Naiset ovat syystä "lääpällään" nähdessään uniformupukuisen miehen. Upseerin puku edustaa turvallisuutta ja rakkautta Suomen perheissä. Olen ylpeä siitä, että saan kantaa Suomen armeijan asuja, jopa Tasavallan Presidentin järjestämissä tilaisuuksissa...
Uniformu on turvan symboli
41
373
Vastaukset
- Komeat MIEHET
Oho
- Univormu +
miehet tuo mieleen,miestenvälisen seksin.
- Kassatar
No, no,
Onhan meillä komeita lääkäreitä, poliiseja,palomiehiä, ja monelta alata kauniita ihmisiä. - TOSIrealisti Kokkola
Mitä tarkoitat? Oletko peräti ruotsinsuomalaInen homo?
Parempi kun vedät itsesi "naruun"... Pääsevät omaisetkin ja valtio vähemmällä sanoi "Katteeton",...... - IIlman marinaa
TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Oletko peräti ruotsinsuomalaInen homo?
Parempi kun vedät itsesi "naruun"... Pääsevät omaisetkin ja valtio vähemmällä sanoi "Katteeton",......Tosirealisti älä ota hepulia ja vedä hernettä nenään. Onhan ne komeita poikia jotka tekevät arvokasta työtä. Nimimerkki kassatar ja olen nainen! Ihanaa lauantai -illan jatkoa!
- Hnjkksdyj8
Kassatar kirjoitti:
No, no,
Onhan meillä komeita lääkäreitä, poliiseja,palomiehiä, ja monelta alata kauniita ihmisiä."Kassatar" olet rakas.Tavataanko? VesiVeijarissa...
- TOSIrealisti Kokkola
IIlman marinaa kirjoitti:
Tosirealisti älä ota hepulia ja vedä hernettä nenään. Onhan ne komeita poikia jotka tekevät arvokasta työtä. Nimimerkki kassatar ja olen nainen! Ihanaa lauantai -illan jatkoa!
Samoin sinulle "Ilman marinaa kassatar nainen"...olet rakas. Tavataan VesiVeijarin jumppa-altaassa ensi viikon tiistaina kello 07.00...
- :) :)
Hnjkksdyj8
No joo :):):) ihanaa iltaa!- Veijari Kassatar
No helkutti ei voi ku pitää olla töissä , mutta siellä on varmaan mahottaman hyviä "mimmejä" ei muuta ku puheille ! Iloa elämään!
- TOSIrealisti Kokkola
Veijari Kassatar kirjoitti:
No helkutti ei voi ku pitää olla töissä , mutta siellä on varmaan mahottaman hyviä "mimmejä" ei muuta ku puheille ! Iloa elämään!
Niin onkin ihania ilman seuraa olevia mimmejä ja etenkin mummuja.
Kokkolassa on naisia noin 23500 ja miehiä 22500.
Joten melkoinen määrä (tuhat) naista on ilman "miehistä tukea"... - Kassatar
Niin onkin ihania ilman seuraa olevia mimmejä ja etenkin mummuja.
Kokkolassa on naisia noin 23500 ja miehiä 22500.
Joten melkoinen määrä (tuhat) naista on ilman "miehistä tukea"...Oletpas vekkuli tosirealisti, no nyt kannattaa bongata kassaneitejä jolla on pilke silmässä ja iloa elämässä!
- ihku olet
Veijari Kassatar kirjoitti:
Heii kassatar kylläpä vaikutat oikeen miellyttävältä ja sympaattiselta ihmiseltä ja se onkin hyvä näinä masentavina aikoina:) katainen ja urpilainenki vois hymyillä enempi aikä vain pölistä potaskaa 24h vrk
- Nyt riittää jo
TOSIrealisti, nyt voit panna korkin kiinni. Kuinka aikaisin olet aloittanut?
- TOSIrealisti Kokkola
Älähän sinä "Nyt riittää jo" intoile. Vai iskikö kateus, kun kassatytöt alkoivat kehua...
- Hartia kuningas
Älähän sinä "Nyt riittää jo" intoile. Vai iskikö kateus, kun kassatytöt alkoivat kehua...
Leveistä hartioista ne naiset tykkää eikä mistään pukupelleistä!
- TOSIrealisti Kokkola
Hartia kuningas kirjoitti:
Leveistä hartioista ne naiset tykkää eikä mistään pukupelleistä!
Niinpä niin. Kun on leveät hartiat, urheilijan vartalo ja mittatyönä tehty hyvin istuva uniformu (-formut) kuten Tosirealistilla, niin ei pitäisi olla tytöillä valittamista...
- Olikohan.
Katoppa, se on viisastunut, kun pani korkin kiinni tai sitten sammui itse.
- relitoalisti
muija yllatti sen r..........a ja löi pullolla päähän?
- Turvallinen1
Eiköhän turvan symbooli ole joku ihan muu...
- TOSIrealisti Kokkola
Kyllä. Mutta kerro mikä.
- Vääpeli körmy
Kyllä. Mutta kerro mikä.
No tietenkin leveät hartiat ja lempeä hymy =)
- TOSIrealisti Kokkola
Vääpeli körmy kirjoitti:
No tietenkin leveät hartiat ja lempeä hymy =)
Kuin oppikirjasta. Tosirealistilla on leveät hartiat ja lempeä hymy.
Herrasmiehen käytös ja kaikkia naisia arvostava luonne.
- Selvittäjätär
Kyllä minä olen aina pitänyt uniformumiehiä seksikkäänä. Mitä komeampi vielä niin sen parempi. Ihan niin kuin hyvä karkki jossa on nätti paperi.
Kyllä poliisit ja palomiehet on miehisiä miehiä. Ei niissä töissä mikään lässykkä mammanpoika pärjää.- TOSIrealisti Kokkola
Poliisien ja palomiesten tamineet kalpenevat UPSEERIEN pukujen rinnalla...
- Leveilijä
Uniformun luoma illuusio paljastuu kun hartioista topattu takki riisutaan
- "Henkka"
Olen samaa mieltä.Naiset ovat aina seonneet upseereihin.
Senhän todistaa jopa oikeistolaisten suojeluskuntakirja nimeltä "Pyhä Raamattu". - Rebel man
"Henkka" kirjoitti:
Olen samaa mieltä.Naiset ovat aina seonneet upseereihin.
Senhän todistaa jopa oikeistolaisten suojeluskuntakirja nimeltä "Pyhä Raamattu".Raamattu ei todista muusta kuin hurmosmielisestä hulluudesta!
Kapinallisista rentuista ne naiset tykkää eikä mistään esimiehen perseen nuolija upseereista! - real kokkola
Kaljamaha ja turvonnut naama ei ole kovin komeaa...
- Roteva mies
real kokkola kirjoitti:
Kaljamaha ja turvonnut naama ei ole kovin komeaa...
Ei olekkaan mutta naiset ovat aivan hulluina leveisiin hartioihin ja leukaan sekä paksuihin lihaksikkaisiin käsivarsiin josta tulee pitkä plussa piste................................
- Knhf5bv
Roteva mies kirjoitti:
Ei olekkaan mutta naiset ovat aivan hulluina leveisiin hartioihin ja leukaan sekä paksuihin lihaksikkaisiin käsivarsiin josta tulee pitkä plussa piste................................
Jepulis,niin ovat!
- TURPA
Univormu on turvan symboli.
Turpa, turvan, turvin.
Sopii hyvin TOSIrealisti tapaukseen kaikilta näkökulmilta katsottuna.
Hyvää viikonloppu kuitenkin turpavärkille, eikä kaikesta tarvitse päättää turpakäräjillä.- bcfjirhii
Oho.
- TOSIrealisti Kokkola
bcfjirhii kirjoitti:
Oho.
On taas ihanaa pukea uniformu ylle. Tosin vasta huomenna, kun pitää (saa) edustaa juhlassa, jossa kaivataan UPSEERIA, jos nyt edes lähden, koska en ole juhlapuhuja. Silti rohkenisin ripustaa päivällä Prisman aulassa ostamani pinkinpunaisen ja kauniin nauhalenkin (oliko väärin sanottu) rintapieleeni. Jos joku upseeriveljeni "katsoo kieroon", niin sanon, että eläkeläisupseerilla on oma arvokkuutensa, oma elämänsä ja vapautensa. Eikä joku tsaarinaikainen muodollisuus vaikuta eläkkeeseeni passkankaan vertaa. Ja ylennys ei antaisi mitään muuta kuin "lisämerkin" kaulukseen...
Jk On yks hailei kuoleeko kenraalina tai kersanttina Suomessa, jossa ei tarvittaisi ruotsinkieltä... - Kassatar
On taas ihanaa pukea uniformu ylle. Tosin vasta huomenna, kun pitää (saa) edustaa juhlassa, jossa kaivataan UPSEERIA, jos nyt edes lähden, koska en ole juhlapuhuja. Silti rohkenisin ripustaa päivällä Prisman aulassa ostamani pinkinpunaisen ja kauniin nauhalenkin (oliko väärin sanottu) rintapieleeni. Jos joku upseeriveljeni "katsoo kieroon", niin sanon, että eläkeläisupseerilla on oma arvokkuutensa, oma elämänsä ja vapautensa. Eikä joku tsaarinaikainen muodollisuus vaikuta eläkkeeseeni passkankaan vertaa. Ja ylennys ei antaisi mitään muuta kuin "lisämerkin" kaulukseen...
