Ollaan tässä miehen kanssa mietitty esikoisellemme nimeä ja ollaan kiintyneinä nyt tuohon J-kirjaimeen. Mieheni nimi on Joe. Hän on ihan perussuomalainen mies, vaikka nimestä luulisi enkkulaiseksi. Mieheni on ehdottanut Jukkaa ja minä taas Jaakkoa.
Miehen mielestä tämä olisi paras: Jukka Elmo Aleksi sukunimi 6 kirjainta alkaa J.
Minusta kuitenkin parempi: Jaakko Elmo Aleksi.
Ehdotuksia ja mielipiteitä!!!! :)
Jaakko vai Jukka?
Jupiter10
6
188
Vastaukset
- Yrjö Urpola
Paskajaakko vai Jörö-Jukka. Kas siinäpä vasta pulma.
- haista paska
Mitä sä tänne tuut vittuilemaan!? Iot ite varmaan just toi Yrjö Urpola! Paskapää! Pidä huoli omasta nimestäs! >_
- Täti
Minä pidän enemmän Jukasta:)
- mielipidettä
Jukka on tällähetkellä harvinaisempi joten minäkin kallistun tähän vaihtoehtoon. Jos toinen nimi olisi Akseli voisin valita Jaakon eli siis joko
Jukka Elmo Aleksi tai Jaakko Elmo Akseli - &&&
Jaakko tai lyhemmin Jaako on parempi.
- NimiStö
Jaakko ehdottomasti paras!Siinä kunnon nimi miehenalulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3972233Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842