kirppulinna

käytöstavat

olin myymässä tavaroita kirppulinnassa, myytyä ei saanut paljon mitään, pöytävuokra 29 e viikko , pöytä tosi pieni, tappiota tuli aika paljon, kirpputorin pitäjä epäkohtelias, vaati pöytävuokria maksamaan lyhyellä ajalla, vieläpä sanoi että pöydässäni liikaa tavaraa että on aivan hirveän näköinen pöytä, sovin maksuajasta , kun en päässyt maksamaan tiettynä päivänä ei voinut enää sopia vaan vaati heti tulemaan maksamaan rahojaan, löi luurin kiinni .

13

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arja

Kirpparil oksettavaa ku ihmiset myy vanhoja kalsareitaa ja rintsikoitaan ja joku möi käytettyy vessaharja teline tos palokunnankadun kiparil hinta oli 7e ja uuden saa al 5e

• Kaarina32

juu olen samaa mieltä, ei kannata myydä siellä, kauppa ei käy, pöytävuokra kallis,

• vilenin oskari.

Samat täällä, olen seurannut emännän myyntitouhuja, vaikka vienyt sinne lähes uudenveroisia ja ylestä kokoa olevia vaatteita nahkakenkiä ja saapikkaita melkeimpä kerran pidettyjä jos yhen saanyt myytyä niin kaksi on varastettu .

Eikä meinaa uskoa ettei siinä hommassa tienaa kuin kirpparin pitäjä , halvemmaksi tulee kun roudaa suoraan kaatsikalle.

• 3+3

Tuollaisella liikepaikalla ja noin pienessä liikehuoneistossa kun toimii, niin en usko edes kirppiksen pitäjän tienaavan hääppöisesti. Varsinkin kun siitä pienestäkin tilasta täyttöaste on parhaimillaankin 70-80%.

Yleensä huonoon myyntiin syynä on a) ylihinnoittelu b) liian täyteen ahdettu myyntipaikka c) väärä tavara. Voi kirppiksen henkilökunnan käytöskin vaikuttaa, mutta vähemmän kuin nuo kohdat a) - c).

Jos myyjä on vielä pa, että ei ole rahaa maksaa pöytävuokraa ajallaan, niin ei sitä tänne kannata tulla valittamaan. Kyllä se malka aloittajan kohdalla löytyy omasta silmästä.

• kaarina1333

tappio oli kyllä suuri maksuaika 4 viikkoa,kehtaa vielä raivota missä on asiallinen käytös hänen puoleltaan siitähän tässä on kyse, jos ihmisen kanssa ei pysty keskustelemaan vaan sanoo omat sanottavansa ja lyö luurin kiinni.!!!!!!!! plus vielä uhkailu ja haukkuminen.

• yks kirppistelijä

Mä olen siellä pitänyt pöytää muutaman kerran ja on kyllä joka kerta jäänyt reilusti plussan puolelle. Myyn yleensä laadukasta tavaraa; mitään veromodan trikootoppia on sinne turha raahata ja toivoa saavansa siitä viittä euroa kun uusiakin saa samalla rahalla.
      Pidän pöydässäni ajankohtasta tavaraa (kesällä ei myydä toppatakkeja).
      Pöytä on aina siisti ja täytän sitä aina tarpeen mukaan (en dumppaa kaikkea moskaa pöytään kerralla).
      Huonot ja rikkinäiset menee suoraan roskiin tai kierrätykseen.
      Kirpparin pitäjä on mun mielestä ainakin hyvä ja tehokas myyjä, muistaa hyvin tuotteet ja suosittelee asiakkaille tuotteita.
      Paikka on myös siisti! Eikä sellanen kuvottava rotanloukku mitä nyt noi yleensä voi olla.

• kaarina331

asiakas tekee ostopäätöksen tavarahan on käytettyä, miten voi suositella jotain tavaraa yleensäkään, jos on virheellinen tavara rahojahan takas et saa, yrittää kai vaan myydä, kun menee muuten huonosti.

• Tavaraa kiertoon

Kerran myytiin lasten gollegepaitaa joka haisi yrjölle. Kylpytakin taskussa oli verinen side.

• viimeinen kerta

eikä siina vielä kaikki uhkailee vielä kun ei tullut sovittuna päivänä maksamaan, raivoo puhelimessa että on jotain vitkuttelua minulle vielä

• meerit22
        viimeinen kerta kirjoitti:

eikä siina vielä kaikki uhkailee vielä kun ei tullut sovittuna päivänä maksamaan, raivoo puhelimessa että on jotain vitkuttelua minulle vielä

on tosi epäasialliasta käytöstä, on sivistymätöntä, onko hänellä kuitenkaan oikeutta käyttäytyä miten haluaa , kohta ei varmaan kukaan vie sinne tavaroitaan, kun valittaa myytävistä tavaroista, hänhän kuitenkin maksun aina saa pöydistään, koko ajan tutkii mitä joku myy, jos haluaa pitää kirpputorinsa vain tietynlaisille myyjille, ei varmastikaan tule kannttamaan.

• kirppiskokemus

Varoitukseksi muuten samalla, että suurkirpputorilla taas on ymmärtääkseni ollut sitä ongelmaa, että ihmiset kulkevat taskut täynnä tyhjiä hinnoittelu lappuja. Ja kun sitten löytävät tavaran jonka haluavat, niin tekevät sille uuden lapun samoilla tiedoilla (tuotteen nimi, pöytänumero), mutta ottavat hinnasta puolet pois. Tätä on käytännössä mahdoton valvoa/estää, etenkin kun paikka on niin suuri.. eräs tuttu pyysi maihareistaan siellä 40€, mutta kun sitten viikon jälkeen nosti myyntituoton, niin pinosta löytyi lappu että hänen pöydästään oli ostettu 20€ maksaneet maiharit. Ja paikan pitäjät eivät siis ole mistään tällaisesta vastuussa..

• Paris model

Tiedän kyllä pöytäsi. maiharisi ja muut kenkasi ovat olleet siellä vuositolkulla. Eikö mieleesi ole tulut ettei kukaan osta kirpparilta tavaraa samalla hintaa, millä sinä ne olet shoppaillut.

• (((( * ¥ * ))))

Ahneet porvarit myy paskatavaroitaan kirppareil ja käyvät lidis kaupas.Ovat mukamas rikkaita mutta ovat korviaan myöten velois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe