Hei!
Olen lähdössä Kuubaan parin kuukauden kuluttua ja onko Teillä tieoa miten visa electron toimii Varaderon alueella? Toisin sanoen pankkiautomaatilta nosto.. Olen yrittänyt etsiä tietoa netin ihmeellisestä maailmasta, mutta eipä ole oikein löytynyt ainakaan ajankohtaista.
Kiitos!
Visa electron
4
326
Vastaukset
- elektoooni
ei ole mitään syytä sanoa miksi ei toimisi.Ainakin Havannassa ja Trinidadissa nosto Elctronilla onnistuu....
- Adapteria etsin
Tästä liikkuu monenlaista tietoa. Olen itsekin lähdössä Kuubaan ja selvitellyt kaikenlaisia asioita, jossain kuitenkin luki että Visa electron ei kävisi - mutta nyt en löydä sitä mistä sen luin. Mutta jos em. henkilöllä on toiminut niin kaipa se sit onnistuu, ehkä kannattaa ottaa vararahasto mukaan kuitenkin.
- -alkuperäinen-
Hei, sen vuoksi tiedustelenkin, kun olen myös lukenut että toimii ja toisaalta taas, että ei toimi.. Täytyy siis jatkaa tiedusteluja ja matkakin hurjaa vauhtia jo lähestyy :-)
- typerääinttämistä
alkuperäiselle:haluatko nähdä pankkitositteen nähtäväksi vai miksi jatka "tiedusteluja".Usko jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003264741- 162246
- 1942099
- 1071476
- 811397
- 74992
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57977IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2929Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119844Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59766