Mulla on siis kameraan kolmijalka, jossa on irrotettava se kiinnikeosa, johon siis kamera tulee kiinni. Ongelmana on, että se kiinnikeosa on nyt kadonnut ja kyselisinkin, että pystyykö kiinnikkeitä ostamaan erikseen vai onko edessä kokonaan uuden jalustan osto? Ja jos erikseen ostaminen on mahdollista, paljonkohan hinta mahtaisi olla? Onko siis kannattavampaa ostaa suosiolla uusi kolmijalka?
En nyt kuollaksenikaan muista kolmijalan merkkiä yms. mutta toivottavasti saan silti vastauksia.
Kolmijalasta kysymys...
KolmijalkaOngelma
2
114
Vastaukset
Jalustan pikakiinnityslevyjä on myynnissä, mutta ne on merkkikohtaisia joten ota selvää minkämerkkisestä ja mallisesta jalustasta pikakiinnityslevy on kateissa.
Esimerkiksi täällä on eri merkkisille jalustoille kyseisiä osia tilattavíssa.
http://www.maitolaituri.tv/index.php?cPath=1_11
Uudet jaustat maksaa muutamasta kympistä satoihin euroihin riippuen laadusta.- KolmijalkaOngelma
Okei, kiitoksia tiedosta!
Täytyy ottaa selvää merkistä, kun kolmijalka on nyt eri osoitteessa kun minä itse :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865407- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032116- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191673
- 191627