja suhde ja talous ym kunnossa niin mikään ei häiritse himoja ;)

    • Miehenä harmittaa kun ei ole löytynyt edes bussista naista joka olisi aloitteellisen aktiivinen eikä vaatisi aina vonkauslämmittelyä että pääsee asiaan.

      Nuorempana oli parisuhteita joissa aina tavatessa ensin lähti vaatteet. Nyt hyväkuntoisena kolmevitosena kaipaisi samaa.

    • kirsi123456789

      Voi "kivempi", mä olisin niin valmis, vaikka olenkin 6 vuotta nuorempi kuin sinä. Ei teitä panokuntoisia miehiä vaan erota muusta massasta.

    • KukkaisaKaisa

      Halupiikki oli siinä 22v,-25v. Sitten nyt toisen kerran erittäin selvästi 38v. Ja pahenee vain. Lisäksi synnytys (muutama vuosi sitten) lisäsi haluja ja tuntoherkkyyttä, nykyään saan jopa yhdynnässä orgasmeja nopeasti ja räjähtävästi useita peräkkäin, aiemmin vaatinut aina klitorisstimulaatiota.

      Taidan tarvita kohta rakastajan, sillä tuntuu että yksi mies ei enää riitä...

    • Hei naiset! Jos teitä haluttaa koko ajan, niin täällä on samassa tilanteessa oleva mies. Kiva herätä aamulla niin, että peitto seisoo aamuseisokin vuoksi. Työnteostakaan ei meinaa tulla mitään, kun lahkeessa pullottaa.
      Ottakaa yhteyttä, niin tutustutaan ja ratkaistaan tämä halutusongelma yhdessä...

      • puavohersteeni

        Verä vonkaaja kätees!


    • Anonyymi

      Kiitos, minä olen 57vuotias ja kiinnostunut naisten fantasioista?

    • Anonyymi

      Olen lukenut eri viestejä nainen on valistunut.
      Mutta mies haluaa olla osa fantadiaa,?

    • Anonyymi

      Muuten normaali ihminen saa tyydytettyä tarpeensa ilman nettiä ja vinkkejä. Vastakkaisen sukupuolen ihminen löytyy varmasti. Näin ollen Li jo 30v sitten jos ihminen saa itse päättää itsestään

    • Anonyymi

      No sanoisitko missä asut ihana nainen?

    • Anonyymi

      53v mies panettaa sikana koko ajan seisoo taas

    • Anonyymi

      Saisi hävitä koko ihminen maapallolta. Olette käveleviä iljettäviä limaisia mitättömiä paskanpalaisia !.

    • Sama juttu mulla olen 28 vuotias ja on kolme lasta eikä se panetus ole siitä laantunut. Olen myös aina ollut todella viriili jos vertaa tuttuihin jotka vaikuttavat jo ihan mummoilta.

      • Anonyymi

        Hyvä että kiima pysyy ja lisääntyy. Ei kaikilla todellakaan. Hieno profiilikuva sulla.
        Mistä päin olet?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että kiima pysyy ja lisääntyy. Ei kaikilla todellakaan. Hieno profiilikuva sulla.
        Mistä päin olet?

        Voi kiitos ☺️ joo olen aina pitänyt seksistä todella paljon ja sitä ollaan sitten ihmetelty. Asun itä Helsingin suunnalla ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Voi kiitos ☺️ joo olen aina pitänyt seksistä todella paljon ja sitä ollaan sitten ihmetelty. Asun itä Helsingin suunnalla ☺️

        Lähtisitko kahville joku päivä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtisitko kahville joku päivä?

        Voisin lähtee☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Voisin lähtee☺️

        Millaisin ehdoin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaisin ehdoin?

        Ei mitään erityisiä ehtoja


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Ei mitään erityisiä ehtoja

        Hienoa! Sulla toimii postikin tms?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Ei mitään erityisiä ehtoja

        Perjantaina. Pääsetkö päivällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina. Pääsetkö päivällä?

        Sulta en nyt kysynyt mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaina. Pääsetkö päivällä?

        Anteeksi kun kestää vastata kiire töissä. Perjantaina päivällä en pääse.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Anteeksi kun kestää vastata kiire töissä. Perjantaina päivällä en pääse.

