miten katsoa jatkolentoja?

pohjolastaeteleen

Tunnen itseni surkeaksi, kun en osaa katsoa mistä saisin selkeästi nähtyä miten onnistuisin saamaan jatkolennon.
Eli tarkoitus treeltä lähteä mistä ei saa suoraa yhteyttä sellaiselle etele-Euroopan kentälle missä muuten ryanair kulkee..

6

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kunhan tiedät ne

kentät, jonne Tampereelta Ryanairilta pääset, voit katsoa ko. kentältä muualle lähtevät lennot samasta varausjärjestelmästä, josta näet Tampereelta lähtevät vuorot.
      Sitten vaan ryhdyt työhön, esim. näin: Tampere- Bremen 10:00 Depart
      11:10 Arrive Sitten esim. Bremen-Palma 16:20 Depart 18:50 Arrive.

• Katson näin
    • laajemmin
    • matkustaja1900

Mikähän siinä on että ryanair ei ole tehnyt sellaista ohjelmaa millä pystyisi hyödyntää omien jatkolentoja juuri tälläisille tumpeloille, kuten minä ;)

• matkustaja 190008

Siksi koska ne myy pelkkiä kertalentoja. Ostat niin monta kuin tarvitset. Jos linkittäisivät samalla tavalla, kuin normaalit yhtiöt, niin nehän joutuisivat järjestämään sinut samaan hintaan seuraavalle lennolle, sekä järjestämään hotellia, jos seuraava lento lähtee vasta seuraavan päivänä jne. Tämä siis jos eka lento kusee ja jatkolento ennättää lähteä. Nyt tuossa tilanteessa kaivat vain kuvettasi ja kalliilla, kun yrität lentää eteenpäin ja Ryanair kohauttelee olkapäitään.

Yksi halpalentoyhtiön kymmenistä tavoista tarjota niitä ns halpoja lentoja.

• voisiko aatella?
        matkustaja 190008 kirjoitti:

Siksi koska ne myy pelkkiä kertalentoja. Ostat niin monta kuin tarvitset. Jos linkittäisivät samalla tavalla, kuin normaalit yhtiöt, niin nehän joutuisivat järjestämään sinut samaan hintaan seuraavalle lennolle, sekä järjestämään hotellia, jos seuraava lento lähtee vasta seuraavan päivänä jne. Tämä siis jos eka lento kusee ja jatkolento ennättää lähteä. Nyt tuossa tilanteessa kaivat vain kuvettasi ja kalliilla, kun yrität lentää eteenpäin ja Ryanair kohauttelee olkapäitään.

Yksi halpalentoyhtiön kymmenistä tavoista tarjota niitä ns halpoja lentoja.

Eikö voisi olla jonkinlainen simppeli lista kellon mukaan, jossa olisi lennot päivien mukaan. Esim löytyisi vaikka TMP-BUD 18:00-19:40 2,4,6,7 ja sitten vaikka BUD-XXX 21:55-23:20 1,4, 5. Tai BUD-YYY 22:30-23:40 3,5,7. Noista näkisi nopeasti, milloin olisi sopivaa lentoa tarjolle. Sitten voisin katsoa tarkemmin varauskoneesta hinnat. Eikä tuon mitään jatkoyhteyttä tarvitse taata sen enempää kuin nykyäänkään, olisi vaan paljon simppelimpi, ainakin nopeampi, hakea yhteyksiä kuin nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1359
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1144
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      207
      1136
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      194
      1125
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1029
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      896
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      124
      846
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe