Missä vähiten venäläisiä?

GoGoGoa

Onko viimeaikaista kokemusta siitä mihin Goalla kannattaa suunnata, jos haluaa tavata mahdollisimman vähän itänaapureita? Calangutessa ollessa ainakin rantatuoleilla maatessa tuntui kuuluvan vain venäjänkieltä...

20

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilija

      vagatoriin ei ainakaan siellä on venäläinen kyläkin ...mutta venäläisiä on tänä päivänä joka paikassa , niin myös goallakin joka paikassa
      olisikohan Bagassa nykyään vähemmän venäläisiä, kun moni hotelli ei ota vastaan siellä enään venäläisiä. huonon käytöksen takia heillä on porttikielto siellä moneen hotelliin

      • Goalla nyt tapaa...

        ..vaikka mitä porukkaa eri maista, että viisainta mennä sitten ihan muualle, jos haluaa olla ilman venäläisiä.
        Sellainen paikka, missä vaan intialaiset käyvät, tapaa harvoin muitakaan ulkomaalaisia.
        Goalla luullaa suomalaisiakin helposti venäläisiksi


      • Goalle taas
        Goalla nyt tapaa... kirjoitti:

        ..vaikka mitä porukkaa eri maista, että viisainta mennä sitten ihan muualle, jos haluaa olla ilman venäläisiä.
        Sellainen paikka, missä vaan intialaiset käyvät, tapaa harvoin muitakaan ulkomaalaisia.
        Goalla luullaa suomalaisiakin helposti venäläisiksi

        Viime talvena tuntui että venäläisten turistien osuus oli lisääntynyt huomattavasti. Hotelli jossa olimme oli useita venäläisiä seurueita, edellisenä talvena ei ollenkaan. Enpä usko että niiltä voi välttyä ensi talvenakaan, mutta sen takia en aio olla matkustamatta Goalle.


      • Ei Goalle, ei ei
        Goalle taas kirjoitti:

        Viime talvena tuntui että venäläisten turistien osuus oli lisääntynyt huomattavasti. Hotelli jossa olimme oli useita venäläisiä seurueita, edellisenä talvena ei ollenkaan. Enpä usko että niiltä voi välttyä ensi talvenakaan, mutta sen takia en aio olla matkustamatta Goalle.

        Minä puolestani aion matkata toisaalle Intiaan, enkä toden näköisesti näe ainuttakaan venäläistä, ellen satu lentokentällä jossakin tapaamaan. Ei minulla sinänsä venäläisiä ja muitakaan kansallisuuksia vastaan ole mitään, mutta en nyt vain viihdy turistipaikoissa ja olen enempi muualla.


    • Miksi mennä Goalle?

      Miksi ylipäätään tarvii mennä Goalle, jos pitää tälläisiä alkaa kyselemään???

      Intiassa löytyy muualtakin hienoja hiekkarantoja ja ei yhtään venäläistä mailla halmeilla.

      • Jee jee Goa

        Jee, Goalle taas.

        Paras paikka Intiassa! Ihan sama onko venäläisiä, heistä ei ole koskaan ollut haittaa Goalla. Monista muista kansalaisuuksista kylläkin. Kaikki Goalle matkaavat, pidetään lippu korkealla! Meitä yähätellään täällä, mutta Goa rules. Nähdään!!!


      • ggooaa
        Jee jee Goa kirjoitti:

        Jee, Goalle taas.

        Paras paikka Intiassa! Ihan sama onko venäläisiä, heistä ei ole koskaan ollut haittaa Goalla. Monista muista kansalaisuuksista kylläkin. Kaikki Goalle matkaavat, pidetään lippu korkealla! Meitä yähätellään täällä, mutta Goa rules. Nähdään!!!

        ennen suomalaiset halusi paikkaan missä ei olisi saksalaisia eikä englantilaisia ja nyt halutaan paikkaan missä ei ole venäläisiä so what ?
        mitä väliä sillä on ? missä iso kansa sieltä tulee turistejakin paljon joka paikkaan ja nyt kun venäläisillä on rahaa matkustaa ja pääsevät lähtemään suokoon se heille.
        oma vikansa jos käyttäytyvät huonosti ja monissa maissa heistä ei pidetä ylimielisen käytöksen takia.
        jokainen voi mennä ihan minne haluaa ja niin myös minä ....taas goalle siellä vaan viihtyy :-) kehitys paremmalla tasolla eikä kerjäläisiä ...kouluunkin jo goalaiset menee
        goalaiset ei itse pidä, että muualta intiasta tullaan goalle, koska tulee rikollisuutta lisää. varmaan vähän bisnes kateuskin tekee osan .
        goahan on varakkainta intiaa ..keralassa menee myös paremmin.


    • GoGoGoa

      Kukaan ei ilmeisesti osaa vastata varsinaiseen kysymykseen??? Kiitos vastailijalle kuitenkin tuosta Vagator vinkistä...sinne ei siis ainakaan...

      • Olihan noita vastauk

        Riittävän selvästihän tässä vastauksia tuli, että Goalle ei kannata matkustaa, jos ei välitä venäläisistä. Valitse joku "ei turisti kohde" ja olet Intialaisten kanssa, niitä kyllä löytyy.


      • GoGoGoa
        Olihan noita vastauk kirjoitti:

        Riittävän selvästihän tässä vastauksia tuli, että Goalle ei kannata matkustaa, jos ei välitä venäläisistä. Valitse joku "ei turisti kohde" ja olet Intialaisten kanssa, niitä kyllä löytyy.

        Menen Goalle. Piste. Mutta siellä haluaisin paikkaan, jossa venäläisiä ON MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN!!!! Eli, tietääkö joku sellaisen paikan?


      • Sitten täytyy
        GoGoGoa kirjoitti:

        Menen Goalle. Piste. Mutta siellä haluaisin paikkaan, jossa venäläisiä ON MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN!!!! Eli, tietääkö joku sellaisen paikan?

        vaa sietää venäläisiä ja tulla itsekin luulluksi venäläiseksi paikallisten mielestä.


      • P a l o l e m
        GoGoGoa kirjoitti:

        Menen Goalle. Piste. Mutta siellä haluaisin paikkaan, jossa venäläisiä ON MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN!!!! Eli, tietääkö joku sellaisen paikan?

        Hei. Hienoa, että menet Goalle. Niin minäkin, helmi-/maaliskuun taitteessa, 4 viikkoa. Viimevuonna oltiin 2 viikoa Palolemissa, jossa ei venäläisiä ainakaan häiriöksi asti ollut.


      • En ole ihan
        GoGoGoa kirjoitti:

        Menen Goalle. Piste. Mutta siellä haluaisin paikkaan, jossa venäläisiä ON MAHDOLLISIMMAN VÄHÄN!!!! Eli, tietääkö joku sellaisen paikan?

        äsken käynyt, mutta ainakin viimeksi Colva ja Benaulim olivat paikkoja joissa en venäläisiin törmännyt.

        Colva lienee liian 'autenttinen' venäläisille, jotta he siihen tykästyisivät. Turistit ovat pääasiassa intialaisia, jonkin verran myös brittiläisiä pakettimatkaajia.

        Vaikka olin Colvassa joulunaikaan, niin siellä ei tosiaankaan ollut paljoa turisteja. Meno oli huomattavasti rauhallisempaa kuin Baga-Calangute-Candolim-akselilla. Rannoilla oli enemmän kalastajia kuin turisteja.

        Benaulim oli vieläkin hiljaisempi. Kävelin usein Colvasta Benaulimiin näkemättä montaakaan turistia matkallani. Mutta kuten sanoin, on tästä aikaa jo joitakin vuosia, joten tilanne on saattanut muuttua.

        Vielä vajaa 10 vuotta sitten Arambol oli mielestäni Goan paras ranta, mutta senkin on venäläisinvaasio pilannut. Kuten muutama muukin tässä threadissä on sanonut, niin minäkin olen hylännyt Goan rannat kokonaan, ja löytänyt muita parempia kohteita Intiasta. Vähemmän venäläisiä ja muitakin turisteja.


      • Jos et äsken...
        En ole ihan kirjoitti:

        äsken käynyt, mutta ainakin viimeksi Colva ja Benaulim olivat paikkoja joissa en venäläisiin törmännyt.

        Colva lienee liian 'autenttinen' venäläisille, jotta he siihen tykästyisivät. Turistit ovat pääasiassa intialaisia, jonkin verran myös brittiläisiä pakettimatkaajia.

        Vaikka olin Colvassa joulunaikaan, niin siellä ei tosiaankaan ollut paljoa turisteja. Meno oli huomattavasti rauhallisempaa kuin Baga-Calangute-Candolim-akselilla. Rannoilla oli enemmän kalastajia kuin turisteja.

        Benaulim oli vieläkin hiljaisempi. Kävelin usein Colvasta Benaulimiin näkemättä montaakaan turistia matkallani. Mutta kuten sanoin, on tästä aikaa jo joitakin vuosia, joten tilanne on saattanut muuttua.

        Vielä vajaa 10 vuotta sitten Arambol oli mielestäni Goan paras ranta, mutta senkin on venäläisinvaasio pilannut. Kuten muutama muukin tässä threadissä on sanonut, niin minäkin olen hylännyt Goan rannat kokonaan, ja löytänyt muita parempia kohteita Intiasta. Vähemmän venäläisiä ja muitakin turisteja.

        ..ole Goalla käynnyt, niin tilanne muuttunut. Paikoin suomalaisiakin luullaan jo venäläisiksi paikallisten silmin. Oma vaikutuksensa silläkin, ei välttämättä positiivinen.


      • No, toi nyt
        Jos et äsken... kirjoitti:

        ..ole Goalla käynnyt, niin tilanne muuttunut. Paikoin suomalaisiakin luullaan jo venäläisiksi paikallisten silmin. Oma vaikutuksensa silläkin, ei välttämättä positiivinen.

        ei ole niin uusi ilmiö ettenkö siitä olisi tietoinen.

        Itse annan aina ymmärtää, etten ole pätkän vertaa otettu jos minua luullaan venäläiseksi. En Intiassa, enkä missään muuallakaan. Oleskelen Intiassa usein, yleensä pitempiä aikoja kerrallaan, turistimestoja vältellen, mutta se että suomalaisia luullaan venäläisiksi, on yleistä muuallakin kuin Goalla. Venäläiset matkustavat nykyään paljon, myös pakettimatkakohteiden ulkopuolella. Itse olen yrittänyt selittää paikallisille, ettei meille suomalaisille kannata välttämättä ruveta ensimmäiseksi huutelemaan jotain venäjänkielellä. Olen kertonut mm. maittemme välisestä historiasta, ja syistä joiden takia monet meistä ovat vähemmän imarreltuja, jos meitä pidetään venäläisinä. Monille kelpaa esimerkkinä intialaisten ja englantilaisten viileähköt välit. Esim. On olemassa asioita, joita ei kannata mainostaa englantilaisiksi - saat aika nopeasti reality checkinging, ja sinulle kerrotaan, että itse asiassa intialaiset opettivat sen ja sen jutun englantilaisille.


      • !!!!
        No, toi nyt kirjoitti:

        ei ole niin uusi ilmiö ettenkö siitä olisi tietoinen.

        Itse annan aina ymmärtää, etten ole pätkän vertaa otettu jos minua luullaan venäläiseksi. En Intiassa, enkä missään muuallakaan. Oleskelen Intiassa usein, yleensä pitempiä aikoja kerrallaan, turistimestoja vältellen, mutta se että suomalaisia luullaan venäläisiksi, on yleistä muuallakin kuin Goalla. Venäläiset matkustavat nykyään paljon, myös pakettimatkakohteiden ulkopuolella. Itse olen yrittänyt selittää paikallisille, ettei meille suomalaisille kannata välttämättä ruveta ensimmäiseksi huutelemaan jotain venäjänkielellä. Olen kertonut mm. maittemme välisestä historiasta, ja syistä joiden takia monet meistä ovat vähemmän imarreltuja, jos meitä pidetään venäläisinä. Monille kelpaa esimerkkinä intialaisten ja englantilaisten viileähköt välit. Esim. On olemassa asioita, joita ei kannata mainostaa englantilaisiksi - saat aika nopeasti reality checkinging, ja sinulle kerrotaan, että itse asiassa intialaiset opettivat sen ja sen jutun englantilaisille.

        goalla ainakin paikalliset tietää, että suomalainen ei pidä jos luullaan venäläiseksi
        joskus joku paikallinen luuli minua venäläiseksi, sanoin olen suomalainen
        hän vastasi : anteeksi, very sorry
        olen kertonut, että jos suomalaista luullaan venäläiseksi se on sama jos intialaista luullaan pakistanilaiseksi - se on pahin sekaannus intialaiselle

        goalla monet paikalliset ei pidä venäläisitä , syy
        - puhuvat kovalla äänellä, huutavat sekä ylimielisiä, ottavat aamupala pöydästä ruokaa mukaan, monesti unohtavat maksaa, humalassa aiheuttavat ongelmia, pelkäävät itse toisia venäläisiä

        paikalliset suosii monia rantoja suomalisille, mutta sanaovat ei kannata mennä sinne rannalle siellä on paljon venäläisiä...paikalliset tietää opastaa rantoja missä vähä venäläisiä
        minua luuli kerran venäläinen nainen venäläiseksi ...haittaaks se ;-)


    • GoGoGoa

      Kiitos teille muutamalle vastaajalle, jotka ymmärsivät kysymykseni :)!
      Täytyy käydä katselemassa nuo paikat...onneksi on paljon aikaa :)!

      • Yritettiin auttaa

        Eipä kiittämistä, yritettiin vain auttaa minkä pystyimme ja sitten itse näet tilanteen paikan päällä.


      • tahvo1001
        Yritettiin auttaa kirjoitti:

        Eipä kiittämistä, yritettiin vain auttaa minkä pystyimme ja sitten itse näet tilanteen paikan päällä.

        Ainakin Ashwem ja Morjim ovat 99%:sti venäläisten. Syksyllä tulee joku joka varaa kaikki vuokrakämpät heille. Yritettiin ite vuokrata, mutta sanoivat ettei muille kuin venäläisille. Arambolissakin paljon heitä, mutta tuntui ihan ok porukalle - ei perusvenäläisiä vaan enemmänkin hippejä..


    • tmn

      Joo ollaan kanssa menossa muutaman vuoden tauon jälkeen Goaan jossain kohti talvea. Paikallisen tutun kanssa tulee pidettyä yhteytttä ja se sano että noin 85% turisteista on venakkoja kaudella 13-14. Luku peräisin jostain turistiviraston ennakkovaraus tiedoista.
      olemme itsekin joutuneet huomaamaan että itänaapurit eivät ikävä kyllä kaikki osaa käyttäytyä ja aiheuttavat paljon hässäkkää. Mutta toisaalta törsäävät paljon rahaa joka on paikallisille hyvä. Tästä onkin paikallisillesyntynyt semmoinen viha-rakkaussuhde.

      paikat joista venakot löytyy vaihtelee ilm. jonkinverran vuosittain, joten on vaikea etukäteen tietää mistä löytää non russian vyöhykkeen. Mutta on se intia senverran iso maa että kyllä sinne mahtuu. Ja paikalliset kyllä osaa neuvoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8191
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4409
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1135
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1082
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1037
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      136
      924
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      758
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      755
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      741
    Aihe