        Hyvä. Toimiiko sulla posti tms?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Ei mitään erityisiä ehtoja

        Ei edes jos haluaisin sun 'käsittelevän' tätä minimunaanikin..?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Anteeksi kun kestää vastata kiire töissä. Perjantaina päivällä en pääse.

        Tänne vastailee joku väliin, mutta ei hämminkiä. Onko sun mahdollista päästä joskus keskellä päivää?
        Missä päin olet töissä? Teetkö etää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne vastailee joku väliin, mutta ei hämminkiä. Onko sun mahdollista päästä joskus keskellä päivää?
        Missä päin olet töissä? Teetkö etää?

        Sullehan ei kukaan vastannut yhtään mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tänne vastailee joku väliin, mutta ei hämminkiä. Onko sun mahdollista päästä joskus keskellä päivää?
        Missä päin olet töissä? Teetkö etää?

        Joo en välitä toisten kommenteista. En tee etä töitä olen terveysasemalla töissä 5 päivänä viikossa.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Joo en välitä toisten kommenteista. En tee etä töitä olen terveysasemalla töissä 5 päivänä viikossa.

        Otatko munaakin kahvin kanssa?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Joo en välitä toisten kommenteista. En tee etä töitä olen terveysasemalla töissä 5 päivänä viikossa.

        Moi
        Laitatko viestiä, kun sulle kävisi, niin tuun sovittuun paikkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi
        Laitatko viestiä, kun sulle kävisi, niin tuun sovittuun paikkaan.

        Juu olen yh niin saattaa mennä jonkin aikaa että tulee vapaa viikonloppu ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Juu olen yh niin saattaa mennä jonkin aikaa että tulee vapaa viikonloppu ☺️

        Ja edelleen tosiaan otatko munaanikin kahvin kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja edelleen tosiaan otatko munaanikin kahvin kanssa?

        Maybe☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Maybe☺️

        Kiva ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Juu olen yh niin saattaa mennä jonkin aikaa että tulee vapaa viikonloppu ☺️

        Joo, katsotaan rauhassa joku sopiva hetki. Voiko tuosta kuvasta pätellä jotain sinun mieltymyksiä☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, katsotaan rauhassa joku sopiva hetki. Voiko tuosta kuvasta pätellä jotain sinun mieltymyksiä☺

        Älähän sinä nyt kokoajan ulkopuolisena puutu tähän ollenkaan vaan etsi itsellesi joku toinen uhri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, katsotaan rauhassa joku sopiva hetki. Voiko tuosta kuvasta pätellä jotain sinun mieltymyksiä☺

        Voi päätellä. Olen gootti tyylinen.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Voi päätellä. Olen gootti tyylinen.

        Joo, niin arvelinkin, taidat tykätä hiukan rajummista otteistakin veikkaan? 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin arvelinkin, taidat tykätä hiukan rajummista otteistakin veikkaan? 😊

        On ne kivaa vaihtelua ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        On ne kivaa vaihtelua ☺️

        Joo, onhan ne. Paljonko veloitat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, onhan ne. Paljonko veloitat?

        200€ koko yö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        200€ koko yö

        Ja kukakohan säkin sitten oot? Ikä näkö mitat mistä jne?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        On ne kivaa vaihtelua ☺️

        Löytyiskös sairaanhoitajan asua kotiiltoihin tulisin mielelläni tutkittavaksi vastaanotollesi 53v mies


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Voi päätellä. Olen gootti tyylinen.

        Ootko ollut täällä aikaisemmin toisellakin nimimerkillä?


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        On ne kivaa vaihtelua ☺️

        Kumpi kiihottaa marya enemmän antaa vai saada kovempia otteita piiskaa ym


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löytyiskös sairaanhoitajan asua kotiiltoihin tulisin mielelläni tutkittavaksi vastaanotollesi 53v mies

        Sellaista ei ole mutta on helppo hankkia. Mulla on musta lateksi mekko ja PVC housut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ollut täällä aikaisemmin toisellakin nimimerkillä?

