Olemme avanneet uuden verkkokaupan osoitteessa:
http://puhelimenkuoret.fi/
Puhelimenkuoret.fi verkkokaupasta löydät laadukkaat ja tyylikkäät suojakuoret, kotelot, kannet ja muut tarvikkeet puhelimiin, tabletteihin ja muihin laitteisiin.
Tuotteet toimitetaan erittäin nopeasti postitse suoraan varastostamme.
Vieraile sivuillamme nähdäksesi tuotteet ja tule myöhemmin uudelleen katsomaan uusia tuotteita, joita lisätään koko ajan.
Puhelimen Kuoret Verkkokauppa
12
10814
Vastaukset
- tiedäks
http://www.puhelinosat.com/category/24/lumia-520-varaosat
täältä puhelimen varaosat..- Lumia 820
Tilasin lasinkehyksillä tuli rikkinäisenä ja yhteyttä ei yritykseen saa helpolla. Maksoin harmikseni etukäteen. Monen yrityksen jälkeen sain yhteyden. Lupasivat palauttaa rahan ja lähettää lasin minulle. Kumpaakaa ei ole näkynyt. Noin kuukauden olen odotellut. Olkaa varovaisia Puhelinosat.com kanssa!
- gfsdwertdgfdgf
Lafkan sähköpostiosoite on gmail.... jee jee
- Huijausfirma!
Lumia 820 kirjoitti:
Tilasin lasinkehyksillä tuli rikkinäisenä ja yhteyttä ei yritykseen saa helpolla. Maksoin harmikseni etukäteen. Monen yrityksen jälkeen sain yhteyden. Lupasivat palauttaa rahan ja lähettää lasin minulle. Kumpaakaa ei ole näkynyt. Noin kuukauden olen odotellut. Olkaa varovaisia Puhelinosat.com kanssa!
Hei, ei todallakaan kannata sekaantua tähän firmaan. Tilasimme tammikuussa kahteen puhelimeen osia, ei ole tullut. Maksoimme myös etukäteen verkkopankissa. Nyt firmasta ei vastata puhelimeen eikä osia ole tietenkään tullut. Pysykää kaukana tästä firmasta!
- no tiedän
Taas yksi huijariyritys!
- visitor112
Sama vika tilasin myös kyseisestä puhelinosat.comista lumian näytönlasin ja lupasivat toimivuus takuun mutta kun ei kunnolla toimikaan ja yritin ottaa yhteyttä niin mihinkään ei vastata, luuri lyödään korvaan. Melko outoa bisneksen tekoa.
- puhelimen kuoret
Huom!
Puhelimenkuoret.fi verkkokaupalla ei ole mitään tekemistä puhelinosat.com verkkokaupan kanssa.
t:Puhelimenkuoret.fi- Anonyymi
Puhelimenkuoret.fi verkkokaupasta ostettu lompakkokotelo kesti normaalia käyttöä kolme päivää ennen kuin hajosi.
- Anonyymi
Puhelinkuoret.fi
http://puhelimenkuoret.fi/
Verkkokauppa.Jonka kautta firman tilaukset toimitetaan.
https://tietopalvelu.ytj.fi/yritystiedot.aspx?yavain=2459507&tarkiste=5D250C0DF44692C644C0CEEAD13B783E8348F1DB&rekhist=false&leihist=True&path= - Anonyymi
Itse olen ostanut puhelimen kuoret www.suojaapuhelin.fi verkkokaupasta.
- Anonyymi
En onnistunut vaaditusti lukemaan ehtoja se tuli eteen yhä uudestaan vaikka luin. En myöskään enää poistamaan tietojani pankkia myöten joka ei auennut. Olisi ollut muualla loppuunmyyty musta kotelo Honor9.
- Anonyymi
Olen tuossa Honorista kirjoittanut Anonyymi. Liike tarjosi heti uutta yritystä läpäistä toimitusehtojen lukuvaatimus, mutta se Honor ei pysty. Ehkä löytyy vaihtoehtoinen keino, vakuutuin sentään suomalaisuudesta ja rehellisistä aikeista lopputuloksesta huolimatta 🧓.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191732
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991558Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy441066Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29919Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38881Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56768Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37750