Korkeampi todellisuus

Ohimenevä kulkuri

En tiedä tästä new age hommasta oikeastaan mitään mutta olen pähkäillyt monia asioita lähiaikoina. Tämä todellisuus missä me elämme (fyysinen todellisuus) ei ole oikeastaan edes se oikea todellisuus. Tämä todellisuus on vähän kuin tietokone peli (esim. WoW). Meillä on avatar ja pelataan peliä niin kauan kuin hahmo kuolee. Arvioitu peli aika o noin 75 vuotta. Tämä todellisuus on sama kuin tietokone ohjelma ja me luulemme tämän olevan totta. Todellisuudessa olemme sieluja ylemmässä todellisuudessa. Itse kutsun sitä todellisuutta mental planeksi (mental plane). Se on ylempi todellisuus ja siellä me oikeasti elämme. Tämä todellisuus ei ole unta vaan ennemminkin tietokonepeli, mihin meidät on kytketty vapaehtoisesti tai pakonomaisesti. Mental planessa asiat ovat aivan eri tavalla kuin täällä. Siellä on harmonia sielujen kesken, sielut pystyvät tekemään mitä tahansa, vaikka matkustamaan aurikokunnasta toiseen vain ajatuksen voimalla, luomaan planeettoja ja kokemaan merkittäviä asioita. Meiltä tämä on pois viety. Meidät on teljetty tähän fyysiseen todellisuuteen, missä olemme orjia uudelle maailma järjestykselle. Täällä emme ole vapaita. Meidät on aivopesty "illuminatin" toimesta viemään eteenpäin uutta maailman järjestystä mikä on heidän lopullinen päämäärä. Kun uusi maailman järjestys on saavutettu, meidät kytketään vielä alempaan todellisuuteen, mikä on OIKEASTI tietokonepeli, mikä on OIKEASTI koodattu jollain C -ohjelmointikielellä ja aloitamme taas uuden elämän siellä. Ne jotka haluavat kontrolloida sielujamme onnistuu ne siinä pudottamalla meidät vuosituhansien aikana aina matalammalle todellisuuden tasolle, jolloin ne saavat meistä aina paremman kontrollin. Jokainen meistä voi kuitenkin päästä yhteyteen oman sielun kanssa, jos osaa keskittää ajatuksensa oikealla tavalla. Jotkut harjoittavat meditaatiota ja jotkut mielikuvaharjoituksia. Näiden työkalujen avulla voimme pystyä muistamaan ketä me todellisuudessa olemme.

19

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älkää eksykö

      Älä sotkeudu New age-juttutuihin. Jos sinua kiinnostaa hengelliset asiat, niin totuus löytyy vain Raamatusta Jeesuksessa Kristuksessa.

      • Ajattele itse

        Kristinusko on väärinymmärrettyä symboliikkaa. Alunperin hyviä ideoita mutta jo kauan sitten unohdettuja. New Age on samaa harhaa kuin nykykristinusko.


      • erehdykset

        Raamatussa on hyvä kohtia, mutta onko siinä loppujen lopuksi paljoakaan persoonallisen hahmon ,Jeesuksen sanasta sanaan ilmaistuja lauseita? Jeesusta ei ymmärtänyt kuin kourallinen ja hekään eivät täydellisesti.

        Joku muu kuin Jeesus kirjoitti raamatun. Kirjoittajien oma ymmärrys oli puutteellista, eivätkä ymmärtäneet vertauskuvia, joita hän eläessään esitti. Vielä kun kaikki kirjoitettu perustuu kuulopuheisiin, virheiden mahdollisuus kasvaa. Yksi raamatun kirjoittajista on tavannut Jeesuksen, mutta oli silloin vasta pikku lapsi. Muut eivät koskaan. Suurin osa raamatun kirjoituksista on kirjoitettu lähemmäs 300 jKr.


    • no nii

      ap. on nyt sekoittanut monista eri lähteistä oman versionsa, jolla ei ole mitään tekemistä sen Todellisuuden kanssa, jota meistä kukaan ei ole luonut. Eikä kukaan pysty sanomaan mitä se on. Ei edes Jeesus. Hän vain tiesi tien Kotiin. Miten voi kuvailla sellaista, jossa ei ole sanoja, tunteita, eikä edes kokemuksia. Ei ole hahmoja tai sieluja, on vain Yksi.

      Jokainen meistä on ihan yhtä lailla sotkeunut tämän harha maailman luomiseen. Nuo illuminaatit ovat ihan höpö juttuja, joilla se oma syyllisyyden tunne tämän maailmankaikkeuden luomisesta saadaan näyttämään jonkun muun, kuin kokijan aiheuttamalta. Jokainen ajatus jonka luot tästä maailmasta tai toisista ihmisistä, vahvistaa omaa uskoasi tämän todellisuuteen. Mieti uudelleen. Itse meistä jokainen on teljennyt itsensä tähän, ei siihen tarvitse etsiä syyllisiä muista.

      Unohda nuo tietokonepelit ja koodaukset. Mitään tasoja ei Todellisuudessa ole olemassa, ego tykkää leikkiä kaikilla tasoilla. Ne ovat kaikki uskomuksia ja olettamuksia, joissa ei ole Tietoa. Todellisuuden ymmärtämiseen ei tarvita meditaatiota, eikä varsinkaan mielikuvaharjoitteluja. Ne ovat samaa kolikkoa, mutta näyttävät mielekkäämmiltä.

    • no nii

      Tässä hyvä suomennettu video, siitä mitä kukaan meistä ei ole.

      http://www.youtube.com/watch?v=VmDWS2bZBCI

    • 1234d4d

      MATRIX!!!1

      • matriisitulostin

        Oot näitä 2000 vuonna 15-20 täyttäneitä? Tota nuoremmat sanoo kai Harry Potter.


    • Conrad Mikahottinen

      Sit ku ollaan kaikista alimmalla pelitasolla, niin käyttis on joku VIC 20 tai Aquarius.

    • lue uusitestamentti

      New age on vain antikristuksen eli Jumalan vastainen oppi, joka valmistaa tietä ufoille ja kaikille pimeydestä lähteville olennoille.
      Jeesus varoitti näistä sanoen että itse saatana tulee ja tekeytyy valkeuden enkeliksi ja eksyttää monia.
      Kun ihmisille ei kelpaa Jumalan antama pelastus Jeesuksessa ja iankaikkinen elämä, hän myös sallii tämän väkevän eksytyksen tulevan. jopa paavin alaisuudessa tutkitaan humanoideja ym. enkelioppeja ja eksyttäjiä on korkeillakin hengellisillä palleilla.

      • positiivinen mieli

        pelko jumalasta ja sen kostosta on musta aika turhaa ja pahaki on vaa polarisaatio hyvästä ja kaikki tää on vaa puhdasta ymmärtämättömyyttä elämästä. paha on oltava jotta voi olla hyvä ja jotta hyvällä olis merkitys on oltava pahuutta :) elämä on helppoa ku sen oivaltaa,pitää vaan oppia hyväksymään kaikki joka on olevaista. elämän kokemusta se vaa on,en vaa tykkää pahasta koska olen allerginen negatiiviselle energialle ja yritän opettaa ihmisille hyviä asioita ja kannustaa niihin hyviin tekoihin ;)


      • Olematonta energiaa.
        positiivinen mieli kirjoitti:

        pelko jumalasta ja sen kostosta on musta aika turhaa ja pahaki on vaa polarisaatio hyvästä ja kaikki tää on vaa puhdasta ymmärtämättömyyttä elämästä. paha on oltava jotta voi olla hyvä ja jotta hyvällä olis merkitys on oltava pahuutta :) elämä on helppoa ku sen oivaltaa,pitää vaan oppia hyväksymään kaikki joka on olevaista. elämän kokemusta se vaa on,en vaa tykkää pahasta koska olen allerginen negatiiviselle energialle ja yritän opettaa ihmisille hyviä asioita ja kannustaa niihin hyviin tekoihin ;)

