En tykkää norjalaisista

norja sucks

Norjalaiset kuvittelevat olevansa suomalaisia parempia kun ne on kuningaskunta. Pohjoismaiden neuvostossa 4 miljoonan puhujan norja on virallinen kieli mutta 5 miljoonan puhujan suomi ei. Miksi norjalaiset eivät lue kouluissa suomea pohjoismaisen yhteistyön takia.

Suuntanumeroissa Norja sai kaksikirjaimisen koodin 47 kun Suomelle tuli kolmikirjaiminen 358 vaikka Suomen asukasluku on suurempi.

Norja rikastuu öljyllään mutta ei osallistu yhtään Kreikan, Portugalin ym. maiden tukemiseen. Suomi osti ilmaa Saksasta (3G-luvat), myi Soklin 30 miljardin fosfaattivarat 207 miljoonalla eurolla, television antennijakeluverkon monopoliyhtiö Digitalle jota ei kiinnostakaan tuottaa halvalla televisiokanavien jakelua vaan ainoastaan voittoa. Itseasiassa Soklin kaivosoikeudet myytiin juuri norjalaisille. Yara ei tue Suomen maaperän luonnonvaroilla Kreikkaa vaan rahat riistetään suomalaisen työntekijän selkänahasta.

11

919

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justjåå

Tämän perusteella norjalaiset on parempia kuin suomalaiset.

• idiootinbongaaja

"Norjalaiset kuvittelevat olevansa suomalaisia parempia kun ne on kuningaskunta. Pohjoismaiden neuvostossa 4 miljoonan puhujan norja on virallinen kieli mutta 5 miljoonan puhujan suomi ei. Miksi norjalaiset eivät lue kouluissa suomea pohjoismaisen yhteistyön takia."

Suomi osallistuu Pohjoismaiden neuvoston työskentelyyn toisella virallisella kielellään eli ruotsilla. Suomi ei ole Norjassa virallinen kieli, siksi sitä ei opiskella Norjassa.

"Suuntanumeroissa Norja sai kaksikirjaimisen koodin 47 kun Suomelle tuli kolmikirjaiminen 358 vaikka Suomen asukasluku on suurempi."

Se, että Norjalla on kaksinumeroinen maatunnus ja Suomella kolminumeroinen, ei ole Norjan syytä. Syyllisiä ovat ne Suomen edustajat vuosikymmeniä sitten pidetyssä ITU:n kokouksessa, jotka eivät saaneet siellä silloin suutaan auki. Niihin aikoihin Suomesta kyseisen kaltaisiin kokouksiin osallistui korkeita herroja silloisesta Posti- ja telelaitoksesta eikä asiantuntijoita - ja nuo korkeat herrat eivät tainneet olla riittävän kielitaitoisia tai asiaa tuntevia voidakseen hankkia Suomelle kaksinumeroisen maatunnuksen.

"Norja rikastuu öljyllään mutta ei osallistu yhtään Kreikan, Portugalin ym. maiden tukemiseen. Suomi osti ilmaa Saksasta (3G-luvat), myi Soklin 30 miljardin fosfaattivarat 207 miljoonalla eurolla, television antennijakeluverkon monopoliyhtiö Digitalle jota ei kiinnostakaan tuottaa halvalla televisiokanavien jakelua vaan ainoastaan voittoa. Itseasiassa Soklin kaivosoikeudet myytiin juuri norjalaisille. Yara ei tue Suomen maaperän luonnonvaroilla Kreikkaa vaan rahat riistetään suomalaisen työntekijän selkänahasta. "

Norja ei ole EU:n eikä euroalueen jäsen. Sillä ei ole mitään velvollisuutta osallistua EU:n tai euroalueen sotkujen siivoamiseen. Suomalaisten tekemät hölmöydet eivät myöskään ole norjalaisten syytä.

Sinun ongelmasi on kateus. Mene hoitoon!

• Velaton stadoil

Norja on parempi ! Mutta norjalaiset ovat yritteliäitä ihmisiä, sossu ei elätä.

• Mauri Björgen

Turskil on pareet hoopit, edes Lereim ei saa niitä kiinni, eikä edes uskalla yrittää.

• 19+7

Jep. Norjalaisilla on kingi, mutta meillä onkin Katainen ja Urpilainen. :D

• omaa tyhmyyttä

Miten mikään noista on norjalaisten vika?

• norwaylove

Norjalaiset on iha huippu tyyppejä! Rennoimmat ja hauskimmat ulkomaalaiset keihin oon tutustunut ovat yleensä tulleet Norjasta.

• my habit's people

Se on totta, että he ovat huipputyyppejä, ja siksi toivoisinkin voivani matkustaa kyseiseen kuningaskuntaan mahdollisimman pian uudelleen.

• Kokemusta on

Mää tykkään norjalaisista ja niillä on paremmat pikkujoulutkin kuin suomalaisilla!

• hohoohhhooo

"Norjalaiset kuvittelevat olevansa suomalaisia parempia kun ne on kuningaskunta."

Sinä kuvittelet norjalaisten kuvittelevan.

• Anonyymi

Hei hirvensalmelaiset! Hommatkaa passi, laittakaa rokotukset kuntoon, matkavaluuttaa, kielitaitoa, ajo-opetus kaksisuuntaiseen liikenteeseen ja ei kun Mikkeliin tutustumaan vähän isoon mualimaan. Se avartaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      978
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      176
      877
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      816
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      762
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      685
    Aihe