Olin riparilla apua!!

riparityyppi

>ripari leirikeskuksessa
>huoneessanne kerrossänky jonka yläpunkasta ylettyy välikattoon
>saakaa yksi kattopaneeli paikoiltaan
>huomatkaa että välikaton ja katon välistä pääsee osan seinistä yli
>hae kavereiden hyväksyntää yllytyshulluttelemalla itsesi välikaton päälle
>ryömi siellä kolistelellen ja naureskellen ja luullen samalla olevasi hiljainen kuin neliraajahalvaantunut huopatossuninja
>ole naapurihuoneen tyttöjen yläpuolella ja tirkistele kattopaneelin raosta jos ne vaikka riisuuntuisivat ja panisivat :3
>"hei tuolta ylhäältä kuuluu jotain"
>yks alkaa tökkiä kattopaneeleja pitkän lattiaharjan varrella
>"siel on jotain"
>voi paska.jpg
>kierähdä ympäri väistääkseesi tökkäisyt
>kierähdys on liikaa kattopaneeleille ja rysähdät katon läpi laskeutuen onnekkaasti mutta kohtuullisen kivuliaasti selällesi yhden tytyn sängylle
>tytöt kiljaisevat ja yksi on menossa kertomaan papille
>anele heitä olemaan paljastamatta törttöilyäsi
>"no okei, yhdellä ehdolla :3"
>lupaa suostuvasi mihin vain
>"ota paita pois :3"
>oh dog
>"ota ota tai me kerrotaan :3"
>pakko ottaa.jpg
>"sit mä saan suudella sua :3"
>oh dog
>tyttö tulee makaamaan päällesi ja suutelee intohimoisesti
>"sit otat housut pois >:3"
>voi saatana apua minut raiskataan
>"ota nyt tai me kerrotaan >:3"
>voi perkele pakko se kai on
>housut pois
>stondis yli 9000 kilolotharia
>"saanko koskea sun munaan :3"
>fsst tiukka paikka, älä oikein tiedä mitä vastata
>yhtäkkiä pappi ilmestyy huoneeseen
>tääl on nyt hätätila, tytöt menkääs vittuun täältä
>tytöt poistuvat ja pappi paskantaa pöydälle semikiinteät tortut
>vääntää sinut vatsallesi sängylle makaamaan
>"paskon nyt selällesi, opetuslapseni"
>okei, pappi
>paska ejektoituu selällesi
>pappi hieroo sitä selkääsi vasten ja kysyy "tykkäätkö opetuslapseni tykkäätkö"
>no jos ihan totta puhutaan niin en kyllä hirveästi
>"en kyl minäkään, luulin et sä tykkäisit"
>ei koskaan puhuta paskaepisodista papin kanssa

7

3591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1/5 novelli

      Jätä ens kerralla tarinasta pappi pois ja anna niitten tyttöjen leikkiä.

    • 2/5

      Ebin

    • meisterisi

      Trollina 4/5 mutta tarinana vain 2.5/5 :/

    • hyytua_vanhalle

      :__DDD

    • Ajattelin, että vanha trolli uusilla mausteilla, mutta tämähän onkin noin vanha. Onko peräti alkuperäinen versio? Tosin 'opetuslapseni' on aika selvä 'lapseni'-väännös....

      Jokin näissä vain toimii. Kun kliseinen fantasia keskeytyy johonkin täysin absurdiin ja sitten vielä kirjoitustyyli.... Myös tälle versiolle uniikki neliraajahalvaantunut huopatossuninja on eeppinen. Ulosteviittaukset yleensä heikentävät trollia, mutta "luulin että sä tykkäisit" nyt vain vaatii jotain tuollaista.
      Plussaa :3 -hymiöstä.
      5/5

      • nauraa

        Ei ole alkuperäinen versio. Katoppa meemi.info "paskaepisodi" niin siinä on alkuperänen


      • nauraa kirjoitti:

        Ei ole alkuperäinen versio. Katoppa meemi.info "paskaepisodi" niin siinä on alkuperänen

        Kiitokset tästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe