Ei auta vaikka olen sanonut monesti että minulla on oikeus asua täällä 18vuotiaaseen asti. Äitille en pääse asumaan kun on alkoholisti. Mut kysymys kuuluu että mihin helvettiin mä täältä meen?! Kuulemma vielä ens viikko aikaa lähteä helvettiin täältä iskä sanoi, ja ikää on pian 17.
Lennän ulos kotoa.
6
170
Vastaukset
Onpa harmillinen tilanne sinulla. Kannattaa ottaa yhteyttä sosiaalitoimiston työntekijöihin heti maanantaina ja kerro mikä tilanne sinulla on.
- ..............
En tiedä tosta.. Järkkäisitvät varmaan laitokseen jos ilmoittaisin.
- syksysää
Ensinnäkin isäs on aika kusipää, en itse vois koskaan ajatella heittää omia lapsiani ulos,vaikka mikä ois
Ilmotat tietenkin sossuun, ei ne sua mihinkään laitokseen pistä, luultavasti etsivät sulle kiireisesti jonkun asunnon, ja luultavasti maksavat vuokrasi ja elämisesi- ....................
Toivotaan parasta. Koko tämä vuosi on ollu tällästä helvetinmoista huutoa ynnä muuta ja kaikenlisäksi ei ole yhtäkään kaveria jolle mennä :(
.................... kirjoitti:
Toivotaan parasta. Koko tämä vuosi on ollu tällästä helvetinmoista huutoa ynnä muuta ja kaikenlisäksi ei ole yhtäkään kaveria jolle mennä :(
Tosi hankalaa... Toivottavasti jotain on jo löytynyt? Kyllähän nuo erilaiset auttajat on auttamista varten. Kyllä kaiken järjen mukaan sosiaalitoimiston pitäisi auttaa.
Tottakai paikkakunnasta riippuen on muitakin tahoja, mutta sosiaalityöntekijä pitäisi löytyä jokaiselta paikkakunnalta.
Voimia. Älä anna periksi.
NettiSaappaan ohjaaja Matti Kiuruvedeltä
- josjdka
Ensimmäiseks soitat mahdollisille sukulaisillesi ja kavereille joilta voisit saada yöpymispaikan jos oikeasti se lähtö tulee.
Sun kannattaa kuitenkin soittaa esim. kaupunkisi sosiaalityöntekijöihin- heiltä saat apua joko oman kämpän rahoituksen avulla, majoituspaikan väliaikaisessa sijaisperheessä tai eräänlaisessa turvakodissa! Eikä ole kamalaa, olen itse joutunut asua turvakodissa jonkin aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483