Mikä on oikea henkilömitoitus keittiötyössä? Mistä saisin sen selville?
Keittiö
4
234
Vastaukset
- cheffi
millaisesta keittiöstä puhut? Valmistetaanko keittiössä paljon ruokaa? Onko kyse ravintolasta vai suurtaloudesta?
- kiitos..
Reilut sata annosta päivittäin. Joka päivä on lounasaika.
Keittiö on ns keskuskeittiö. Ruokaa menee päiväkodille kuin myös vanhuksille.
Välillä on erilaisia tilaisuuksia, kokouksia yms...- cheffiii
Minulla ei ole kokemusta johtamisesta mutta luulisin ainakin kolmen kokin pärjäävän.. Tilaisuudet on sitten asia erikseen. Riippuu paljon minkä kokoinen tilaisuus on kyseessä ja miten ruoat valmistetaan ja niin edelleen. Oletko käynyt mitään esimieskoulua tai vastaavaa? Siellä varmaan oppisi nuokin jutut..
- tiskari1
Olen ollut tiskaamassa monessa paikassa ja 100 asiakasta päivässä on pienimmästä päästä. Jos ruokaa myös syödään paikan päällä niin sellaisessa paikassa on yleensä yksi ammattitaitoinen kokki ja yksi kassatarjoilija joka hoitaa buffan, sekoittaa mehut tiivisteestä ja auttaa keittiössä sen verran kun tarvitaan. Kiireisimpinä päivinä on tiskaaja 4-5 tuntia, jos on vähemmän asiakkaita kuin tavallista niin kokki ehtii itse tiskaamaan.
Paikoissa joissa tehdään 300 annosta päivässä on yleensä yksi kokki, yksi rtt ja yksi tiskaaja tai toinen rtt joka tekee salaatit ja tiskaa lopun ajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest956722Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4624816Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1272710Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1412403Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t52152Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m331157En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su721093Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531030- 1031003
- 74886