Varanasi

Pohjois-Intiaan

Millaisia kokemuksia teillä on Varanasista?

3

443

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varanasiguru

Mystinen. Siinä sana joka ensimmäisenä tulee mieleen. Kapeilla kujilla seikkailessa voi törmätä vaikka mihin. Ghateilla pyörii jos minkä näköistä kusettajaa, mutta ei ne haittaa kun täysi ignore päälle. Hienoja kokemuksia kaupungista, ehdottomasti vuokraa vene ja soutaja ja lähde katsomaan joelle auringon nousua! Uskomaton kokemus, aamusta alkaa joelle ilmaantua ihmisiä peseytmään, rukoilemaan, meditoimaan. Myös paikallista erikoisuutta Bhangia kokeilla. Lassi muodossa erittäin hyvä kokemus. Bhang on hampusta tehtävä massa, joka on laillista Varanasissa. Jos ei toleranssia hamppuun, kannattaa ottaa varovasti (saatavana eri voimakkuuksia). Bhang ei tarkoita mitään pahaa, paikallisille uskontoon kuuluva tuote, eikä huume. Maassa maan tavalla, ehdottomasti kannataa kokeilla! Pääsee kulttuuriin ja kaupunkiin sisälle. Ja tosiaan kapeilla kujilla seikkailessa saattaa eksyä helposti, pidä hotellin käyntikortti mukana. Itsekkin ensivuoden alussa matkaamassa Varanasiin muunmuassa. Kysyppä vain lisää jos on jotain mielessä.

Ps. Katukeittiöistä rohkeasti ruokaa, erittäin maukasta, myös kadulta voi ostaa tuoreita hedelmiä, kunhan et syö kuorineen pesemättä!

• intia 1

Yle areenassa näkee tänään rikshalla halki intian osa 3 jossa käytiin Varanasissa

• guru-ukko

ihan ok jos menee oikeaan aikaan.viimeksi en löytänyt kohtuuhintaista huonetta kun siellä oli joku paikallinen guru ja täyttä.sitä ed kerralla yövyin kumiko guest housessa (suosittelen)edullinen.
      eikä sitten kuvailla kameralla siellä polttopaikoilla.saattaa tulla lättyyn,tosin kun menet sillä vuokraveneellä sieltä voi kuvata.Varanasi on aika sottainen,mutta edullinen mesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4529
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2195
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      102
      1376
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      16
      1214
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      71
      1158
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      998
    7. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      123
      989
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      925
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      253
      877
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      876
    Aihe