>ripari leirikeskuksessa
>huoneessanne kerrossänky jonka yläpunkasta ylettyy välikattoon
>saakaa yksi kattopaneeli paikoiltaan
>huomatkaa että välikaton ja katon välistä pääsee osan seinistä yli
>hae kavereiden hyväksyntää yllytyshulluttelemalla itsesi välikaton päälle
>ryömi siellä kolistelellen ja naureskellen ja luullen samalla olevasi hiljainen kuin neliraajahalvaantunut huopatossuninja
>ole naapurihuoneen tyttöjen yläpuolella ja tirkistele kattopaneelin raosta jos ne vaikka riisuuntuisivat ja panisivat :3
>"hei tuolta ylhäältä kuuluu jotain"
>yks alkaa tökkiä kattopaneeleja pitkän lattiaharjan varrella
>"siel on jotain"
>voi paska.jpg
>kierähdä ympäri väistääkseesi tökkäisyt
>kierähdys on liikaa kattopaneeleille ja rysähdät katon läpi laskeutuen onnekkaasti mutta kohtuullisen kivuliaasti selällesi yhden tytyn sängylle
>tytöt kiljaisevat ja yksi on menossa kertomaan papille
>anele heitä olemaan paljastamatta törttöilyäsi
>"no okei, yhdellä ehdolla :3"
>lupaa suostuvasi mihin vain
>"ota paita pois :3"
>oh dog
>"ota ota tai me kerrotaan :3"
>pakko ottaa.jpg
>"sit mä saan suudella sua :3"
>oh dog
>tyttö tulee makaamaan päällesi ja suutelee intohimoisesti
>"sit otat housut pois >:3"
>voi saatana apua minut raiskataan
>"ota nyt tai me kerrotaan >:3"
>voi perkele pakko se kai on
>housut pois
>stondis yli 9000 kilolotharia
>"saanko koskea sun munaan :3"
>fsst tiukka paikka, älä oikein tiedä mitä vastata
>yhtäkkiä pappi ilmestyy huoneeseen
>tääl on nyt hätätila, tytöt menkääs vittuun täältä
>tytöt poistuvat ja pappi paskantaa pöydälle semikiinteät tortut
>vääntää sinut vatsallesi sängylle makaamaan
>"paskon nyt selällesi, opetuslapseni"
>okei, pappi
>paska ejektoituu selällesi
>pappi hieroo sitä selkääsi vasten ja kysyy "tykkäätkö opetuslapseni tykkäätkö"
>no jos ihan totta puhutaan niin en kyllä hirveästi
>"en kyl minäkään, luulin et sä tykkäisit"
>ei koskaan puhuta paskaepisodista papin kanssa
Olin riparilla apua!!
7
3591
Vastaukset
- 1/5 novelli
Jätä ens kerralla tarinasta pappi pois ja anna niitten tyttöjen leikkiä.
- 2/5
Ebin
- meisterisi
Trollina 4/5 mutta tarinana vain 2.5/5 :/
- hyytua_vanhalle
:__DDD
Ajattelin, että vanha trolli uusilla mausteilla, mutta tämähän onkin noin vanha. Onko peräti alkuperäinen versio? Tosin 'opetuslapseni' on aika selvä 'lapseni'-väännös....
Jokin näissä vain toimii. Kun kliseinen fantasia keskeytyy johonkin täysin absurdiin ja sitten vielä kirjoitustyyli.... Myös tälle versiolle uniikki neliraajahalvaantunut huopatossuninja on eeppinen. Ulosteviittaukset yleensä heikentävät trollia, mutta "luulin että sä tykkäisit" nyt vain vaatii jotain tuollaista.
Plussaa :3 -hymiöstä.
5/5- nauraa
Ei ole alkuperäinen versio. Katoppa meemi.info "paskaepisodi" niin siinä on alkuperänen
nauraa kirjoitti:
Ei ole alkuperäinen versio. Katoppa meemi.info "paskaepisodi" niin siinä on alkuperänen
Kiitokset tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592