        ---en vaa tykkää pahasta koska olen allerginen negatiiviselle energialle---

        Tällaista energiaa ei ole olemassakaan, se pyörii ihan vaan siellä sinun omassa mielikuvituksessasi ja saattaa olla seurausta jostakin käsittelemättömästä traumasta jonka olet kokenut.


      • positiivinen mieli
        Olematonta energiaa. kirjoitti:

        ---en vaa tykkää pahasta koska olen allerginen negatiiviselle energialle---

        Tällaista energiaa ei ole olemassakaan, se pyörii ihan vaan siellä sinun omassa mielikuvituksessasi ja saattaa olla seurausta jostakin käsittelemättömästä traumasta jonka olet kokenut.

        Tiedätkö että kaikki olevainen on energiaa ja mulla ei ole traumoja mistä olis jotain käsiteltävää,mä osaan hoitaa oman mieleni suhteellisen hyvin ettei jäis traumoja :) olen itse mieleni lääkäri,en tarvitse siihen lääkäriä pilaamaan arvokasta psyykettä ;)


      • Aura kallellaan.
        positiivinen mieli kirjoitti:

        Tiedätkö että kaikki olevainen on energiaa ja mulla ei ole traumoja mistä olis jotain käsiteltävää,mä osaan hoitaa oman mieleni suhteellisen hyvin ettei jäis traumoja :) olen itse mieleni lääkäri,en tarvitse siihen lääkäriä pilaamaan arvokasta psyykettä ;)

        --en tarvitse siihen lääkäriä pilaamaan arvokasta psyykettä--

        Juu, ei sinun kannata lääkäriin mennäkkään se tuskin pystyy auttamaan tapauksessasi, kannattaa pysyä vaan siellä enkeliosastolla voihkimassa.


      • positiivinen mieli
        Aura kallellaan. kirjoitti:

        --en tarvitse siihen lääkäriä pilaamaan arvokasta psyykettä--

        Juu, ei sinun kannata lääkäriin mennäkkään se tuskin pystyy auttamaan tapauksessasi, kannattaa pysyä vaan siellä enkeliosastolla voihkimassa.

        "kannattaa pysyä vaan siellä enkeliosastolla voihkimassa."

        Mä missään enkeliosastoilla voihki xD luuletsä että kaikki täällä kirjottelevat ihmiset voihkii enkeleitä :) ei kiitos,se on vaa pelkkää ylidramatisoitua kauppatavaraa. ihminen ei välttämättä tarvitse synteettisiä ja vaarallisia psyykelääkkeitä hoitamaan mieltään,siihen on monta paljon kivuttomampaaki tapaa hoitaa psyykettä ja jopa miellyttäviäki tapoja ;)


    • ---------

      Tulemmeko me kristittyjyen keskusteluihin joka viestiketjuun tyrkyttämään omaa tapaamme uskoa?
      Sina uskontoasi pakkosyöttävä olet trolli jolla ei ei ole mennyt perille, se, mitä keskustelua varten tämä palsta on olemassa.

      • Sairaspää.

        Sinussa tuntuu olevan valtavasti negatiivista vihaenergiaa.


      • köh köh
        Sairaspää. kirjoitti:

        Sinussa tuntuu olevan valtavasti negatiivista vihaenergiaa.

        Sinussapas.


    • oudot taustat
      • Pimeyden touhuja

        Sai kehitettyä opin, joka vei lopulta yli sadan miljoonan ihmisen hengen. Ja muu tuska päälle.

        Jos se oppi ei ollut h-vetistä, niin ainakin siellä oltiin p-run kateellisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe