Hammaslääkäriin Fuengirolassa

tuittuu

Apua!
Multa irtosi paikka hampaasta. Minne kannattaa mennä? Kuinka paljon paikalliset on halvempia vrt. suomalainen kelakorvaus?

9

4389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Borja on hyvä

      Borja Alcoholado. Seurakuntakotia vastapäätä, toisella puolella junakatua.

    • Melho Partti

      Tarjotkaa minulle töitä, niin lopetan täällä kirjoittelun.


      Martti Pelho
      suuhygienisti
      Aurinkorannikon suomalaisen koulun kannatusyhdistys ry:n jäsen
      Fuengirola
      Andalusia

      • SN...

        Tää oli mun mielestä rumaa, ainoo henkilö, joka kirjottaa omalla nimellään, vaikka en aina olekkaan samaa mieltä, mutta ei herjaa ketään, niinkuin muutamat täällä, ja tosta työstä voitte mennä v....ilemaan ihan muualle, Andaluciassa ollaan aika huonossa jamassa, ainakin me, jotka todellakin eletään espanjalaisessa yhetiskunnassa, mun mielestä siinä ei ole mitään nauramista kun heitetään perhe kadulle, lapsineen ja mummoineen, täällä kun ei ole mitään velkasaneerauksia, niinkuin Suomessa, vaan koti pankille ja maksat loppuelämäsi hypoteekkia, mistä ei jää mitään konkreettista käteen, tunnen monia.. :( taisin poiketa aiheesta, mutta näillä sivuilla näkee, kuinka hyvin on asiat Suomessa, joten, miksi jaksatte vatvoa täällä näitä juttuja??? Ainahan voi valita Suomi vai España!


      • Gtyuhjikobnv
        SN... kirjoitti:

        Tää oli mun mielestä rumaa, ainoo henkilö, joka kirjottaa omalla nimellään, vaikka en aina olekkaan samaa mieltä, mutta ei herjaa ketään, niinkuin muutamat täällä, ja tosta työstä voitte mennä v....ilemaan ihan muualle, Andaluciassa ollaan aika huonossa jamassa, ainakin me, jotka todellakin eletään espanjalaisessa yhetiskunnassa, mun mielestä siinä ei ole mitään nauramista kun heitetään perhe kadulle, lapsineen ja mummoineen, täällä kun ei ole mitään velkasaneerauksia, niinkuin Suomessa, vaan koti pankille ja maksat loppuelämäsi hypoteekkia, mistä ei jää mitään konkreettista käteen, tunnen monia.. :( taisin poiketa aiheesta, mutta näillä sivuilla näkee, kuinka hyvin on asiat Suomessa, joten, miksi jaksatte vatvoa täällä näitä juttuja??? Ainahan voi valita Suomi vai España!

        SN:n kanssa samaa mieltä. On todella sivistymätöntä mollata muita kirjoittajia. Jos omat eväät ei riitä asioiden hoitoon , niin ollaan tyytyväisiä, että joku jaksaa olla asioista kiinnostunut ja tekee asioille jotain.


    • hyvä hammaslääkäri

      Clinica Medicodental Sinervo tarjoaa kattavat Hammaslääkäri- ja Suuhygienistipalvelut espanjan aurinkorannikolla. Hinnat ovat 20% alhaisemmat kuin suomessa.
      www.sinervo.info
      https://www.facebook.com/clinicamedicodentalsinervo

    • jos tapahtuu

      Tiedättekö että apteekista saa tuubissa sitä paikkamassaa jolla reiän saa tilapäisesti tilkittyä. Jos paikka irtoaa ei pidä syödä tai juoda mitää vaan hakea se aine ja painaa hampaaseen. Ainetta puristetaan pikkuriikkinen pallo ja kostutetaan. Sitten se kovettuu itsekseen. Tämä on vain ensiapu, lääkäriin pitää mennä paikkauttamaan joka tapauksessa. Tällä estetään moskan meneminen hampaaseen ja tulehdus. Suomessa tuubi maksaa 7 euroa.

    • Suuhugienistar

      Halvin ja nopein tapa hoitaa hampaat kuntoon, etsiä Artzi ryynäri. Mene ja vitt...le. Nyrkki lävähtää ja hampaat on kurkussa. Ei koske reikään, on koko lauka puudutettu.

    • raikuli-69

      no, eipä ollu kehumista. 79 eekii 1-tyypin diabeetikolta viiden minsan pintaputsi. Tuntuu että kaikki täällä odotetut palvelut suomeks on skeidaa. I think, everything should be in English or auf deutch. Osaisko joku kertoa, miten täällä Espanjassa ylipäätään 1-tyypin diabeetikko, pumpulla elävä. voi toimia vaikka 4 kk? En löydä mistään tietoa ampulleista, katetreista, sokeriliuskoista, HBA-1:stä yms. haloo? Kai täällä nyt semmottiski löytyy. Kävin yhessä diab,-tapaamisessa, mutta kaikki oli kakkosia ja pihalla ku lumiukot. Joku lekuri oli messissä, mutta sekin oli täys käpy. Comóoon!!!!

    • Raipu

      No, on se nyt kumma ettei kellään oo mitään asiallisia kokemuksia ja kommentteja hammaslääkärikäynneistä. Kuka nyt ois hyvä, mitä maksaa, mitä teki, miltä tuntui, missä ottaa vastaan ja milloin jne. Jne. ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5604
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2486
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      57
      1718
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe