Hei!
Saamme neljännen lapsen ja kaipaisimme nimi ehotuksia.
Mikä sopisi sisarusten jatkoksi Nuutti, Noel ja Neela.
Saa ehdotella toisia nimiäkin :D kiitos :)
Mikä Nimeksi tyttö vauvalle?
8
174
Vastaukset
- Tietäjäinen
Meleena sopisi hyvin :)
- omenan poimija
Pidättekö N:llä alkavista?
Netta, Nora, Ninna, Ninni, Nia, Noomi, Nonna ja Nuppu.
Nimien keksiminen on aina ollut minusta ihanaa. Itse yritämme keksiä tytön ja pojan nimeä jotka sopisivat sisarusten nimiin. Kaikilla on 50-60luvun nimet.
Tällä hetkellä poika kulkee nimellä Matti, mutta tytölle emme vielä ole löytäneet nimeä.- vaihtoon menisi
Jos olisi 30-60-vuotias nainen ja toimisi johtotehtävissä olisi aika vaikea olla alaisten silmissä uskottava pomo etunimeltään Nuppu. :D
- flora+fauna
vaihtoon menisi kirjoitti:
Jos olisi 30-60-vuotias nainen ja toimisi johtotehtävissä olisi aika vaikea olla alaisten silmissä uskottava pomo etunimeltään Nuppu. :D
No Nupusta voi tulla taiteilija tai lääkäri tai vaikka floristi. :)
- vaihtoon menisi
flora+fauna kirjoitti:
No Nupusta voi tulla taiteilija tai lääkäri tai vaikka floristi. :)
Ai niin unohdin, ettei suurperheiden tyttäristä odoteta tulevan yritysjohtajia.
Sorry, minun virheeni.
Nuppu nimi ei kyllä oikein istu keski-ikäiselle lääkärillekään. :) - flora+fauna
vaihtoon menisi kirjoitti:
Ai niin unohdin, ettei suurperheiden tyttäristä odoteta tulevan yritysjohtajia.
Sorry, minun virheeni.
Nuppu nimi ei kyllä oikein istu keski-ikäiselle lääkärillekään. :)Mikä mielipide tuo oli?
Lapset saavat valita uransa ihan itse. Itse olen sairaanhoitaja. Mies insinööri.
Ei ne ihmiset ensimmäiseksi ajattele nimen sopivuutta, kun tapaavat pomon :)
Jos nimeni olisi Nuppu en vaihtaisi. En vaihda omaanikaan, vaikka mietin joskus että "mitä vanhempani oikein ajattelivatkaan ;)"
- ännäpännä
Nanni, Natalie
- Joitainehdotuksia
Venla, Ninni, Alma, Anna, Nanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site956092Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto555068SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574212SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt963809Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost83568Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1143110SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502513Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352449Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat522169Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val211545