        Tää on eka kerta kun olen täällä. Olen ollut toisilla sivuilla mutta en tykännyt niistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumpi kiihottaa marya enemmän antaa vai saada kovempia otteita piiskaa ym

        Kaikki nuo kiihottaa☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Sellaista ei ole mutta on helppo hankkia. Mulla on musta lateksi mekko ja PVC housut

        Onkos pwc housuissa vetoketju haaroissa näky olisi kiihottava nähdä siihen vielä posliini ja parit tatskat sais kyl kaluni kivikovaksi ja se et nuolettaisit istuen kasvoilleni tuohon asuun vielä piikkikorot!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onkos pwc housuissa vetoketju haaroissa näky olisi kiihottava nähdä siihen vielä posliini ja parit tatskat sais kyl kaluni kivikovaksi ja se et nuolettaisit istuen kasvoilleni tuohon asuun vielä piikkikorot!!

        Näissä ei ole vetoketjua mutta ne lähtee helposti pois ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Näissä ei ole vetoketjua mutta ne lähtee helposti pois ☺️

        Mitäs sieltä paljastuisi kun housut vetäiset pois onks pwc pakaroillesi lauettu olis kiihottavaa spermata pwc housusi 53 v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sieltä paljastuisi kun housut vetäiset pois onks pwc pakaroillesi lauettu olis kiihottavaa spermata pwc housusi 53 v

        On niille lauettu pariin otteeseen ☺️


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        On niille lauettu pariin otteeseen ☺️

        Joko sovitaan tällit? Ois kiva tavata .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko sovitaan tällit? Ois kiva tavata .

        Mulla ei ole vapaata lapsista tiedossa vielä


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        On ne kivaa vaihtelua ☺️

        Onko sinua fistattukin? M52


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinua fistattukin? M52

        Ei vaikka olen ollut aika monessa mukana niin sitä ei ole tehty.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Ei vaikka olen ollut aika monessa mukana niin sitä ei ole tehty.

        Kiinnostusta olisi kuitenkin? M52


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostusta olisi kuitenkin? M52

        Kerran voi kaikkea kokeilla.


      • Anonyymi
        Lady_Mary kirjoitti:

        Kerran voi kaikkea kokeilla.

        Tuo on juuri oikea asenne! M52


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on juuri oikea asenne! M52

        Kiva kun tykkäät☺️


    • Anonyymi

      Olen 40-vuotias nainen. Panetus kasvanut koko ajan iän myötä. Itsetuntemus parantunut ja kroppa tullut koko ajan omemmaksi synnytysten ym. myötä.

      • Anonyymi

        Just parhaassa iässä. Saatko tarpeeks?
        Ukko 52v


    • Anonyymi

      Yli 40 ja tasaisesti tekee mieli jatkuvasti. Tehnyt aina eikä taida liittyä lisääntymiseen.

    • Anonyymi

      Kokoajan mulla panetusta vaik 53v

    • Se on normaalia kuuluu elämään

    • Hei! Tiedän ettet laittanut mitän treffi-ilmoitusta mut kos haluat neliktmppisen nuorekkaan itsestään huolehtivan miehen näyttää sulle mitä on se oikea kosketus ..kiusaaminen..kielitaito ja himo...Mun mielestä kannattaa kokeilla?😉

      • Anonyymi

        Opihan nyt ekaks kirjoittamaan kunnolla ja käy koulusi loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opihan nyt ekaks kirjoittamaan kunnolla ja käy koulusi loppuun asti.

        Aina noita ketä on kyllästynyt elämäänsä!! Hohhoijaa!!


      • Anonyymi

        Tiedän kyllä että sinä siellä odotat


      • Anonyymi

        Puhuit peilikuvallesi ilmeisesti kun tuonkin kirjoitit


    • Anonyymi

      Se on varmaan hyvin pitkälti geneettistä että miten paljon panettaa

    • Anonyymi

      Olen nyt jo yli 50- vuotias nainen ja edelleen panttaa aina. Näin on ollut aina.

      • Anonyymi

        Toisia panettaa toisia ei,molempia tavannu ja eri ikäsiäkin vielä että ihan on yksilöllistä tuo panetus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisia panettaa toisia ei,molempia tavannu ja eri ikäsiäkin vielä että ihan on yksilöllistä tuo panetus

        Olen M. Olen kuullut, että jopä lähellä 70v ja varmaa ylikin seksi on mieluisaa!

        Tuohon kait vaikuttaa koko oma elämän kaari ja oma terveys! Mutta tiedän jopa sen, että kun menee liian lujaa, niin saattaa tulla stoppikin....


      • Anonyymi

        Panttailehan sinä vaan edelleenkin ihan rauhassa eihän se ole keltään pois.


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe