Pks aluelta jos haluat oppia Turkin kieli, Historia jne..Olen valmis opetelemaan.
Turkin Kieli Opettaja..
3
245
Vastaukset
- merhaba12345
Siis ota yhteyttä: [email protected]
- Hannahannahannahanna
Kertoisitko kuitenkin ensin missä päin oleskelet ja miksi pidät itseäsi pätevänä opettamaan esim. turkin kielioppia? Ei kai pelkkien lauseiden opettaminen kuitenkaan riitä?
Itse haluaisin oppia turkinkieltä, mutta aika vähäiseltä tuntuu esittelysi... - merhaba12345
Olen akademinen koulutettu, Kirjalisuus alan harrastaja(tällä hetkällä 3 projekti työnalla). Turkissa olin aikasemmin 2 eri llehtissä asiakirjaliana ja moni eri lehtissä oma runoni julkistettu. Suomessa myös (suomeksi) moni runoni julkistettu. Tämä paikka ei ole kaikki taiton esittely paikka..(minun mielistä).
Jos joku halua Turkin kieli oppi, ota yhteyttä: [email protected]
P.S: Suomi on minulle vieras kieli, kyllä virheite löyty, paljonki...Olen Helsinkissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675680Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344254Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.961866- 631435
- 2611137
- 471122
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E126979Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim45802Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31743Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39715