Hei!
Olen lähdössä Kuubaan parin kuukauden kuluttua ja onko Teillä tieoa miten visa electron toimii Varaderon alueella? Toisin sanoen pankkiautomaatilta nosto.. Olen yrittänyt etsiä tietoa netin ihmeellisestä maailmasta, mutta eipä ole oikein löytynyt ainakaan ajankohtaista.
Kiitos!
Visa electron
4
364
Vastaukset
- elektoooni
ei ole mitään syytä sanoa miksi ei toimisi.Ainakin Havannassa ja Trinidadissa nosto Elctronilla onnistuu....
- Adapteria etsin
Tästä liikkuu monenlaista tietoa. Olen itsekin lähdössä Kuubaan ja selvitellyt kaikenlaisia asioita, jossain kuitenkin luki että Visa electron ei kävisi - mutta nyt en löydä sitä mistä sen luin. Mutta jos em. henkilöllä on toiminut niin kaipa se sit onnistuu, ehkä kannattaa ottaa vararahasto mukaan kuitenkin.
- -alkuperäinen-
Hei, sen vuoksi tiedustelenkin, kun olen myös lukenut että toimii ja toisaalta taas, että ei toimi.. Täytyy siis jatkaa tiedusteluja ja matkakin hurjaa vauhtia jo lähestyy :-)
- typerääinttämistä
alkuperäiselle:haluatko nähdä pankkitositteen nähtäväksi vai miksi jatka "tiedusteluja".Usko jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2254117Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te981327- 481159
- 751047
- 59923
- 45906
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901