Mikä Nimeksi tyttö vauvalle?

kukkuu2

Hei!

Saamme neljännen lapsen ja kaipaisimme nimi ehotuksia.

Mikä sopisi sisarusten jatkoksi Nuutti, Noel ja Neela.

Saa ehdotella toisia nimiäkin :D kiitos :)

8

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjäinen

Meleena sopisi hyvin :)

• omenan poimija

Pidättekö N:llä alkavista?

Netta, Nora, Ninna, Ninni, Nia, Noomi, Nonna ja Nuppu.

Nimien keksiminen on aina ollut minusta ihanaa. Itse yritämme keksiä tytön ja pojan nimeä jotka sopisivat sisarusten nimiin. Kaikilla on 50-60luvun nimet.
      Tällä hetkellä poika kulkee nimellä Matti, mutta tytölle emme vielä ole löytäneet nimeä.

• vaihtoon menisi

Jos olisi 30-60-vuotias nainen ja toimisi johtotehtävissä olisi aika vaikea olla alaisten silmissä uskottava pomo etunimeltään Nuppu. :D

• flora+fauna
        vaihtoon menisi kirjoitti:

Jos olisi 30-60-vuotias nainen ja toimisi johtotehtävissä olisi aika vaikea olla alaisten silmissä uskottava pomo etunimeltään Nuppu. :D

No Nupusta voi tulla taiteilija tai lääkäri tai vaikka floristi. :)

• vaihtoon menisi
        flora+fauna kirjoitti:

No Nupusta voi tulla taiteilija tai lääkäri tai vaikka floristi. :)

Ai niin unohdin, ettei suurperheiden tyttäristä odoteta tulevan yritysjohtajia.
        Sorry, minun virheeni.
        Nuppu nimi ei kyllä oikein istu keski-ikäiselle lääkärillekään. :)

• flora+fauna
        vaihtoon menisi kirjoitti:

Ai niin unohdin, ettei suurperheiden tyttäristä odoteta tulevan yritysjohtajia.
        Sorry, minun virheeni.
        Nuppu nimi ei kyllä oikein istu keski-ikäiselle lääkärillekään. :)

Mikä mielipide tuo oli?

Lapset saavat valita uransa ihan itse. Itse olen sairaanhoitaja. Mies insinööri.
        Ei ne ihmiset ensimmäiseksi ajattele nimen sopivuutta, kun tapaavat pomon :)
        Jos nimeni olisi Nuppu en vaihtaisi. En vaihda omaanikaan, vaikka mietin joskus että "mitä vanhempani oikein ajattelivatkaan ;)"

• ännäpännä

Nanni, Natalie

• Joitainehdotuksia

Venla, Ninni, Alma, Anna, Nanna

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      240
      2734
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1144
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      123
      1121
    4. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      1005
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      1002
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      917
    7. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      45
      858
    8. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      851
    9. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      130
      830
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      238
      825
    Aihe