Jk On yks hailei kuoleeko kenraalina tai kersanttina Suomessa, jossa ei tarvittaisi ruotsinkieltä...NO hEi tosirealisti .. upseeri ...Kanna uniformuasi kunnialla.
Vapaalla voit Prismassa tehdä mitä tahdot j HYVÄLLÄ ASIALLA OLET OLLUT!
NO MUTTA ILOA ELÄMÄÄN.... ONHAN NE ARMEJAN MIEHETKIN KOMEITA!
HYVÄÄ JA MUKAVAA VIIKONLOPPUA! - TOSIrealisti Kokkola
Kassatar kirjoitti:
NO hEi tosirealisti .. upseeri ...Kanna uniformuasi kunnialla.
Vapaalla voit Prismassa tehdä mitä tahdot j HYVÄLLÄ ASIALLA OLET OLLUT!
NO MUTTA ILOA ELÄMÄÄN.... ONHAN NE ARMEJAN MIEHETKIN KOMEITA!
HYVÄÄ JA MUKAVAA VIIKONLOPPUA!Rakas "kassatar". Olethan sinä nainen. Kerrot niin hyvää asiaa, että se rupesi kiinnostamaan. Toki kirjoituksesi hieman "hapuilee" ja hakee...
En tuomitse ketään, mutta pitää osata kirjoittaa selkeästi, vaikka olisi "pienessä pierussa", kuten olen itse juuri nyt. En ole ajokuntoinen, mutta selväpäinen. Täytyy lähteä "pirssillä" VesiVeijarin "kuutamoiltaan"... Joten. Nähdään ja rakastelkaamme... - Kassatar
Rakas "kassatar". Olethan sinä nainen. Kerrot niin hyvää asiaa, että se rupesi kiinnostamaan. Toki kirjoituksesi hieman "hapuilee" ja hakee...
En tuomitse ketään, mutta pitää osata kirjoittaa selkeästi, vaikka olisi "pienessä pierussa", kuten olen itse juuri nyt. En ole ajokuntoinen, mutta selväpäinen. Täytyy lähteä "pirssillä" VesiVeijarin "kuutamoiltaan"... Joten. Nähdään ja rakastelkaamme...No toki mulla ei ole sana hallussa, mutta sulla se on. No toki muutamat konjakit tekkee aivolle ja sielulle hyvää! Älä huku "Veijarissa"
- pidä puheesi!!!
Jk On yks hailei kuoleeko kenraalina tai kersanttina Suomessa, jossa ei tarvittaisi ruotsinkieltä...Sun edellinen puhe on tallennettu, toisen esittämänä kylläkin.... ja sehän meni näin.
Minulla on tässä edessäni majuri Kivelän tekemä ehdotus harjoitusten ja kovapanosammuntojen uudelleen organisoimiseksi pataljoonassa. Ajattelin lukea teille siitä jotain kohtia.
Majuri Kivelä aloittaa muistionsa näin.
Kilks pjyöldi joudis jemdas, rats kats.
Siervu dei, liivaks treksi de ajaxeli klyo.
Ja samaa selkeää linjaa hän jatkaa noin seitsemän sivun verran, mainiten muunmuassa sivulla viisi näin, zervuska haidis, on limat ta zero, dök dek blää krkrss nadju blokjern ze ze guora ölje
- uskoavaiei
TOSIrealistiko pettää vaimoaan vai onko sekin jo lähtenyt...
- Taxin käyttäjä;pöljä
Katsokaa Vesiveiarin henkilökunta ettei kännikaloja tule uimaan, no jos on pöhlö niin sitähän ei voi tunnistaa.Taxin valo vilkkuu
- ilmanpilaaja
Hae hoitoa Tosirealisti!
- Ylil.
No, nyt selvisi realistin henkilöllisyys! Annoinkin roposen lippaaseen, jota ojensit Priman aulassa. Täytyy myöntää, että onhan se pelastusarmeijan univormu komea ja sun kroppa (ehkä) joskus urheillutkin, mutta hieman taida kehuskella liikoja itsestäsi nyt! Mutta tosi-arvokasta työtä tee lämimmäistesi eteen Kiitos ja kunnia sinulle ja edustamallesi yhteisölle!
Itse kannan työkseni valtion vireää camo kuosia ja pidän sitä "vain tavallisena työnä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791