Kokoomuksen Eero Suutari

kirjoittaa keskiviikon Kaleva-lehdessä.
Hänestä työ on parasta sosiaaliturvaa.
Kokoomuksen Suutari voisi kertoa myös ne keinot joilla kaikille sadaan työpaikat.
Nämä Suutarin lehtijutut on aina samanlaisia.
Ei kerrota ratkaisuja asioihin.

30

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JunQvist

      Vähän niinkuin sinunkin jutut, samaa näennäisviisasta soopaa.

      • Jokken Joll

        Pennosen jutut on kuitenkin viisaampia kuin nuo Suutarin.
        Mainitse edes yksi järkevä avaus Suutarilta !


      • merja fani
        Jokken Joll kirjoitti:

        Pennosen jutut on kuitenkin viisaampia kuin nuo Suutarin.
        Mainitse edes yksi järkevä avaus Suutarilta !

        Työn houkuttelevuutta vähentää suunniteltu kilometrivero, joka lisää matkakustannuksia sadoilla euroilla vuodessa.

        "Maanantaina suomalaisia autoilijoita raivostuttivat uudet tiedot autojen satelliittivalvontaa valmistelevasta Jorma Ollilanjohtamasta työryhmästä. Ryhmä kaavailee pääosaan Suomea peräti 6,8 sentin kilometrimaksua, jonka rahastus siis perustuisi satelliittivalvontaan. Käytännössä maksu - jos se toteutuisi - tarkoittaisi keskivertoauton verorasituksen moninkertaistumista."

        http://www.talouselama.fi/uutiset/autojen satelliittivalvonnalla tahtoo rahastaa salaperainen suomalainen pandaryhma/a2202088

        Uusi vero voidaan vielä estää tai ainakin sitä kannattavat edustajat saada poliittiseen vastuuseen jos ja kun uusi vero saadaan eduskunnan päätettäväksi.

        "Kansalaisten mahdollisuus vapaaseen liikkumiseen ilman viranomaisseurantaa tulee säilyttää ja ihmisten liikkumisen seurantaan tarkoitettua järjestelmää ei saa rakentaa.”

        https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/608


    • monia tekijöitä

      Jotta työllistymistä voisi tapahtua niin pitää olla myös muut elämisen kustannukset, kuten vuokrataso, kohdallaan. Jos vuokra on tonnin tai lähes tonnin kuukaudessa niin ei ne matalapalkka-alat silloin vedä.

      • fantsuu hei-Jykä kok

        Kokoomuksen tavoitteena onkin köyhimpien työpäivän venyttäminen 16 tuntiin.


    • PS %-puolue

      Antaisin miinus peukun j-pennasen aloitukselle ja häntä komppaavien kommenteille mutta se ei onnistu. Hyvin säädetty antti1!
      En ole huomannut veronmaksajien rahoilla loisivalla Pentti Kettusella, Kajaanilaisten veronmaksajien nimiä ja ammatteja päivittäin tälle palstalle monta kertaa postittavilla PS Kainuun Piirin muilla jäsenillä tai Perussuomalaiset puolueella olisi mitään ratkaisua ongelmaan. Timo Soini -joka ei ole tehnyt päivääkään tuottavaa työtä, vaan on ikänsä loisinut muiden kustannuksella- ei yllätys yllätys ole myöskään ollut mitään järjellistä sanottavaa. Jonkinlaisen listan Peräsuolinkaiset saivat kyllä kyhättyä säästöistä, luvut vain olivat hatusta vedettyjä, mutta mitäpä sitä voi odottaa puolueelta joka on täynnä vajukkeja ja rikollisia...

      • Suomen surkein=kepu

        Voin sanoa kepulaisten olevan vielä 100 kertaa kehnompaa sakkia.
        Sen kertoo jo se,että kuntien talous on kaikkein heikommassa jamassa niissä kunnissa joissa kepu on ollut vallassa iät ja ajat.
        Jos kepulaiset olisivat niin nerokkaita,niin kepujohtoisissa kunnissahan pitäisi mennä loistavasti. Vaan ei mene ja ei tule koskaan menemäänkään.
        Joten Suomen surkein puolue on KEPU !


      • kepu suurin ja kaunein
        Suomen surkein=kepu kirjoitti:

        Voin sanoa kepulaisten olevan vielä 100 kertaa kehnompaa sakkia.
        Sen kertoo jo se,että kuntien talous on kaikkein heikommassa jamassa niissä kunnissa joissa kepu on ollut vallassa iät ja ajat.
        Jos kepulaiset olisivat niin nerokkaita,niin kepujohtoisissa kunnissahan pitäisi mennä loistavasti. Vaan ei mene ja ei tule koskaan menemäänkään.
        Joten Suomen surkein puolue on KEPU !

        keskusta on suurin ja kaunein :-)


    • persu pennanen

      persu pennanen

    • silläsilmällä

      Köyhät orjatyöhön. Kerran yksi kaveri käveli hamppuköysinipun kanssa ja kertoi menevän vanhuuden turva käsissään. Kun ihminen alkaa olla vanhemmalla iällä katselee kokoomuslainen, että siellähän se menoerä menee.

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

      • kepu on syvältä

        kepu on syvältä


    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • kepu on syvältä

      kepu on syvältä

    • peruS on rautaa

      peruS on rautaa

    • ... on halvat huvit.

      Pennosen fanittaja on taas nostellut idolinsa aloituksia esille.

      • ???

        Kuka on pennonen?


    • TUE PAIKALLISIA

      onko se suutari syvältä vai ylemmästä kerroksesta? HÄH!

    • jp .

      Pennanen puhuu asiaa!

    • kirjoittaa keskiviik

      kirjoittaa keskiviikon Kaleva-lehdessä.
      Hänestä työ on parasta sosiaaliturvaa.
      Kokoomuksen Suutari voisi kertoa myös ne keinot joilla kaikille sadaan työpaikat.
      Nämä Suutarin lehtijutut on aina samanlaisia.
      Ei kerrota ratkaisuja asioihin.

    • myyräntyötä

      myyräntyötä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe